Tehnoülevaatus ja müratase
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 486
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 91 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Soomlastel on mingi rakis mõõtmiseks. Üks keerab gaasi, teine mõõdab ja kolmas paneb kõik täpselt kirja. Kui tulemused klapivad, siis lähvad andmed stardinimekirja ja võistleja saab stardiloa. Kui testi ei läbita tuleb minna bussi juurde ja hakata käepärastest vahenditest, nagu õllepurk vms DB killerit leiutama. Terve ja korras sumpaga testi läbimine pole probleem. Tühjaks põlenud ja lahtiste sõeltega löögile ei pääse üldiselt. Mingit sorti tuuningsumpsid pole traielis teema enamasti.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Jutu jätkuks - ülevaatusel ammu käidud, ja nõuti küll E tähist. Ülevaataja väitis, et alates 1999 toodetud ratastel peab kõigil olema E tähis. Küsisin küll, et mis USA-st toodud rattad siis tegema peaks, kehitati õlgu, aga "peab olema". Mul küll vist ei ole originaalväljalase (ühtegi kirja peal pole), aga ei usu, et ülevaataja sellise järelduse sai teha, ilma lähemalt uurimata ega minult küsimata. Näeb välja küll täiesti tavaline.
Aga olin varem omale lasknud ajutise ja piisavalt vaikse db killer lahenduse teha. Kiruti küll, aga lasti siiski läbi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
See ülevaataja ei olnud ilmselt siiski ise seadustega piisavalt kursis. Oli kollegidelt midagi kuulnud Ja alati saab ülevaatajalt küsida,et milline seadus või mis iganes õigusakt tema juttu ka kinnitab.Theo606 kirjutas: ↑15 Mai 2024, 00:27Jutu jätkuks - ülevaatusel ammu käidud, ja nõuti küll E tähist. Ülevaataja väitis, et alates 1999 toodetud ratastel peab kõigil olema E tähis. Küsisin küll, et mis USA-st toodud rattad siis tegema peaks, kehitati õlgu, aga "peab olema". Mul küll vist ei ole originaalväljalase (ühtegi kirja peal pole), aga ei usu, et ülevaataja sellise järelduse sai teha, ilma lähemalt uurimata ega minult küsimata. Näeb välja küll täiesti tavaline.
Aga olin varem omale lasknud ajutise ja piisavalt vaikse db killer lahenduse teha. Kiruti küll, aga lasti siiski läbi.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Küsida saab alati...vastust ei saa kunagi Või kuidas see kunagine infotelefoni moto oligi. Küsida võib kõike, vastame mida iganes.
-
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Küsida saab kindlasti, samuti saab ka teise ülevaatuspunkti minna lihtsalt, omakorda tegelikult isegi samas punktis erinevad inimesed tõlgendavad ja suhtuvad erinevalt. E märgisega sai isegi vastu näppe ühest kohast, vaadati kiirelt peale ja ei hakatud isegi edasi vaatama öeldi kohe et tule õige sumpsiga tagasi, ja polnud isegi lärmakas kogu selle teema juures.
Iga aastaga neil ka see jutt muutub omakorda nõuded muutuvad ja lõpuks keegi aru ei saa mis toimub, Üldiselt kui tuled põlevad ja pidurid toimivad ning kõrvad peast ära ei kuku kõrval seistes siis saab templi ikka sisse.
Iga aastaga neil ka see jutt muutub omakorda nõuded muutuvad ja lõpuks keegi aru ei saa mis toimub, Üldiselt kui tuled põlevad ja pidurid toimivad ning kõrvad peast ära ei kuku kõrval seistes siis saab templi ikka sisse.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 20
- Liitunud: 19 Aug 2023, 20:45
- Tsikkel: võimas
- Tänatud: 1 kord
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7387
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1087 korda
- Tänatud: 1093 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Teoorias ei saa, moororattarehvil peab olema tüübikinnituse märge R75. Aga nad peavad sulle suutma öelda, miks ei saa s.t. viidata õigusaktile. Niisama, et "ei saa ja pole lubatud" ei lenda. Samas, kui pole väga tähenärijad siis vaatavad pigem, et mustrit oleks ja mõõdud õiged (viimast juhtub harva, pigem siis, kui mingid eriti laiad rehvid all on). Tõenäoliselt ei tule nad selle peale, et pidada seda autorehviks.
