YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Moderaator: Moded
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Võimalik, aga no seda peab siis ka oskama kruttida ja oskuslikult kruttima. Muidu võid paraja jama kokku kruttida
Teatud piirides muudatusi teeb igal juhul originaalaju ise, eeldan, et lambdaandur on sellel rattal torus olemas. Mis täpselt sinna ajusse tehasest mapiks ette on progetud, seda ei oska öelda. Võimalik jah, et lahjaks tõmmatud
Teatud piirides muudatusi teeb igal juhul originaalaju ise, eeldan, et lambdaandur on sellel rattal torus olemas. Mis täpselt sinna ajusse tehasest mapiks ette on progetud, seda ei oska öelda. Võimalik jah, et lahjaks tõmmatud
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Lahja segu peale on nad eos tõmmatud viimased 15-20a. See 4K dip, et oleks müra norm tagatud jne.
-
- Postitusi: 667
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
will111 kirjutas: ↑03 Mai 2024, 00:52kas sa päriselt arvad, et ta mõõtis seda dünos, ja veel enne ning pärast? neid asju installitakse ikka rohkem emotsiooni pealt ja hiljem kiidetakse ka rohkem ikka emotsiooni pealt...kuigi antud juhul ilmselt räägiti seda, et kui nö. sportsumpsi paned siis tuleb ka "commander" installida, muidu läheb segu nii ja segu naa paigast ära ja üldse on maailmalõpp. see on tegelikult muidugi suuresti bs sest need mootorid suudavad ise ka segu mingil määral sättida ja kompenseerida, andurid on ju küljes ja aju mõõdab lives nende pealt segu.
täis komplektiga ehk siis lihtsama käiguga sumps, lihtsama käiguga sisselase ja lõpuks õigesti seadistatud kütusekaart, kokkuvõttes võib miski ~3 hobu saada sellise mootori puhul. kas see kõik seda väärt on? ei ütleks, aga no kindlasti natuke mingit kasu ja mingit vahet muidugi tunneb kui kõik on õigesti tehtud.
ja olgu ka öeldud, et see EJK "power commander" ei ole tegelikult kuskilt otsast sama asi, mis Dynojet power commander...need on siiski kaks üsna erinevat asja. EJK on lihtsam installida ja toimib ka natuke "lihtsamalt", samas ei paku ka päris samasuguseid seadistusvõimalusi
Teinekord annab "rally" kleeps 10hp juurde, pole commanderit vajagi, odavam ka.
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Kui sain 3 hp juurde, on juba väga hästi, see ju üle 10%.
Ise ei pidanud midagi panema, õnneks oli juba varem peal. Sain liiga hea hinnaga selle masina mitu aastat tagasi. Muidu ei oskaks võrrelda, aga sõidame Aidu karjääri "mägesid" ja Jõelähtme tõuse mitu aastat ning teise käiguga läheb igast tõusust mõnuga üles, gaasiga mängides. Arvan, et ilma väikeste modifikatsioonideta jääks just see natuke puudu, mis vaja. Mõni tõus jääb võtmata, aga see on munade süü, mitte tsiklite süü meil.
Need lisavidinad on nii odavad, et pole mõtet kaks korda mõeldagi. Perega nädalavahetuseks spaasse ja matab suurema summa, kui summ ja sportaju ja midagi juurdegi.
EJK... noh mitte PC vaid siis sportaju, vist õigem öelda, on seadistatav üsna minimaalselt (tglt ka mapitav), aga ma pole viitsinud. 2 pügalat 10-st seadistasin, käib igati mõnusalt see masin. 28 000 km on ees juba, selle 250-se väärkasutatud mootori kohta tubli tulemus.
Ise ei pidanud midagi panema, õnneks oli juba varem peal. Sain liiga hea hinnaga selle masina mitu aastat tagasi. Muidu ei oskaks võrrelda, aga sõidame Aidu karjääri "mägesid" ja Jõelähtme tõuse mitu aastat ning teise käiguga läheb igast tõusust mõnuga üles, gaasiga mängides. Arvan, et ilma väikeste modifikatsioonideta jääks just see natuke puudu, mis vaja. Mõni tõus jääb võtmata, aga see on munade süü, mitte tsiklite süü meil.
Need lisavidinad on nii odavad, et pole mõtet kaks korda mõeldagi. Perega nädalavahetuseks spaasse ja matab suurema summa, kui summ ja sportaju ja midagi juurdegi.
EJK... noh mitte PC vaid siis sportaju, vist õigem öelda, on seadistatav üsna minimaalselt (tglt ka mapitav), aga ma pole viitsinud. 2 pügalat 10-st seadistasin, käib igati mõnusalt see masin. 28 000 km on ees juba, selle 250-se väärkasutatud mootori kohta tubli tulemus.
