O: CRF 300L
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
- Kuulutus peab vastama reeglitele
- Kuulutuse "upitamine" pole lubatud, kuulutust saad "tõsta" vastavalt reeglitele 21 päeva pärast
- Postitusele piltide lisamiseks vaata siia
-
Teema algataja - Postitusi: 903
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 426 korda
- Tänatud: 74 korda
- Kontakt:
O: CRF 300L
Uurin natuke maad ja turgu,
Praegu eksisteerib võimalus, et KLRi parandamine võib võtta hea jupi sõiduhooajast ära. See mulle kuidagi ei sobi. Samas on ka võimalus, et järgmise nädala lõpuks on KLR korras. Noh, näeme.
Aga igaks juhuks sündis varuplaan:
A) Osta sõidukorras ratas.
B) Parandada KLRi rahulikult, nii kuidas aega ja raha jätkub.
KLRiga sõites sain aru, et kui ratast vahetan, siis pigem kergema poole, sest metsas meeldib rohkem kui maanteel. Mõte oli ka, eriti nüüd, pärast üllatust KLRiga, et järgmine ratas võiks olla päris uus. Noh, et kuklas ei tiksuks koguaeg hirm selle üle, mis järgmiseks nässu võib minna. Aga noh sobib ka uueväärne või mõni, millele on juba olulised lisahüved külge keeratud. Ja...pigem tahaks ikkagi odavamalt saada kui 2024. mudelid salongis maksavad.
Ratas võiks end hästi tunda maastikul aga samas ei tohiks ka maanteel sõitmine piin olla. Sellist ratast, mida treileriga sõitma vedama peab, ei taha.
Liiga tihe hooldusvälp ja tundide lugemine ei meeldi, sestap peaks mootor olema nelja taktiline.
Silindreid üle ühe ei taha.
Esimene ratas 21 tolli.
Kõigi nende soovidega haakubki minu arust maru heasti mainitud Honda CRF 300L.
Aga ehk on ka teisi alternatiive.
Igatahes võib teha pakkumisi.
Praegu eksisteerib võimalus, et KLRi parandamine võib võtta hea jupi sõiduhooajast ära. See mulle kuidagi ei sobi. Samas on ka võimalus, et järgmise nädala lõpuks on KLR korras. Noh, näeme.
Aga igaks juhuks sündis varuplaan:
A) Osta sõidukorras ratas.
B) Parandada KLRi rahulikult, nii kuidas aega ja raha jätkub.
KLRiga sõites sain aru, et kui ratast vahetan, siis pigem kergema poole, sest metsas meeldib rohkem kui maanteel. Mõte oli ka, eriti nüüd, pärast üllatust KLRiga, et järgmine ratas võiks olla päris uus. Noh, et kuklas ei tiksuks koguaeg hirm selle üle, mis järgmiseks nässu võib minna. Aga noh sobib ka uueväärne või mõni, millele on juba olulised lisahüved külge keeratud. Ja...pigem tahaks ikkagi odavamalt saada kui 2024. mudelid salongis maksavad.
Ratas võiks end hästi tunda maastikul aga samas ei tohiks ka maanteel sõitmine piin olla. Sellist ratast, mida treileriga sõitma vedama peab, ei taha.
Liiga tihe hooldusvälp ja tundide lugemine ei meeldi, sestap peaks mootor olema nelja taktiline.
Silindreid üle ühe ei taha.
Esimene ratas 21 tolli.
Kõigi nende soovidega haakubki minu arust maru heasti mainitud Honda CRF 300L.
Aga ehk on ka teisi alternatiive.
Igatahes võib teha pakkumisi.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 14 Juul 2008, 10:16
- Tsikkel: BMW K1600GT, R1250GSA, CRF250L
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: O: CRF 300L
Soovitan enne proovida. See on hea TET-ti ratas, kuid mootor on päris rahulik, maanteel ja liivas võib jääda lahjaks, samas saab hakkama. Kulgemise tempo pigem rahulik. Mul on 250L ja sellel vahetasin esimese hammaka kahe hamba võrra väiksema vastu, et alguses jõudu juurde saada.Kui pakub huvi siis võin enda oma rentida.