Kui viitsid lugeda siis mootorratta rehvidele esitatavad nõuded leiad siit:
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 1X0330(02)
-
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Sai eile siis mööda linna uhatud ülevaatuse templit taga ajades, 4ndas kohas õnnestus lõpuks ka.
Üks huvitav fakt mis õismäe omad mainisid et arvele võttes keegi müra ei mõõda.
E tähisest on vähe abi kui ratta peal on plagu mis ütleb palju DB võib mingi pöörde juures olla.
Minu ratta puhul 95db 5750 pöörde juures
Rattal oli ostes juba küljes mingi SC Project millel on isegi tunnistus kaasas et tänaval kasutatav (seega originaal puudus et ülevaatuseks külge panna kasvõi), ise panin lisaks db killeri veel ja ikka jäi gramm üle normi nagu välja tuli, eelmine kord ei mõõtnud keegi müra, see aasta on natuke tigedamaks läinud punktid.
Aga tänud ülevaatuse onule kes siiski teadis, et ka selline asi on olemas nagu mõõteviga, ehk siis jäi sinna piiridesse.
Üks huvitav fakt mis õismäe omad mainisid et arvele võttes keegi müra ei mõõda.
E tähisest on vähe abi kui ratta peal on plagu mis ütleb palju DB võib mingi pöörde juures olla.
Minu ratta puhul 95db 5750 pöörde juures
Rattal oli ostes juba küljes mingi SC Project millel on isegi tunnistus kaasas et tänaval kasutatav (seega originaal puudus et ülevaatuseks külge panna kasvõi), ise panin lisaks db killeri veel ja ikka jäi gramm üle normi nagu välja tuli, eelmine kord ei mõõtnud keegi müra, see aasta on natuke tigedamaks läinud punktid.
Aga tänud ülevaatuse onule kes siiski teadis, et ka selline asi on olemas nagu mõõteviga, ehk siis jäi sinna piiridesse.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Ma enda (vaikse!) rattaga olen nüüd järjest Kadaka teel Tehnokonsult OÜ-s käinud ülevaatusel. Neil oli müra mõõtja täitsa olemas, viimane kord keegi just käis samal ajal mingit chopperit mõõtmas seal.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Postitusi: 42
- Liitunud: 29 Nov 2023, 23:40
- Tsikkel: Ducati Hypermotard 698 Mono
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Huvitav kui täpselt neil see mõõtepunkt summuti suhtes paika pandud on, mille järgi nad otsustavad? Juba paar sentimeetrit küljele või üles või isegi natukene edasi tagasi mõjutab seda tulemust ikka väga korralikult..
MargusMoto, Ducati Hypermotard 698 Mono ja muud tsiklid liikuvas pildis: https://www.youtube.com/@MargusMoto
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
paar sentimeetrit niiväga palju ei muudagi. küll aga muudab MEELETULT palju see, kas mõõtmine toimub reaalselt lõputus "poolruumis" ehk half-spaces või siis on tegelikult ikkagi kuskil suhteliselt lähedal mingid peegeldavad pinnad või lausa seinad. see vahe võib täiesti vabalt olla 10+db.