-
- Postitusi: 71
- Liitunud: 19 Mär 2018, 22:53
- Tsikkel: DL1000
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Aga mida 550 Performance kitist arvata? Muidu selle saamine jube ebamugav (ECU vaja USA'sse saata ja siis loota, et tagasi ka saadavad) ja ilmselt ka suurte kõrvaliste kuludega saatmisele, tollile jms. Veelgi suurem kulu, kui pakk ära kaob
Soome mees testib 550 Performance Kit'i
Soome mees testib 550 Performance Kit'i
-
- Postitusi: 1406
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 271 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Ei saa eriti sellest hüper tuunitud CRFi poindist aru.Wtf3000 kirjutas: ↑03 Mai 2024, 10:30Aga mida 550 Performance kitist arvata? Muidu selle saamine jube ebamugav (ECU vaja USA'sse saata ja siis loota, et tagasi ka saadavad) ja ilmselt ka suurte kõrvaliste kuludega saatmisele, tollile jms. Veelgi suurem kulu, kui pakk ära kaob
Soome mees testib 550 Performance Kit'i
Töökindla, lihtsa, mitte väga kiire ja soodsa ratta asemel saad endiselt mitte väga kiire aga see-eest päris kalli ratta.
Kas neil Soomes KTMe ei müüda?
Olen EXC 350 ja 450ga sõitnud (viimasega ka pikalt maanteel) ja muidugi mõistan, et CRF on pikal sõidul parem. Saan aru, et üritatakse luua Unicorn ratast, mis oleks kerge nagu 450 aga maanteel kiire nagu 690 ning samal ajal mugav nagu Honda. Ma ei tea. Osta parem 2 ratast või tee kompromiss ja võta 690/701
Edit: Täiendan! Ma korra vaatasin, et mis see Unicorn CRF kaaluda võiks… Kergete rataste seas raskekaallane - nagu mu 690. Minu arvates on CRFi sellises ulatuses pointless tuunida - KTM690 / GasGas700 / Husqvarna 701 on poe põrandal nii heas seades ja kaalus (kes ei tea, siis nii ees kui taga on tõsiselt hea WP Xplor vedrustus), et Honda suure raha eest tuunimisel pole nagu pointi… Siin lingil on näha palju selle mootori suures mahus tuunimine võiks maksta (vedrustusele saab veel suurema summa uputada): https://www.550performance.com/collecti ... l-products
Sellisena nagu teemaalgataja ta soetas, on tegemist oluliselt arusaadavama masinaga. Hea hinnaga korralik pill. Seadistad vedrud enda järgi ära, lisad telo laadija, kotid sabale ja ongi minek. Kusjuures vedruvahetuse pidin ka mina 690ga ette võtma, kuna olen 10-15 kg raskem kui KTMi tehasepiloot. Nozzu siin avaldas oma kaalu ja ma ei imestaks, kui tema saab piirduda lihtsalt tagavedru eelpinge seadistamisega (ma muidugi pole Honda eripäradega kursis).
Natuke on tunne, et Soome kutt tuunis teda tuunimise pärast. Et talle meeldib just konkreetselt see punane ratas ja suva, mis see maksma läheb. Vihje: GasGas700 on ka punane!
-
Teema algataja - Postitusi: 910
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 431 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Nädalavahetusel sai selgeks, et käe/heebli kaitsed on sellele rattale ikka mitte lihtsalt tuule suunamiseks vaid ikka kaitseks.
Tiim Honda ehk mina ja Olger tegime Põhja TETi. Mõningate lõigetega Aegviidust Kauksini. Ja kaks korda õnnestus mul ratas külili panna. Ja mõlemad korrad mitte sõites vaid parkides.
Esimest korda kukkus paremale, ja paenutas peegli, alt keerme juurest, kõveraks. Ja teist korda kukkus vasakule ning paenutas siduri heebli ära. Aga niimoodi kuidagi kummaliselt, nagu diagonaalis, jookseb nüüd alla, mitte paralleelselt rutskaga. Loodetavasti on ikkagi ainult heebel kõver, mitte see kronstein, mis seda hoiab. No lahti võtab, siis selgub.
Mingeid soovitusi, kuidas neid heebleid sirgeks väänata. Kruustangide vahele ja suruda või oleks ka kuumutada vaja?
Kui palju kordi on mu KLR maha lartsatanud ja ei mingeid vigastusi. Ja Honda siis nüüd niiviisi....
Aga Lipumägi sai võetud. Küll jala, mitte rattaga
Tiim Honda ehk mina ja Olger tegime Põhja TETi. Mõningate lõigetega Aegviidust Kauksini. Ja kaks korda õnnestus mul ratas külili panna. Ja mõlemad korrad mitte sõites vaid parkides.
