Motomatkad läbi Kasepere küla Lääne-Harju vallas
-
- Postitusi: 467
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 123 korda
Re: Motomatkad läbi Kasepere küla Lääne-Harju vallas
Mulle ka ei istu, kui keegi minu maa peal/teel suurtel kiirustel ning käraga põristab, kuid annan endale ka aru, et kui minu eratee on üldkasutatava tee üks lõik, siis on selle tee võõraste poolt kasutamine paratamatu.
Seega ma pigem tahaks mainida seda, et kui sõidetakse ~1+km mööda üldkasutatavat teed ja siis järsku on eratee silt, samas kaardirakendus näitab, et see tee läheb edasi suuremale teele, mis kindlasti pole eratee, see õnnetu rattur suure tõenäosusega ei hakka vist küll tagasi keerama.... pigem sõidab edasi.
Erateel viibimise ajavähendamise nimel sõidab ka kiiremini, millega tekitatakse natuke rohkem ka müra (ülla eesmärgi nimel vähem eramaal viibimisega tekitab teistpidise efekti
)
Jah, kui TETi jaoks koostatud lõik on võimalik ümber suunata, siis tuleks seda teha, sest see on seotud planeeringute/soovitustena.
Samas tasuks ka kohalikel kaaluda, et üldkasutataval teel jupp erateed arvestada kui üldkasutatava tee talumisena.
Kui soovitakse ohjata kiirust ja müra, võiks loovalt läheneda märkidele (kilpkonnad teel, suuremad kivid, lapsed, hobused, või veel midagi põnevat, mis nõuab tähelepanu ja soovi hoida kiirus madalamal ning seda kogu trassi vältel, jne.)
Lisaks natuke ka kahtlen, et üldkasutatava tee hooldaja lume lükkamise ajal erateelõigul saha üles tõstab või ümber pöörab.
Seega ma pigem tahaks mainida seda, et kui sõidetakse ~1+km mööda üldkasutatavat teed ja siis järsku on eratee silt, samas kaardirakendus näitab, et see tee läheb edasi suuremale teele, mis kindlasti pole eratee, see õnnetu rattur suure tõenäosusega ei hakka vist küll tagasi keerama.... pigem sõidab edasi.
Erateel viibimise ajavähendamise nimel sõidab ka kiiremini, millega tekitatakse natuke rohkem ka müra (ülla eesmärgi nimel vähem eramaal viibimisega tekitab teistpidise efekti

Jah, kui TETi jaoks koostatud lõik on võimalik ümber suunata, siis tuleks seda teha, sest see on seotud planeeringute/soovitustena.
Samas tasuks ka kohalikel kaaluda, et üldkasutataval teel jupp erateed arvestada kui üldkasutatava tee talumisena.
Kui soovitakse ohjata kiirust ja müra, võiks loovalt läheneda märkidele (kilpkonnad teel, suuremad kivid, lapsed, hobused, või veel midagi põnevat, mis nõuab tähelepanu ja soovi hoida kiirus madalamal ning seda kogu trassi vältel, jne.)
Lisaks natuke ka kahtlen, et üldkasutatava tee hooldaja lume lükkamise ajal erateelõigul saha üles tõstab või ümber pöörab.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.