Naastrehvid vs lamellid
Re: Naastrehvid vs lamellid
Paistab, et siis leidus üks asi, mille koha pealt ülevaatajad (kunagi) silma kinni pigistasid
Uskumatu lausa.
Aga ei noh, hea teada (üv ajaks). Jätkan täie südamerahuga samas vaimus...sest mõni aasta lihtsalt on teeolud teatud perioodil nii räiged, et vähemalt ees tuleb lamellid naela vastu vahetada. Muidu ei olegi muud kui uisutad teatud kohtades lihtsalt seina/posti jne.
Keegi siin enne imestas, et kas mul tõesti on ees naelad ja taga lamell. Mis siis, mis pidi see siis veel olla saaks? Naela on vaja põhimõtteliselt vaid pidurdades (minul vähemalt nii on) sellistes oludes kus auto satub lihtsalt täielikule kiilakale ja lamelliga libised nii, et pidurdusefektiivsus on ümmargune null. Üheski muus olukorras mitte kuskil, mitte kunagi mul naela pole tarvis olnud. Et kuhu veel ma neid naelu peaksin panema kui mitte ette???

Aga ei noh, hea teada (üv ajaks). Jätkan täie südamerahuga samas vaimus...sest mõni aasta lihtsalt on teeolud teatud perioodil nii räiged, et vähemalt ees tuleb lamellid naela vastu vahetada. Muidu ei olegi muud kui uisutad teatud kohtades lihtsalt seina/posti jne.
Keegi siin enne imestas, et kas mul tõesti on ees naelad ja taga lamell. Mis siis, mis pidi see siis veel olla saaks? Naela on vaja põhimõtteliselt vaid pidurdades (minul vähemalt nii on) sellistes oludes kus auto satub lihtsalt täielikule kiilakale ja lamelliga libised nii, et pidurdusefektiivsus on ümmargune null. Üheski muus olukorras mitte kuskil, mitte kunagi mul naela pole tarvis olnud. Et kuhu veel ma neid naelu peaksin panema kui mitte ette???
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.