Yamaha R1 1999
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Yamaha R1 1999
Sai siis soetatud kuu tagasi endale oma elus 2 kaherattaline. Uueks isendiks sai Yamaha r1 1999. Esialgu plaanid väiksed, kuna hooaeg pole enam kaugel. Panen siis mõned pildid, milline oli ostes.
Hetkel olen maisna nats laiali katkunud. Töösse läheb, siis tagaosa plastik, kuna originaal tagatuli minu meelest ei kannata kriitikat. Ennem oli mul z1000, millest jäi järgi tagatuli ja selle ma monteerin, siis nüüd r1 taha. Klaasfiibrist tegin siis uue põhjakilbi, kuhu paigaldan tolle Z tagatule. Eks näis, mis välja kukub.
Plaan on ka enne hooaega esiotsa kallale minna. See hooaeg paigaldan aint juhtraua uue.
Peale hooaega tegelen edasi esiotsaga. Plaanis oleks, siis vahetada esituli miski lahedama vastu. Hetkel ideid pole ( kõik ideed ja pakkumised teretulnud).
Kindlasti tahaks ära värvida raami ja mootori. Siinkohal hetkel kõik, eks näis, mis aeg toob.
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
mario.heldemeel kirjutas: ↑10 Veebr 2019, 21:07Spoiler
Sai siis soetatud kuu tagasi endale oma elus 2 kaherattaline. Uueks isendiks sai Yamaha r1 1999. Esialgu plaanid väiksed, kuna hooaeg pole enam kaugel. Panen siis mõned pildid, milline oli ostes.
116389514.jpg
116389511.jpgHetkel olen maisna nats laiali katkunud. Töösse läheb, siis tagaosa plastik, kuna originaal tagatuli minu meelest ei kannata kriitikat. Ennem oli mul z1000, millest jäi järgi tagatuli ja selle ma monteerin, siis nüüd r1 taha. Klaasfiibrist tegin siis uue põhjakilbi, kuhu paigaldan tolle Z tagatule. Eks näis, mis välja kukub.
IMG_20190126_115308.jpg
IMG_20190126_115324.jpgPlaan on ka enne hooaega esiotsa kallale minna. See hooaeg paigaldan aint juhtraua uue.
IMG_20190208_203805.jpg
Peale hooaega tegelen edasi esiotsaga. Plaanis oleks, siis vahetada esituli miski lahedama vastu. Hetkel ideid pole ( kõik ideed ja pakkumised teretulnud).
![]()
Kindlasti tahaks ära värvida raami ja mootori. Siinkohal hetkel kõik, eks näis, mis aeg toob.
Pole olnud aega siia ammu miskit kirjutada. Aga miskit suurt pole ka edasi liikunud. Jääb see hooaeg selle rattaga kahjuks ära, kuna ei ole lihtsalt aega ja oma silmis ei ole täielikku visooni asjast.
Mida olen siis vahe peal teinud, olen leidnud endale esitule, milleks on yamaha mt-03 oma. Ei miskit erilist. Tagatule plate siiski tegin uue ja alumiiniumist, kuna fiiber muutus liiga raskeks. Katkusin ka z1000 tagatule lahti, et saada tuld väiksemaks ja tiba ülesse poole. Tänaseks on jupid viidud värvi Kickass Tuning (Ingo Kikas) juurde. Panen siis mõned pildid kah
Järgmiseks läheb, siis mootor maha ja lasen kuskil mootorit nats lahti katkuda, et vajaminevaid asju vahetada. Ja samal ajal raam värvi. Siinkohal keegi võiks soovitada pädevat inimest, kedagi kes viitsiks mootorit lahti katkuda ja kokku lappida?