Minsk 125 - Honda CB125 - Yamaha XJ6 - BMW RT75 - BMW R1100SS - Suzuki Intruder 1800 - Yamaha FJR1300 - hetkel CRF250L/K1600GT/R1250GSA
-
Teema algataja - Postitusi: 903
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 426 korda
- Tänatud: 74 korda
- Kontakt:
Re: O: CRF 300L
Võib küll olla, et on lahja.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2507
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 182 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: O: CRF 300L
Need ongi (üllatus-üllatus) väga erinevad rattadNozzu kirjutas: ↑16 Apr 2024, 15:20Võib küll olla, et on lahja.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
CRF300 max väändemoment 26,6Nm@6500rpm
KLR650 max väändemoment 47,0Nm@5000rpm, 1999a rattal võivad tänaseks mõned Nm-d kadunud olla, aga ikkagi.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 178
- Liitunud: 25 Veebr 2018, 22:14
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 30 korda
Re: O: CRF 300L
2017 oli ikka CRF250 mitte 300?Nozzu kirjutas: ↑16 Apr 2024, 15:20Võib küll olla, et on lahja.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
2013 Honda CBR500RA -> 2014 Honda CBR650FA -> 2019 Triumph Scrambler 1200XC | Honda CRF300 Rally -> 2018 BMW R1200GS -> 2022 BMW R1250GS Adventure
-
Teema algataja - Postitusi: 903
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 426 korda
- Tänatud: 74 korda
- Kontakt:
Re: O: CRF 300L
Pagan, mul tekkis sama kahtlus, kui hakkasin googeldama, et millega ma siis sõitsin ja mis selle konkreetse mudeli head ja vead on. Võib-olla ma sain siis omanikust valesti aru ja oli tõesti 250 sest 2017 CRF300 ei andund miskit mõistlikku vastet ja wikipedia järgi tundus kah olevat nii, et sel aastal 300 veel polnud.Admiral Vint kirjutas: ↑16 Apr 2024, 17:422017 oli ikka CRF250 mitte 300?Nozzu kirjutas: ↑16 Apr 2024, 15:20Võib küll olla, et on lahja.
Sain mõned minutid proovida nüüd 2017 aasta CRF 300. Ega ma väga järsku peale ei keeranud (noh, märg heinamaa ja võõras ratas) aga ikkagi, kuidagi väääga rahulik tundus see kiirendus olevat (On see KLR, mis ta on aga sellega rutskat keerates, peab ikka lenksust kinni hoidma).
Samas...väga ilus ratas oli ja need kes teavad, need teavad, et ma olengi väga rahulike sõidumaneeridega. Nii, et mulle vast ei jää lahjaks. Rentida ei raatsi...rendi hind on ilmselt sama või tõenäoliselt kõrgem kui mu igakuine tagasimakse ratta eest. Aga ikkagi, suur tänu mõtete ja võimaluse pakkumise eest.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
-
- Postitusi: 32
- Liitunud: 25 Jaan 2019, 10:59
- Tsikkel: G650GS Sertao, CRF300Rally
- Tänatud: 2 korda
Re: O: CRF 300L
CRF 250l on ülekanded käikaris hoopis midagi muud võrreldes CRF300L/Rallyga. 300-l 5 käiku palju lühemad ja kuues käik alles hea pikk maanteel kulgemiseks. 250-l aga kõik käigud pikemad ning uimasemad. Siis 250 puhul võiski tunduda, et ongi uimane ja lahja ja väänet nagu poleks. Endal on 150kg CRF 300 Rally ning eelmine aasta roadbook rallyt sõites suutis palju nobedamate ja ka kergemate ratastega võidu sõita kenasti. Honda peale istusin G650GS BMW pealt ning tunnen jõust puudust ainult üle 90km/h kiirendades maanteel möödasõite tehes.
-
- Postitusi: 1273
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 43 korda
Re: O: CRF 300L
CRF250 oli see, mida proovisid.
Ma olen mõlemat proovinud, nii 250 kui 300 ja minu jaoks olulist vahet polnud, ühed pühapäevased kulgejad mõlemad. KLR-i väändega muidugi ei võrdle, aga kilogramme on Hondadel oluliselt vähem ja seepärast ka metsas lihtsam liikuda. Ning jõust tegelikult otseselt kusagil puudu ei jää, lihtsalt ongi sihandene rahuliku ronimise pill.
