Rumalad või segased küsimused jms
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 570
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 56 korda
- Tänatud: 89 korda
Re: Rumalad või segased küsimused jms
Mu ekraanitõmmis mida sa ilmselt kommenteerid akude ja muu koha pealt käib siiski L-kategooria sõidukite kohta ja kui tühimassi alla ei käi paagis olev kütus, siis miks peaks sinna alla käima aku? Samuti on ka selgelt öeldud, et tühimass on valmistaja poolt määratud, seega mida perset meie maanteamet sinna oma 75kg lisab kui tootja on määranud kaalu, Trimph Tridenti näitel 189kg vs 264kg, minu ekraanitõmmised on kõik riigiteataja kehtivast versioonist või selles viidatud eurodirektiivist/määrusest.mx77 kirjutas: ↑04 Juun 2024, 10:32Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.kiilas kirjutas: ↑03 Juun 2024, 00:29Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.mx77 kirjutas: ↑14 Okt 2023, 10:17kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
image.png
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.