Benelli ja CFMOTO
-
- Postitusi: 42
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 13 korda
Re: Benelli ja CFMOTO
Mul hea sõber oli ühes esinduses mehaanik ja kokkuvõttes ütles et pole nendel atveedel häda rohkem kui japsidel ja usakatel.
Küll aga tsiklitel on remont tüütu - palju odavast plastist detaile mis kõik peab eemaldama et pääseks üldse kuhugi ligi ja sellega on nagu vana Viisnurga sektsioon kapiga - kolid, võtad lahti ja krt, enam kokku ei jää. Liimi või keevita seda saepuru plaati
No rattal saab mõned korrad ikka rohkem kruttida
Tehnika poole pealt pidi kõik OK olema, ei lagune rohkem kui teised.
Selline lugu siis - võibolla tasuks isegi mõelda kui pappi ei taha palju raistada ja mammutiga ka ei viitsi mööda maailma vaevelda
Küll aga tsiklitel on remont tüütu - palju odavast plastist detaile mis kõik peab eemaldama et pääseks üldse kuhugi ligi ja sellega on nagu vana Viisnurga sektsioon kapiga - kolid, võtad lahti ja krt, enam kokku ei jää. Liimi või keevita seda saepuru plaati
No rattal saab mõned korrad ikka rohkem kruttida
Tehnika poole pealt pidi kõik OK olema, ei lagune rohkem kui teised.
Selline lugu siis - võibolla tasuks isegi mõelda kui pappi ei taha palju raistada ja mammutiga ka ei viitsi mööda maailma vaevelda
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.