Naastrehvid vs lamellid

Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 216
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Ühe pütane porgand
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas renx »

Loomulikult on naastul eelis jääl sõites. Kuid seda eelist vajavad inimesed kusagil Lõuna-Eesti künklikel ja kaldus teede peal. Ülejäänud Eesti on pigem lame.
Praegu on juba mitu nädalat meil plussis ja ikka kõik klõbistavad ringi. Samamoodi on talvel, klõbistavad lihtsalt ringi, tekitades tolmu. Naastudega autode tagant saad naastuga esiklaasi ka veel.
Isegi jäite ajal saab mitte testivõitja, vaid pigem lõpu poole pingereas oleva lamelliga nii edukalt sõidetud piirkiirustega.
Selliseid olukordi kus päriselt naastu vaja läheb on 0(jällegi, kusagil kaugel metsavahel on erand). Saab sõidetud ilma selleta ka, kui sul vähegi mõistust peas on.

Ma ei mäleta 16 aasta jooksul mitte ühtegi korda kus päriselt on naastuga mingit eelist olnud. Olen sõitnud 50:50 naastu ja lamelliga. Lamelli plussid ületavad kaugelt naastu omadused. Lamellidel on tööpinda ka rohkem.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”