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Tere bikeri rahvas. Pole siia aega olnud miskit ammu lisada, mis edasi liikunud/muutunud. Kuna hooaeg juba vaikselt läheneb, siis äkki jõuan selleks aastaks kuidagi kokku. Sõidukihk on juba liiga suur. Küll aga jäävad siiski mõningad asjad tegemata. Sain siis mõned kuud tagasi Kickasstuningust oma plastiku vidinad kätte. Värviks siis kahekihiline punane, et tekitada mingit candy moodi asja . Kuna olen detaile juba mitu kuud ise näinud, katsunud, siis juba vaikselt kardan kokku lappimist, kuna ikka ei ole enam päris kindel, kas meeldib ja sobib see toon. Aga eks paistab
Numbrialusele sai kah vahepeal tuled külge sätitud.
Veljed sain siis eile kätte. Kõik uued kettad, laagrid, simmerid, rehvid ja muidugi veljed käisid sirgestuses ja värvimises. Värviks tuli metallik-kuldne
(PULBER värvitud).
Mootori sain kah soodast kätte. Lähiajal värvin ära mattmustaks. Selle töö teen ise, EPO krunt alla ja värv selga (AEROSOOLIGA). Loodan, et jääb pidama.
Raami viisin samuti eile soodasse ja värvi. Raam läheb kah mattmustaks (pulbervärv).
Ega muud polegi ehk järgmise nädala lõpuks raam käes, saab vaikselt pusima hakata
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Yamaha R1 1999
Selline nina ja lenks tähendavad, et küljegondlid ka minema ja nakediks?
Värvi pärast ära põe - ise tegid, peab meeldima! Pole teiste asi.
Mu arust polnud muidugi esimestel piltidel ka tsiklil häda miskit.
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Tere.
Nädalavahetusel tuli meelde, et olen unustanud suurtemate juppidega koos viia pisividinad soodapritsi. Seega täna sai soetatud Automaailmast soodaprits. Kasutasin püstolis klaasi helmeid Kartsin, et see odav imevidin ei tee seda ära. Lisan siis siia tänasest tulemusest töö, et teised siin foorumis julgeksid ka proovida.
Siin siis puhastatud jubind.
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Tere. Vahepeal on jälle miskit edasi liikunud. Sai puhastatud mõningaid vidinaid, mis oma aja kohta ei näinud just kõige ilusamad enam välja . Täna alusatsin ka juhtmerägastiku korrastamisega ja seda juhtmehunnikut vaadates ja arutades oli näha, et nii mõnigi oskaja
""""" on seal kallal käinud. Vahepeal olen saanud kätte ka raami ja alustanud vaikselt kokku panekut.
VÄLJALASE ENNE
PÄRAST
TAGA JALATOED ENNE
PÄRAST
JUHTMETE ÜKS OSA ENNE
PÄRAST
Raamile sai siis amordid külge pandud ja ratas. Lähiajal tulemas ka ülemised uued prillid
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Tere bikeri rahvas. Nagu tänavatel näha, siis võib õelda, et hooaeg on alanud.
Seega on minul vahepeal miskit edasi liikunud, sain siis kätte ülemised prillid. Prillid tulid Tartust ja tegija oli JANEK GALKIN. Mootor puhastatud ja värvitud matt mustaks. Peale sai pandud M-LOCKI kiibisüsteem, kuna ei soovinud süütelukku ja võtit. Eile ja täna sai miskit kokku kah lapitud. Sain tagakiige kah pulbrist kätte ja suppordid. Nüüd ainult kokku lappimise vaev. Ehk järgmise nädala jooksul saan mahlad sisse ja käima panna. Seniks teile head ilma ja kena sõitmist.
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Tere. Pole ammu miskit kirjutanud, nüüdseks suksu läbinud kenad 1000KM juba. Eks mõned probleemid ka nüüdseks tulnud, aga sõitu veel ei sega. 1000KM peale võtab liiga palju õli, pidin juurde valama. Nagu ikka tüüp viga, vahest väga harva 2 käigu loobib välja just siis, kui tahad ilgelt paugutada. Seega sain talveks vähe nokkimist juurde. Aga nagu ikka tuleb veel palju muudatusi järgmiseks aastaks. Tahaks paigaldada uue fatbari (sirge) juhtmed läbi fätbari ajada ja uued nupud. Muidugi nagu kartsin, siis see klassikaline esituli mulle ei meeldi ikkagi, tuleb miskit uut mõelda ja ehk suudan, jaksan, oskan taga otsa ümber ehitada, aga ei usu, et see töö mahub selle talve sisse . Panen siis mõned pildid kah.