Konkreetsel 250-l oli tagumiseks hammasrattaks mingi jõhker perepizza ja käigud tänu sellele ülilühikesed. Mina esimese käiguga ei osanudki miskit peale hakata, ainult aeglussõidu harjutamiseks tundus sobima.innu18 kirjutas: ↑16 Apr 2024, 20:36CRF 250l on ülekanded käikaris hoopis midagi muud võrreldes CRF300L/Rallyga. 300-l 5 käiku palju lühemad ja kuues käik alles hea pikk maanteel kulgemiseks. 250-l aga kõik käigud pikemad ning uimasemad. Siis 250 puhul võiski tunduda, et ongi uimane ja lahja ja väänet nagu poleks.
Ma olen mõlemat proovinud, nii 250 kui 300 ja minu jaoks olulist vahet polnud, ühed pühapäevased kulgejad mõlemad. KLR-i väändega muidugi ei võrdle, aga kilogramme on Hondadel oluliselt vähem ja seepärast ka metsas lihtsam liikuda. Ning jõust tegelikult otseselt kusagil puudu ei jää, lihtsalt ongi sihandene rahuliku ronimise pill.
56 486769 isakene@gmail.com
Re: O: CRF 300L
Minu arvates haakub teemaalgataja soovidega väga hästi ka RE Himalayan 450. Mootori võimsusnäitajate poolest sarnasem KLR-ga. Massi on küll ca 40 kg rohkem, aga kaitserauad, pakiraamid juba standardvarustuses küljes.
Aga jah, mudel niivõrd uus, et järelturult seda leida lootust väga ei ole, kuid soovitaks siiski mingi proovisõidu organiseerida.
Ise vähemalt plaanin see hooaeg selle rattaga lähemalt tutvust teha.
Aga jah, mudel niivõrd uus, et järelturult seda leida lootust väga ei ole, kuid soovitaks siiski mingi proovisõidu organiseerida.
Ise vähemalt plaanin see hooaeg selle rattaga lähemalt tutvust teha.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: O: CRF 300L
Minu meelest sealt kaubamajast proovisõitu saada pole väga suur väljakutse. Käisin seal talve poole uudistamas. Juba pakuti proovisõitu, kuigi ütlesin, et vähetõenäoline, et midagi ostan. Nii sama imetlen.RaunC kirjutas: ↑17 Apr 2024, 09:57Minu arvates haakub teemaalgataja soovidega väga hästi ka RE Himalayan 450. Mootori võimsusnäitajate poolest sarnasem KLR-ga. Massi on küll ca 40 kg rohkem, aga kaitserauad, pakiraamid juba standardvarustuses küljes.
Aga jah, mudel niivõrd uus, et järelturult seda leida lootust väga ei ole, kuid soovitaks siiski mingi proovisõidu organiseerida.
Ise vähemalt plaanin see hooaeg selle rattaga lähemalt tutvust teha.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 28
- Liitunud: 10 Mai 2021, 23:53
- Tsikkel: Beta RR350Racing, HondaCBR1000
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: O: CRF 300L
Saad vist oma KLR-i korda ja CRF300 soetamine pole enam aktuaalne, aga selle väikse Honda osas oskan ehk siiski pisut nõu anda. Ise sõitsin Honda CRF300L Rallyga kaks hooaega ja ca 28000 km. Sinu sõidustiiliga täiesti OK ratas TET-i põristada, tööl käia jne. Ei jää võimsust väheks. Maanteel külma ilmaga ilma vastutuuleta jooksis minu ratas 130km/h vabalt välja. Liivassõidul pisut lahja mootori kompenseerimiseks panin taha suurema hammaka. Mis modifikatsioonid uue ratta puhul on minu arvates vajalikud, olen ma siinsamas foorumis kirjutanud juba.
