Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem


will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas will111 »

Kusjuures väga palju, USKUMATULT palju lausa ongi tõepoolest selliseid inimesi, kes pimesi usuvad. Usuvad siis seda, et mõni nö. kuulus firma ei oska kulusid optimeerida...lihtsalt nemad ei näe seda niimoodi, vaid nad mõtlevad, et kui on kuulsa firma tehtud ja "uhke pill" siis järelikult see peab hea olema! Igast otsast ja igal juhul. Samuti on palju neid kes nähtavasti tõsimeeli usuvad, et mingisugusel x tootja suvalisel odava otsa mudelil on väga palju sarnasusi kellegi Rossi motogp võistlusrattaga. Kui tegelikkus on see, et sarnasus on täpselt NULL :D
Ja siis on veel rohkem lihtsalt neid rattaomanikke, kes tõesti ei oskagi paremat tahta. Nemad kõik võibolla ilmtingimata ei usu pimesi seda, et kui millegi küljes on Yamaha kleeps siis see on automaatselt parim asi maailmas, parima võimaliku seadistusega. Aga nad lihtsalt ei oma mingit võrdlusmomenti ega oska ka millegi järgi hinnata ega võrrelda.

Lihtsalt isikliku statistika pealt võiks veel lisada, et umbes nii kümnest rattast üks millel teen kas siis näites amordiõli vahetust, simmerite vahetust, vedrude vahetust või amortide seadistust...ühel kümnest on amordid tulles enamvähem õiges seades. Ja enamvähem õiges tähendab seda, et asi pole päris hull. Kaugeltki mitte, et asi oleks täitsa korrektselt paigas. Üleüldse olen teinud ühte ratast, millel polnudki mingisugust amordiseadistuse vajadust ehk seaded olid juba tulles üsna optimaalselt paigas...ÜHTE, kuskil nii mõnesajast! Väga paljudel ratastel (sealhulgas ka üsna uutel) muide käivad esiamordid ikka päris lihtsalt hydrolocki ära, või siis vääga kriitiliselt lähedale. Tehasest pannakse sisse üsna pehmed vedrud...vähemalt meie turu/keskmise sõitja jaoks on need pehmed. Ja lisaks sellele veel ka suhteliselt vedel õli. Esiotsad ratastel selle tulemusena nagu paras vedruvanker. Ja seda veel üsna külma ilmaga ning külmade amortidega (ma ei sõida tavaliselt just pikalt enne kui pidurdustesti teen)

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”