Seniks teile ilusat ilma ja head sõitu
-
- Postitusi: 1742
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 186 korda
Re: Yamaha R1 1999
R1`e käigukasti "ülekandearvud" ei soosi sellist ümberehitust vist väga. üle 200ilma gondliteta väga ei sõida ja aeglasemalt sõites võiks esimeste käikude vahed ka vist lühemad olla. Aga noh, ega rattaga ei sõidetagi selleks, et mugav oleks.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Yamaha R1 1999
mario.heldemeel kirjutas: ↑01 Juul 2020, 09:10Muidugi nagu kartsin, siis see klassikaline esituli mulle ei meeldi ikkagi, tuleb miskit uut mõelda
Ma ütleks sellise kohta pigem ultramodernne naked'i tuli. Klassikaline on tavaline ümmargune H4-ga ilma igasuguste sisemiste luupide ja segmentideks jagatud reflektoriteta.
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Ikka soosib, väga mugav sõita ja sai ka 500km koos naisega vuratud, väga viis ei mingit väsimust. Ja 200km/h sõita väga hea, 250km/h on juba vastik. Aga jah ega sai need kiirused proovitud ega rohkem ei proovi ka. Ja ega seda 200km/h eesti teedel ei naudi kah.
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Tere
Ilmad olid vahepeal ilusad ja oli näha juba esimesi kannatamatuid. Aga ega see õige aeg enam kaugel ole ja peab kuidagi oma masina ka sõitvaks saama. Panen siia väikse kokkuvõtte ja pildid lõppu. Mis siis uut vahepeal juhtunud minu kaherattalisega? Kuna endal oskusi nii palju pole, et seda masinat korda teha ja ehitada selliseks nagu soovin ja pole ka vajalikke tööriistu selleks, siis masin sai viidud Motoremi Meelise juurde, kes oskas mind aidata minu poolt soovituga. Hooaja lõppedes väsis käigukastis teine käik täitsa ära, lahti võttes oli näha, et teised käigud samuti natuke kannatada saanud. Aga noh, ratta vanust vaadates, siis igati normaalne. Ja millest varasemalt juttu eespool tegin, et masin võttis õli. Jällegi hooaja lõpus enam ei trimbanud seda, vaid kukkus jooma juba.
Probleem selles, et rõngad läbi ja silindri seinad on vigastada saanud. Juba varasemalt on mootor mitmeid kordi lahti käinud, ei olnud vist kõikse osavam vennike, kes seda nokkis, igasugu erinevaid silikoone oli lisatud. Sai siis tellitud 2 mm suuremad kolvid koos sinna juurde kuuluvaga. Seega peab ka silindri suuremaks freesima/puurima, kes kuidas kutsub. Muutustest veel siis nii palju, et ette ja taha tulevad uued veljed. Ette 200/50-18, taha 300/35-18. Miks selline valik, tundub kõikse mõnusam manööverdada võrreldes sellega, kui jätta esimene originaal ja kindlasti näeb vingem välja, mis on põhiline.
Ette siis tulid uued prillid, jälle.
Lenksu siiski jätan samaks, tulevad ainult uued riserid. Uus spidomeeter motagadget mini ja lenksule uued nupud. Ja muidugi mis soovisin, et tagumine kiik uus ehk siis monokiik. Vähemalt minu arvates on siis jumet taha mingi edevam velg panna, kui see ikka täies mahus välja paistab. Aga noh, maitse üle ei vaielda. Kindlasti midagi on veel, aga hetkel ei tule meelde, jätan midagi pärastiseks ka.
Mis seal ikka, hakake oma masinaid juba vaikselt hooajaks valmis seadma ja p*** läikima.
