Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Teema algataja - Postitusi: 931
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 80 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
KLRiga on pekkis.
Uus mootorikett.
Tasakaalustusvõlli keti jublakas vms. vahetatud.
Aga kui ratta kätte sain, oli vibra sama hull kui ennist.
Lisaks lekib nüüd mootorikaane tihend. Koju jõudsin rattaga, oli parem külg kuuma, aurava õliga kaetud.
Et vibra iseloomust ja tugevusest aimu anda, siis: proovisime kohapeal tuuritades, et kas leket tekib ka siis, kui ratas ei sõida. Tulemus, vibra tõttu oli näha, kuidas raamikinnituspoldid end lahti kerima hakkavad. Seejärel, murdus pooleks peegli külge kruvitud USB pesa metallist kinnitus. Ja siis avanes karbussi bensu väljalaske kruvi, mistõttu hakkas kuumale mootorile bensiini mitte tilkuma vaid voolama.
Hea, et see avantüür uhke tulevärgiga ei lõppenud.
Igatahes, praegu pole mul enam aega, raha ega tahtmist, et KLRiga tegeleda. Eks võtan talvel mootori lahti ning proovin manuaali, Clymeri ja Youtube vahendusel aru saada, mis seal on, mida ei ole ja mida vaja on. Ehk siis, hea uudis on see, et päevikut pole põhjust sulgeda ja KLRi seiklused jätkuvad
Uus mootorikett.
Tasakaalustusvõlli keti jublakas vms. vahetatud.
Aga kui ratta kätte sain, oli vibra sama hull kui ennist.
Lisaks lekib nüüd mootorikaane tihend. Koju jõudsin rattaga, oli parem külg kuuma, aurava õliga kaetud.
Et vibra iseloomust ja tugevusest aimu anda, siis: proovisime kohapeal tuuritades, et kas leket tekib ka siis, kui ratas ei sõida. Tulemus, vibra tõttu oli näha, kuidas raamikinnituspoldid end lahti kerima hakkavad. Seejärel, murdus pooleks peegli külge kruvitud USB pesa metallist kinnitus. Ja siis avanes karbussi bensu väljalaske kruvi, mistõttu hakkas kuumale mootorile bensiini mitte tilkuma vaid voolama.
Hea, et see avantüür uhke tulevärgiga ei lõppenud.
Igatahes, praegu pole mul enam aega, raha ega tahtmist, et KLRiga tegeleda. Eks võtan talvel mootori lahti ning proovin manuaali, Clymeri ja Youtube vahendusel aru saada, mis seal on, mida ei ole ja mida vaja on. Ehk siis, hea uudis on see, et päevikut pole põhjust sulgeda ja KLRi seiklused jätkuvad

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.