Rumalad või segased küsimused jms

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8434
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 328 korda
Tänatud: 433 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas mx77 »

kiilas kirjutas: 03 Juun 2024, 00:29
mx77 kirjutas: 14 Okt 2023, 10:17
ranel kirjutas: 02 Okt 2023, 09:29
kiilas kirjutas: 02 Okt 2023, 09:20


Ma arvan, et see CB500X on erandlik näide, töökaaslasel oli ja imestasin, et kaal suurem kui mu GSil.
Kevadel arvele võetud päris tühimassiga 119kg ratas sai samamoodi passi 219kg. Aga see pole veel kõik. Registrimass on passis ulmelised 335kg.
kusjuures see on huvitav, miks eesti ametnikud nii käituvad. otsisin just välja eurodirektiivi sõiduki tühimassi määramiseks, siis seal on jah kirjas, et ka juhi kaal võetakse arvesse, aga selle väärtuseks on võetud 75 kg. kas eesti ametnikud arvavad, et vedelike kaal on 25 kg?
Täna jäi silma värskelt regatud Triumph Trident 660, tühimassiks märgitud 264kg kuigi tehaseandmetel on see 189kg, muu euroopa nii ka ilmselt märgib nagu tehas andmed ette annab, aga eesti ametnikud reguleerivad jälle üle. Eurodirektiivides või määrustes mis seaduses viidatud lapates jõuan mina punktini kus L-kategooria sõidukil ei arvestata juhi massi.
image.png
Sa peraks ilmselt vaatama, mida selle massi all mõistetakse ja milleks seda kasutatakse. Vastavalt sellele ei kuulu elektrisõiduki massi ka akud ja gaasiseadmega autol gaasiseadme balloonid, mis on jama.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”