Elektrimootorrattad.


c
Postitusi: 88
Liitunud: 13 Aug 2006, 14:05
Asukoht: keila-tln
Tänatud: 1 kord

Re: Elektrimootorrattad.

Lugemata postitus Postitas c »

Kui ma paar aastat tagasi uurisin veidike teemat sain ark-ist sellise vastuse
Elektrimootori paigaldus kui ka ühe istekoha eemaldamine on võimalik. Ümberehitaud sõiduki tühimass määratakse kaalumise teel. Kandevõime on sõiduki valmistaja poolt määratud täismassi ja kaalumistulemusena saadud tühimassi vahe.

Aga edasi ei liikunud selle projektiga, niiet kas lõpuks saab ikkagi mootorivahetuse legaalseks ei oska kommenteerida.
Küll aga mõned teised tähelepanekud. Rummu mootor on väga raske ja teeb vedrustamata massi väga suureks. Seepärast enamus mootorrattaid on ikkagi keti või rihmaga ja eraldi mootoriga. Lifepo elemendid on ikka väga rasked võrreldes LiIon elementidega.
12kw(27kw peak) QSfirma mootorid toimivad 120voldi peal, ehk siis oleks vaja lifepo4 teha 38seerias, vähemalt 280ah 1C tühjakslaadimisvooluga(38*3,2=121,6V * 280A =34kW max võimsust). Selline akumoodul kaalub kokku 38*5,35kg=203kg
Lisaks veel juurde mootori kontroller, akulaadija

Mõistlik oleks mõne pistikhübriidi LiIon akut vaadata, need on pigem väikse mahutavusega/suurusega/kaaluga, aga seejuures suure tühjakslaadimis vooluga. Mitsu Outlander PHEV akupakis olev Yuasa LEV46 näiteks kannatab 200A

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”