Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Kasutaja avatar

tuman
Postitusi: 227
Liitunud: 02 Juul 2015, 09:17
Tsikkel: Punane KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 52 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Aprilia Tuareg 2022/23 esivedrustuse probleem

Lugemata postitus Postitas tuman »

Kristjan... kirjutas: 06 Mai 2024, 08:05
jyrx kirjutas: 05 Mai 2024, 20:47
Ma tahaks natuke hagu alla anda neile mototsiklistidele, kes omades piiratud sõidukogemust (...Yamaha MT-07 tuttuus, otse poest, naine kes on sõitnud praktiliselt ainult autokooli ja vb kaks sõitu omaette ütles et tema ei julge selle rattaga sõita hästi, käitub nii imelikult...), hakkavad ratta vedrustust laitma. Antud juhul veel peale autokooli hakata irisema tutika Yamu vedrustuse üle?!? Yamaha on ehitanud rattaid juba 69 aastat. "The Doctor" Valentino Rossi on võitnud sinise seljas 4 MotoGP karikat. Tanel Leok tuli Yamuga 2009 MX1-s maailma seitsmendaks jne

Käige kraapige jah hr Vugteci ust, raha leiab hoolikama omaniku endale.
Päris plära ei ole mõtet ajada. Konkreetselt Tuaregil läksid amordid stendis hüdrolocki ja sõites ebatasasel maastikul oli esiots nagu taburett. Mingite yamahade joga jms seadusandlikku poolt ajage kuskil teises teemas.
Sõbral oli ka teema kus uuel Tuaregil esiamort nagu üldse toimida ei tahtnud. Lasi siis kolmandal osapoolel üle vaadata. Ma amordi siseelu ekspert pole aga jutu järgi olla "cartridge", mis iganes ta eesti keeles on, üldse valetpidi olnud pluss muud nipetnäpet. Igal juhul pärast tarnijaga rääkides oli too imestanud, et miks garantiisse ei toonud? Ehk siis see on ikkagi päriselt levinud probleem, mitte asjatundmatute pastakast välja imetud lugu.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”