Kahjuks kasutatuna Eestis sellist ratast eriti ei müüda. Hetkel üks on müügis: https://www.mototehnika.ee/soidukid/4021661 Kirjelduse järgi on sellel rattal vedrustus vahetamata st ma pigem võtaks siis juba uue (https://hondacenter.ee/toode/2021-crf300l-abs/). Saab 2 aastat garantiid + uue ratta lõhnad jne
Kahjuks kasutatuna Eestis sellist ratast eriti ei müüda. Hetkel üks on müügis: https://www.mototehnika.ee/soidukid/4021661 Kirjelduse järgi on sellel rattal vedrustus vahetamata st ma pigem võtaks siis juba uue (https://hondacenter.ee/toode/2021-crf300l-abs/). Saab 2 aastat garantiid + uue ratta lõhnad jne
-
Teema algataja - Postitusi: 903
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 426 korda
- Tänatud: 74 korda
- Kontakt:
Re: O: CRF 300L
Aitäh, jyrx, et mu silmad avasid. Ma siin tõsiselt kaalusin juba, juhul kui ei saa KLRi korda, soetada Voge 300 Rally. Et ikkagi uus ratas jne.
Aga nüüd näen, et paar aastat vana CRF on vaid mõnisada eurot kallim kui Voge. Et siis tõepoolest, läheks pigem natuke kasutatud aga korralikult hooldatud CRFi peale. Vähemalt leiab selle kohta netist manuaalid ja videod kuidas midagi lahti keerata ja kui kõvasti kokku keerata. Pealegi, kui mu KLR on 25 aastat vastu pidanud ja teedel olnud, siis miks ei võiks mu järgmine ratas minu käes niikaua olla. Honda, ma usun, peaks veerandsada aastat kestma küll (rohkem mul polegi vast vaja, siis olen selline mõnus 70 aastane papi juba) . Voge puhul mul sellist kindlust pole.
Aga et naatukene veel ja saab juba täiesti uue CRFi, on isegi parem uudis. Juba kirjutasin Hondacenterisse, et kas tõesti nemad ise müüvad selle hinnaga ratast või pean leidma vahendaja nagu Mehka vms. ja siis on hinnad juba ilmselt teised.
Aga praegu jah, on veel lootust KLR korda saada ja siis jääb uue ratta ostmine natuke kaugemasse tulevikku. Boika kinnitusel sai sellest hirmsast värinast juba lahti.
Probleem oli suvalisse asendisse jäetud tühikäigu kruvis ning vales asendis segukruvis. Noh, ma enne ei julge uskuda, kui ise sõita olen proovinud aga video järgi otsustades vähemalt kohapeal podiseb ratas küll mõnusalt ja rahulikult, täpselt nagu ta tegi seda enne probleemide ilmnemist. No ja uus mootorikett peaks kah järgmisel nädalal jõudma.
Aga nüüd näen, et paar aastat vana CRF on vaid mõnisada eurot kallim kui Voge. Et siis tõepoolest, läheks pigem natuke kasutatud aga korralikult hooldatud CRFi peale. Vähemalt leiab selle kohta netist manuaalid ja videod kuidas midagi lahti keerata ja kui kõvasti kokku keerata. Pealegi, kui mu KLR on 25 aastat vastu pidanud ja teedel olnud, siis miks ei võiks mu järgmine ratas minu käes niikaua olla. Honda, ma usun, peaks veerandsada aastat kestma küll (rohkem mul polegi vast vaja, siis olen selline mõnus 70 aastane papi juba) . Voge puhul mul sellist kindlust pole.
Aga et naatukene veel ja saab juba täiesti uue CRFi, on isegi parem uudis. Juba kirjutasin Hondacenterisse, et kas tõesti nemad ise müüvad selle hinnaga ratast või pean leidma vahendaja nagu Mehka vms. ja siis on hinnad juba ilmselt teised.
Aga praegu jah, on veel lootust KLR korda saada ja siis jääb uue ratta ostmine natuke kaugemasse tulevikku. Boika kinnitusel sai sellest hirmsast värinast juba lahti.
Probleem oli suvalisse asendisse jäetud tühikäigu kruvis ning vales asendis segukruvis. Noh, ma enne ei julge uskuda, kui ise sõita olen proovinud aga video järgi otsustades vähemalt kohapeal podiseb ratas küll mõnusalt ja rahulikult, täpselt nagu ta tegi seda enne probleemide ilmnemist. No ja uus mootorikett peaks kah järgmisel nädalal jõudma.
Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.