Husky 701 2020a käigukasti probleemid
Re: Husky 701 2020a käigukasti probleemid
KIBU, nii ma arvasin ise ka...aga kas see süsteem oma nö. sisendsignaali ikkagi ei saa mitte kangi vahel olevalt andurilt? ja vähemalt käiku üles vahetades ta teeb kokkuvõttes ikkagi ju sama, ehk katkestab..kas siis süüte või kütuse poolelt? sinu kirjelduse järgi see oskab tuvastada siis ka alla vahetusi ning nende puhul vahegaasi anda. samas seda oskavad teha ka erinevad aftermarket QS'd, lihtsalt need pole enam väga basic mudelid.
tavaline QS ei ole ka päris lihtsalt lülili. neid on igasuguseid. nagu ma ennist kirjutasin siis näiteks see, mis minul installitud on...see on ikka üsna mitut pidi seadistatav. esiteks sa saad seadistada seda threshold "pinget" millest alates asi saab aru, et sa nüüd tahad hakata käiku vahetada, siis sa saad muuta selle katkestuse aega ja kui sinna mingi llisavidin veel juurde toppida (sisulikult käikude/pöörete lugeja) siis sa saad ka igale katkestusele erineva parameetri määrata. KTMi tehase lahendus tundub toimivat laias laastus samal põhimõttel + seal on vahegaasi funktioon siis lisaks.
konkreetselt selle husqvarna kohta ma ei tea. aga kuan hooldan ja seadistan paljusid tsikleid siis võin üleüldisest kogemusest natuke rääkida. olen sõitnud igasuguste erinevate asjadega millel qs'd peal (k.a "tehase omad"). päris igas asendis ja täiesti perfektselt pole neist ükski töötanud. alati on olemas mingid teatud tingimused mille juures need shifterid ei taha hästi toimida. eks see sõltub pööretest, sellest kuidas shifter on parasjagu seadistatud ning ka kasti olukorrast. lisaks ka konkreetsest sõidusituatsioonist ehk palju sa hoiad peal, kas oled siledal maal või mäest üles/mäest all jne jne
tavaline QS ei ole ka päris lihtsalt lülili. neid on igasuguseid. nagu ma ennist kirjutasin siis näiteks see, mis minul installitud on...see on ikka üsna mitut pidi seadistatav. esiteks sa saad seadistada seda threshold "pinget" millest alates asi saab aru, et sa nüüd tahad hakata käiku vahetada, siis sa saad muuta selle katkestuse aega ja kui sinna mingi llisavidin veel juurde toppida (sisulikult käikude/pöörete lugeja) siis sa saad ka igale katkestusele erineva parameetri määrata. KTMi tehase lahendus tundub toimivat laias laastus samal põhimõttel + seal on vahegaasi funktioon siis lisaks.
konkreetselt selle husqvarna kohta ma ei tea. aga kuan hooldan ja seadistan paljusid tsikleid siis võin üleüldisest kogemusest natuke rääkida. olen sõitnud igasuguste erinevate asjadega millel qs'd peal (k.a "tehase omad"). päris igas asendis ja täiesti perfektselt pole neist ükski töötanud. alati on olemas mingid teatud tingimused mille juures need shifterid ei taha hästi toimida. eks see sõltub pööretest, sellest kuidas shifter on parasjagu seadistatud ning ka kasti olukorrast. lisaks ka konkreetsest sõidusituatsioonist ehk palju sa hoiad peal, kas oled siledal maal või mäest üles/mäest all jne jne
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.