ainuke valiidne müramõõtmine on tegelikult selline, kus üheski suunas vähemalt nii 5m raadiuses mingeid suuremaid peegeldavaid pindasid ei ole. ideaalis võiks see vahemaa muidugi olla veel pikem, kuid eks kuskil maal on ka mingi praktiline piir. kui teile aga tehakse mõõtmist kuskilt seina ääres/lähedal siis võib selle "testi" üle lihtsalt naerda ja nõuda asja korrektset läbi viimist. kui keeldutakse siis tuleb keelduda ka kogu protseduuri eest maksmisest
ainuke valiidne müramõõtmine on tegelikult selline, kus üheski suunas vähemalt nii 5m raadiuses mingeid suuremaid peegeldavaid pindasid ei ole. ideaalis võiks see vahemaa muidugi olla veel pikem, kuid eks kuskil maal on ka mingi praktiline piir. kui teile aga tehakse mõõtmist kuskilt seina ääres/lähedal siis võib selle "testi" üle lihtsalt naerda ja nõuda asja korrektset läbi viimist. kui keeldutakse siis tuleb keelduda ka kogu protseduuri eest maksmisest
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6693
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 672 korda
- Tänatud: 430 korda
-
- Postitusi: 1509
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 228 korda
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Minuteada on sellistes kohtades olemas erinevad seadmed (mida teatud aja tagant ka taadeldakse) ja ka reeglid mingite toimingute tegemiseks. Olen klientide juures näinud nii manomeetreid kui ka loode ja mõõdulinte millel taatlemise märgised peal juhuks kui peaks minema vaidluseks. Aga eks inimlik faktor jääb ikka sisse ja keegi võib isetegevust teha.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
mis üv punktid olid?indumen kirjutas: ↑23 Mai 2024, 10:03Sai eile siis mööda linna uhatud ülevaatuse templit taga ajades, 4ndas kohas õnnestus lõpuks ka.
Üks huvitav fakt mis õismäe omad mainisid et arvele võttes keegi müra ei mõõda.
E tähisest on vähe abi kui ratta peal on plagu mis ütleb palju DB võib mingi pöörde juures olla.
Minu ratta puhul 95db 5750 pöörde juures
Rattal oli ostes juba küljes mingi SC Project millel on isegi tunnistus kaasas et tänaval kasutatav (seega originaal puudus et ülevaatuseks külge panna kasvõi), ise panin lisaks db killeri veel ja ikka jäi gramm üle normi nagu välja tuli, eelmine kord ei mõõtnud keegi müra, see aasta on natuke tigedamaks läinud punktid.
Aga tänud ülevaatuse onule kes siiski teadis, et ka selline asi on olemas nagu mõõteviga, ehk siis jäi sinna piiridesse.
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Käisin motikaga kevadel tehnoülevaatusel, aga suurt mitte midagi ei kontrollitud.
Pidurite kontroll käis katseeksituse meetodil. Nimelt pidin sõitma 50 km/h ja joone juures pidurdama, aga 30 meetrit joonest tagapool oli kivisein. Sain siiski õnneks pidama. Mul oli tegelikult ka vastuväide, et ma pole terve talve motikaga sõitnud ja praegu nagu esimest korda pidurdan. Ei tahaks hooaega alustada sellega, et külje maha panen ...
Pidurite kontroll käis katseeksituse meetodil. Nimelt pidin sõitma 50 km/h ja joone juures pidurdama, aga 30 meetrit joonest tagapool oli kivisein. Sain siiski õnneks pidama. Mul oli tegelikult ka vastuväide, et ma pole terve talve motikaga sõitnud ja praegu nagu esimest korda pidurdan. Ei tahaks hooaega alustada sellega, et külje maha panen ...
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Sa said nac sumpsi selle 50 km/h nõudega, juhendis on kirjas et 30 km/h ja 7m Ega tegelikult piduri tehniliseks kontrolliks pole vahet, mis kiiruselt pidurdada, lihtsalt väikestel kiirustel läheb mõõtemääramatus käest ära, 50 km/h on sõidueksami teema. A võid vähemalt end lohutada sellega, et sooritasid selle eksami
Vt https://www.transpordiamet.ee/sites/def ... turiga.pdf , tavaline tsikkel on L3e
Kogu see juhendmaterjal on leitav sealt: https://www.transpordiamet.ee/juhendid- ... usjuhendid
Vt https://www.transpordiamet.ee/sites/def ... turiga.pdf , tavaline tsikkel on L3e
Kogu see juhendmaterjal on leitav sealt: https://www.transpordiamet.ee/juhendid- ... usjuhendid
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Samas üldises plaanis, paljud kurdavad, et nõuti niimoodi, kiusati naamoodi, a miks te ei kirjuta, kus punktis see tsirkus toimus? Mida te kardate, et mingi kolm vellot ja angaar oü hakkab teid netist taga otsima ja kiusama? Neil ei ole mingit õigust takkajärgi midagi sudida, kui arvutisse on kirja pandud, et nii on, siis nii jääb, aga teistele säästab igasugu lollide vältimine potentsiaalselt palju aega ja närve.