-
- Postitusi: 333
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: Yamaha R1 1999
Välimuselt päris äge saab olema ja palju vaeva asja kallal nähtud aga kuidas selline ümberehitus ülevaatuse meestele meeldib? Kas lasevad hoobilt läbi või nõuavad mingeid ümberehituse pabereid või tuleb otsida nurgataguseid ÜV punkte. Neid jääb ka järjest vähemaks.

-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Tänud (nolev). ütleme siis nii, et eelmine aasta käisin ÜV tegemas siis ei küsitud mitte midagi, andsin ratta ÜV mehe kätte ja tehtud ta sai. Aga jah ega ma neid nurgataguseid otsima ei hakka ka . Asi peab saama ametlikult tehtud. Eks lähiajal hakkan suhtlema MNT-ametiga. Ehk siis tuleb sisse anda sõiduki ümberehitus taotlus. Kui rehvid jääks originaal mõõtu siis ei oleks ÜV probleemi ka, sest üldiselt vaatavad oma raami nr ära ja kombes. Kui pole tehtud porno tuuningut, mis ärataks kahtlust tema originaalsusele, siis ilmselt ka läbi ei saa tuled viled korras tähised olemas siis kõik ok. Muidugi oleneb kelle otsa satud.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Yamaha R1 1999
Ei pea otsima enam ÜV punkte,veljed, rehvid ja mootorid lasti juba paar aastat tagasi vabaks.
Nõuded sõiduki rehvile ja velgedele ning rehvide kasutamine
Loobutakse piirangust, mille kohaselt võis sõidukil kasutada ainult sõiduki valmistaja ette nähtud rehve, muudetake talverehvide kasutamise tingimusi ja naastrehvide nõudeid.
Rehvi mõõtmed peavad vastama velje mõõtmetele ning ratas peab saama rattakoopas vabalt pöörelda.
Üleminek kütusekulu, CO2 heite ja sõiduki heitgaasides sisalduvate kahjulike saasteainete sisalduse mõõtmise NEDEC (inglise keeles New European Driving Cycle) meetodilt WLTP (inglise keeles Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) meetodile määratakse sõidukite kütusekulu, CO2 heite ja sõiduki heitgaasides sisalduvate kahjulike saasteainete väärtused varasemast täpsemalt ning neid näitajaid mõjutavad ka katsetsükli ajal kasutatavad rehvid. Seega märgivad valmistajad tüübivastavuse tunnistusele rehvid, mida kasutati katsetsükli ajal ning, millega kütusekulu ja CO2näitajad saavutati. Seega võivad kahel pealtnäha ühesugusel autol olla tüübivastavuse tunnistusele märgitud erinevad rehvid, kuna ühe tüübi erinevaid versioone võidi katsetada erinevate rehvidega. Näiteks, et kallima varustuspaketiga autol on valmistaja ette näinud suurema läbimõõduga veljed ja laiemad rehvid, kui samasugusel odavamal sõidukil. Samas kasutades neid samu rattaid teisel samasugusel sõidukil ei muutu selle juhitavus kuidagi ohtlikumaks.
Osad valmistajad märgivad tüübivastavuse tunnistusele ka teisi rehvimõõte, mida tehniliselt on lubatud kasutada, kuid millega sõiduki CO2ja kütusekulu näitajad ei ole täpselt samad, mis tüübivastavuse tunnistusele on märgitud. Seda siiski paljud valmistajad ei tee ning selle tõttu ongi sõidukil kasutatavate rehvide ja velgede kombinatsioon piiratud ainult ühe mõõduga, kuigi valmistaja lubaks kasutada ka teisi velgede ja rehvide kombinatsioone.
Valmistaja lubatust erinevas mõõdus rehvide ja velgede kasutamine võib küll muuta sõiduki juhitavusomadusi, kuid määruse tasandil on sellist piiri väga raske tõmmata, milline rehvi ja velje kombinatsioon konkreetsele sõidukile ei sobi, mistõttu loobutakse sellisest piirangust.
