Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
Nozzu
Teema algataja - Postitusi: 932
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Honda CRF300L
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 80 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Täpselt nii. Alustasime mootoriketipinguti välja keermaisega. Sellega sai kohe selgeks, et kett on veninud. Ma küll kahtlustasin, et selle vibra taga võib olla ka murdunud "jubin", sest see on muidu pommikundlate KLRide tüüpviga ja surmalõks. Aga veninud mootorikett, mis ei lasknud klapi sulgumist enam sünkrooni panna, tundub ka loogilise põhjusena vibra tekkeks.morse kirjutas: ↑07 Mai 2024, 09:05Kui sa nüüd ise sinna mootorisse sisse vaatad, siis saad ilmselt aru miks kõik, ilma tsiklit nägemata, nii veendunud olid, et küünal sellist vibra tekitada ei saaks.
Kui nukakett läheb uus, siis oleks ilmselt loogiline ka tasakaalustusvõlli kett uus panna.
Te ei avastanud seda varem seetõttu, et alustasite klapikambrikaanest ja küljekaane avamiseni jõudsite alles nüüd?
Edu!
Ent jah, edasi kaevates, selgus esmalt, et "jubina" vedru on läinud. No ja siis juba ka see, et "jubin" on puruks.
Aga jah, nüüd veendusin ka ise, et asi ei olnud sugugi mitte küünlas
See oli lihtsalt õnnetu või õnnelik asjade kokkulangevus, et "jubin" purunes vahetult pärast küünla vahetust, esimese käivitamisega.
Ja see teadmine oli minu jaoks kergendus - vähemalt ma ei lõhkunud ise ratast ära. Vastupidi - see läks ise katki. Kui lapsed ütlevad, et midagi läks ise katki, siis kõlab see naeruväärsena aga siinkohal peab see paika: ise läks.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.