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Hšš-hšš, minge kõik Rocca parkla punkti, kui erinevad piduritestid pinda käivad. See Vello&putka seal eelmine aasta lasi "ah sõida tsutt ja pidurda" teha, see aasta hüppas ise rattale, tegi "amorditesti" (hoidis esipidurit ja loksutas ratast) ja kiitis pidurid heaks.
Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
-
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
Mulle meeldib tehnilises korras rattaga sõita üldiselt, autoga võib ju lubada et midagi veidi kuskil paigast ära aga ratta puhul see karistab eluohtlikusega ära kohe, OK müra on teine teema aga siiski ei näe ka põhjust asjatult lärmata, päris sääse pirinaga muidugi ka jama.14114 kirjutas: ↑25 Mai 2024, 20:28mis üv punktid olid?indumen kirjutas: ↑23 Mai 2024, 10:03Sai eile siis mööda linna uhatud ülevaatuse templit taga ajades, 4ndas kohas õnnestus lõpuks ka.
Üks huvitav fakt mis õismäe omad mainisid et arvele võttes keegi müra ei mõõda.
E tähisest on vähe abi kui ratta peal on plagu mis ütleb palju DB võib mingi pöörde juures olla.
Minu ratta puhul 95db 5750 pöörde juures
Rattal oli ostes juba küljes mingi SC Project millel on isegi tunnistus kaasas et tänaval kasutatav (seega originaal puudus et ülevaatuseks külge panna kasvõi), ise panin lisaks db killeri veel ja ikka jäi gramm üle normi nagu välja tuli, eelmine kord ei mõõtnud keegi müra, see aasta on natuke tigedamaks läinud punktid.
Aga tänud ülevaatuse onule kes siiski teadis, et ka selline asi on olemas nagu mõõteviga, ehk siis jäi sinna piiridesse.
Teekond algas otse töölt, liikusin Sõle tänava punkti, mis iganes seal see tankla on ja klaaside toonimine kõrval jne on, kaks tundi oli sulgemiseni ja kaks ülevaatajat kõigutasid jalga, aga ütlesid et täna ei saa, eelmine aasta naise rattaga saadeti minema sest polnud E märki peal. Peale püti vahetust mingi yamaha originaal suure tehase oma vastu sai siiski läbi Mõõtmist tookord siiski ei tehtud.
Sealt edasi liikusin loomaaia juures olevasse, seal tuli härra mikrofoniga kohe, mõõtis 99db "lubatud peaks olema 95" ratta sildi järgi, seda siis pöördel 5750, aga ülevaataja mees oli lahke käega see pööre käis sealt ikka üle omajagu, pilt selge polnud mõtet sisse ajada.
Laki tänaval Maitene mehed tsikleid enam ei tee, miks ei oska öelda, aga google mapsi panna mootorratta ülevaatus siis neid otseselt välja ei andnud ka jah, lihtsalt jäid lähedale, et läbi põigata.
Teekond lõppes siis Kadaka tee alguses olevas Tehnokonsultis. sealne müra piirdus 96,7db "mõõteviga vist on 2db, aga pole leidnud mustvalgelt seda kuskilt veel"
igatahes lohutati et, müraga saab hakkama, kõik muud pidurid tuled ja rehvid olid ideaalsed nagunii. Veidi küsitav oli ehk see et võõra ratta selga ronida ja kohe platsile tiirutama minna ja pidurdama, selline mitte kõige kindlam olukord tundus. Aga templi sealt sai 2 aastat nüüd muretu. Järgmine mees oli ka rivis aga rehvid jäid hambusse seal, lõpptulemust ei tea.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 552
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: Tehnoülevaatus ja müratase
sellise info siin avaldamine võib sellise lõbu seal ära lõpetada ja edaspidi tehakse asju "как положено"Assamait kirjutas: ↑27 Mai 2024, 13:25Hšš-hšš, minge kõik Rocca parkla punkti, kui erinevad piduritestid pinda käivad. See Vello&putka seal eelmine aasta lasi "ah sõida tsutt ja pidurda" teha, see aasta hüppas ise rattale, tegi "amorditesti" (hoidis esipidurit ja loksutas ratast) ja kiitis pidurid heaks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.