Sarnaselt on see reguleeritud ka näiteks Soomes ja Saksamaal, kus rehvi valimisel ei pea sõiduki omanik lähtuma sõiduki valmistaja soovitusest vaid rehvide, velgede valimisel peab olema tagatud, et need ei käiks kuhugile vastu, porikaitse nõuded oleksid täidetud, kiirusmõõdiku viga ei ületaks lubatut.Seetõttu peab sõiduki omanik edaspidi valmistaja ette nähtust erinevate rehvide ja velgede kasutamisel jälgima, et pärast rehvide paigaldamist oleks sõiduk vastavuses mistahes muude sõidukitele esitatud nõuetega. Näiteks kehtestatakse nõuded kiirusmõõdikule. Kiirusmõõdik ei tohi mingil juhul näidata vähem tegelikust kiirusest. Seega suurema veereümbermõõduga rehvide paigaldamisega võib kaasneda kohustus ümber seadistada kiirusmõõdik.
Laternate paigaldamise puhul oluline laterna valgusava välimise külje kaugus sõiduki külgservast. Kui laiemate rehvide paigaldamise eesmärgil tehakse sõiduki kerele muudatusi (näiteks poritiivad lõigatakse suuremaks, paigaldatakse tiivalaiendid), siis tuleb jälgida, et oleks täidetud laternate paigaldamise nõuded.
Sõidumeeriku kohustusega sõidukite korral tuleb arvestada sõidumeerikuga seotud sätteid, sest rehvi mõõdud ja veerepinna ümbermõõt on olulised komponendid sõidumeeriku töös.
Uute mõõtudega rehvide paigaldamisel tuleb jälgida, et porikaitsesüsteemide nõuded oleksid täidetud.
Velgede ja rehvide valikul on soovitatav järgida sõiduki veermiku ja vedrustuse geomeetriaga seotud tootja poolseid juhiseid, nagu näiteks velje tsentri nihe, kalde- ja kokkujooksunurgad. Samas kuna veermiku ümberehitus ei ole keelatud, siis ei ole kohustust järgida tootja määratud geomeetriat.
Porikaitsmed
Rataste porikaitsmed peavad kaitsma teisi liiklejaid õhku paiskuvate kivide, muda, jää, lume vee ja muu rataste alt lenduva materjali eest ning need peavad vähendama teiste liiklejate võimalust puutuda kokku pöörlevate ratastega.“
Kuna käesoleva määrusega loobutakse nõudest, et sõidukil peab kasutama valmistaja ettenähtud mõõtmetega rehve, siis tuleb täiendada ka nõudeid porikaitsesüsteemidele. Näiteks, kui sõidukile paigaldatakse nii laiad rehvid, et need ulatuvad rattakoopast välja, siis ei ole täidetud nõue, et porikaitsesüsteem peab kaitsma teisi liiklejaid pöörlevate rataste eest.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999
Tere. Viimasest postitusest omajagu möödas, niipalju võin öelda, et sõitma ma seda r1 ei saanud.
Nagu ikka ajanappus nii endal kui teistel, kes selle r1 tegelevad. Ei saa salata, oma jagu on vaja tööd teha, et seda rahastada. Tahaks järgmiseks hooajaks endale lubada, et saan valmis, aga parem ei hakka lubama midagi.
Aga natuke oleme midagi ikka valmis saanud. Ülemised, alumised prillid ja veljed lõplikult valmis. Veljed ootavad rummude ja tagakiige joonestamist ja välja lõikamist. Kui need valmis, siis saab öelda, et saab kokku lappima hakata. Väike probleem on selle tagumise saba osaga, mõtlen, kas teha sadul ühes tükis kõik või jätta originaal. Taga saba aluse tegin uue, kaotasin ära kawasaki z1000 tagatule. Tuleb sirge plaat, tagatuli ja suunad nr-i aluse küljes. Probleemiks on veel paisupaagi asukoht ja milline võiks paisupaak välja näha. Kui kellelgi on mõtteid, siis lao lagedale!
-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999




-
Teema algataja - Postitusi: 13
- Liitunud: 06 Juul 2017, 07:34
- Tsikkel: yamaha R1 1999a.
- Tänatud: 7 korda
Re: Yamaha R1 1999

Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.