Esimest korda kukkus paremale, ja paenutas peegli, alt keerme juurest, kõveraks. Ja teist korda kukkus vasakule ning paenutas siduri heebli ära. Aga niimoodi kuidagi kummaliselt, nagu diagonaalis, jookseb nüüd alla, mitte paralleelselt rutskaga. Loodetavasti on ikkagi ainult heebel kõver, mitte see kronstein, mis seda hoiab. No lahti võtab, siis selgub.
Mingeid soovitusi, kuidas neid heebleid sirgeks väänata. Kruustangide vahele ja suruda või oleks ka kuumutada vaja?
Kui palju kordi on mu KLR maha lartsatanud ja ei mingeid vigastusi. Ja Honda siis nüüd niiviisi....
Aga Lipumägi sai võetud. Küll jala, mitte rattaga
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 453
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Ma traielite ja endurokate heebelid olen ma arvan ikka pangetäie neid sirgeks väänanud. Mina tegin nii, et: 1. nokid heebli seest plastpuksid välja. 2. Võtad gaasipõleti ja kahed kullinokad. 3. Soojendad heeblit ühtlaselt ja edasi tagasi liigutades gaasileegi kohal sealt, kus sa seda painutada tahad. Kohe mitu minutit. Piisavalt soojenenud heebel paindub väga väikese jõuga. Umbes nagu plastiliin. 4. Väänad kullinokkadega heeblile soovitud kuju. Pehmet alumiiniumit kõvasti pigistades võib kullinokkade muster heeblile jääda. Kokku kannatab ühte heeblit 3..4 korda painutad, siis tekkivad mikropraod.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
Teema algataja - Postitusi: 910
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 431 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Hea uudis on see, et lenks ei ole kõver ja kõver ei ole ka see klamber, mis heeblit hoiab.
Sest kõver tundub olevat heebel. Kavala koha pealt, sealt kust polt läbi jookseb.
Sest kõver tundub olevat heebel. Kavala koha pealt, sealt kust polt läbi jookseb.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 160
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Tasub uus heebel varuks osta, kui järgmise matsu saab võib sellise koha pealt juba pooleks minna.
Kiidaksin reguleeritavaid heebleid. Ma olen suhteliselt väikese kämblaga ja veidigi tehnilisema raja peal, kus sidurdamist rohkem, on need väga abiks. Varasemalt kippus käsi pikema mudas turnimise järel valutama/krambitama, see häda nüüd kadunud. Eks vähese treenituse viga ka
Kiidaksin reguleeritavaid heebleid. Ma olen suhteliselt väikese kämblaga ja veidigi tehnilisema raja peal, kus sidurdamist rohkem, on need väga abiks. Varasemalt kippus käsi pikema mudas turnimise järel valutama/krambitama, see häda nüüd kadunud. Eks vähese treenituse viga ka
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Varu- siduriheeblit tasub nagunii kaasas tassida - kuigi jah, ilma saab koju sõita, ei ole see teabmis lõbus ettevõtmine. Ta tühi ei kaalu ka midagi.
-
- Postitusi: 30
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Kas heeblikaitsmeteks valida Acebris, Barbuster või mõni AliExpressi oma, igaljuhul on neis rohkem kasu, kui need küljes on
-
- Postitusi: 3155
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 333 korda
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Millegi arvelt peab see kerge kaal ju tulema.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 160
- Liitunud: 06 Mai 2015, 09:23
- Tsikkel: XChallenge
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 28 korda
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Unustasid smaili lõppu panemata?
Tegelikult ei ole ta ju teabmis kerge ratas, selline mõnus normaalkaalus riistapuu. Ma ei usu, et insenerid selle disainimisel mingeid erilisi kaalusäästu meetmeid rakendasid, sellised ponnistused kajastuvad harilikult kohe masina hinnas.
-
Teema algataja - Postitusi: 910
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 431 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: YOLO ehk Nozzu CRF300 L
Mhmh, võtsin juba Acerbise käekatismed ligi, tulevad millalgi järgmisel nädalal. Samuti Alist uued heeblid ning volditavavad peeglid. Vana proovin kah sirgeks väänata ja jääb siis varuks kaasa.Fox kirjutas: ↑07 Mai 2024, 10:55Tasub uus heebel varuks osta, kui järgmise matsu saab võib sellise koha pealt juba pooleks minna.
Kiidaksin reguleeritavaid heebleid. Ma olen suhteliselt väikese kämblaga ja veidigi tehnilisema raja peal, kus sidurdamist rohkem, on need väga abiks. Varasemalt kippus käsi pikema mudas turnimise järel valutama/krambitama, see häda nüüd kadunud. Eks vähese treenituse viga ka
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.