Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Moderaator: Moded
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Vandenõueteooria. See pole kogemata. 20k maksvaid pereautosid leidub rohkem.oxide kirjutas: ↑19 Veebr 2024, 14:53Kas keegi on automaksu taha ka vaadanud, või ainult enda autot uurinud. Kuna ise tegelen autonduses siis üks päev kolleegidiga tegime veidi uurimustööd. Ja päris jube kui rumal on meie valitsus. Näiteks ca 20000 maksev pereauto vw sharan 2.0 diisel maksab automaksu sama palju kui näiteks 100000 maksev porsche 718 gayman 4.0 bensiin. Sellist totrust pole vist kuskil mujal.
Küll aga seda automaksu plaani on pidevalt jooksvalt muudetud. Eks näis, mis lõpuks lukku läheb.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
https://www.idkaart.ee/automaks/
Inimest, kes endale diisel sharani (või analoogtoote) ostab, tulebki karistada
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Pargimaastur Honda CRV regamismakse ca 6400.- Siin on ikka Võrklaeval kindel eesmärk linnamaasturite võidukäik Eestis ära lõpetada. Kadedus vist närib 24/7 ja ei lase rahulikult magada kui naabrimehel sama hea auto on kui vallavalitsuse või riigikogulase hüvitiste eest saab.
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Aga miks see CRV laadne toode halvem on kui näiteks universaalkerega Passat? Mõlemad n.ö. universaalkerega sõidukid. Kui sul 3-e istmerida vaja pole, sest peres on ainult 2 last, siis pole nagu Sharani bussi vaja. Samas maakodu on olemas, kuhu asfalttee ei vii, metsas-looduses tahaks ka käia, jne. Minu arust see pargimaastur just paras toode sellistele peredele. Tavalise sõiduauto kliirens jääb aegajalt madalaks, Länkar või mõni muu suurem 4x4 on jällegi mõtetu priiskamine. Ja lapsi turvatooli sättida ja välja võtta ka tunduvalt mugavam kui tavalisse "pereautosse".
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
I am not making this shit up: https://ipaper.ipapercms.dk/NicChristia ... -v/?page=6
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 137
- Liitunud: 12 Mär 2018, 10:03
- Tsikkel: Gemelo de África
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Honda XL1000V '02 -> Honda CRF1100L '20
-
- Postitusi: 3220
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Kui nüüd keegi vaevuks selles tabelis CRV kaalu vaatama, siis ehk saab aru, mis selle suure regamistasu põhjustab! NB see ei ole veoskeem ega auto kliirens
Analoogtoote (2022 RAV4) aastamaks 261€ ja regamistasu 3437.25 € sest registrimass on ainult 2105kg.
Mis vajadusest sa kogu aeg räägid @oxide ?
PS Normaalsetel inimestel ei ole mitte mingit vajadust diiselsharanide (või analoogtoodete) järgi, küll aga on igati normaalne, et (normaalsel) mehepojal on vajadus sportauto järgi (kahjuks mitte igaüks ei saa seda endale lubada). Ja Porsche säästab keskkonda - iga km Porsche roolis hoiab isendi eemal igasugustest diiselsharanides
Puhas kuld! Iga jumala kord, kui ma saan suvila kindlustuse või elektriarve mõtlen kui mitu päeva aastast ma seal veetsin, siis tahaks selle pulli koheselt ära lõpetada Riik võiks selle lausa natsionaliseerida (paras neile!)
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Ei pidanud silmas konkreetselt Hondat, vaid CRV laadset toodet, nagu esmases postis oli. Rav4, Kia Sportage jne., et mõtleme nüüd natuke laiemalt.Jesper kirjutas: ↑19 Veebr 2024, 23:09Ma lihtsalt niisama mainin, et CRV-l on tänapäeval nelivedu lisavarustuses ning kliirens kõvasti alla 200mm (nad on sinna pannud et juhiga 184mm, aga mis sest maakodusse mineku lastis saab, võib igaüks ise ette kujutada). Aga pole hullu, neid maasturile täiesti tarbetuid funktsioone kompenseerivad kõigi mudelite standardvarustusse kuuluvad "summutiotsa dekoratsioon" ning "haiuimekujuline kerevärvi katuseantenn".
I am not making this shit up: https://ipaper.ipapercms.dk/NicChristia ... -v/?page=6
Ja kui võtta isegi see 184mm, siis Passatil on see alla 150mm. Pole piisav vahe?
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Mis seal ekstreemset peab olema. Meil talvel sajab lund kah ja ei lükata meil kõiki külateidki pärast lumesadu kohe lahti. Ja kui su maakodu on paarsada metra suurelt teelt eemal, siis Passatiga tulles ongi sul valik, kas jätad auto sinna tee äärde ja tassid oma kompsud jala või hakkad lumelabidaga üldfüüsist treenima. Mis muidugi on igati kasulik.ranel kirjutas: ↑19 Veebr 2024, 22:30Peab ikka suht ekstreemne maakodu tee olema, et nelivedu ja kliirensi vaja. Saan aru, kui haagis veel taga, aga kui ainult auto, siis tasuks panustada sobilikku rehvi. Eriti veel arvestades, et erinevalt Lõuna-Eestist Põhja-Eesti on suht tasane. Eks mugav muidugi on nelivedu, aga öelda nüüd, et ilma selleta hakkama ei saa, saavad päriselt kaduvväike osa rahvastikust öelda.
Nädalavahetusel käisin objekti vaatamas. Minu Passat jäi tee äärde ja majani sõitsime kliendi Allroad-iga, Passat oleks kõhu pealt kinni olnud või siis vähemalt mõned plastikud kaotanud.
Ja ma ei ütlegi, et iga eestlane vajaks pargimaasturit, loomulikult mitte. Ma ei nõustunud lihtsalt sellega, et sellist autoklassi pole üldse vaja, aga vot mini van on must be. Pigem oli küsimus, et miks see 2-lapselise pere puhul miski pühaduseteotus on ja nad kindlasti tavalise 4-kohalise pereautoga peaks sõitma? Palju meil neid 4- ja rohkem lapselisi peresid on, kes kindlasti minibussi vajavad? Äkki veel väiksem %.
-
- Postitusi: 1813
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 115 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Mugavus maksab! Käi maakodus ning metsas-looduses kastirattaga ja pole mingit sõidukimaksu vaja tasuda.M.T. kirjutas: ↑19 Veebr 2024, 22:21Samas maakodu on olemas, kuhu asfalttee ei vii, metsas-looduses tahaks ka käia, jne. Minu arust see pargimaastur just paras toode sellistele peredele. Tavalise sõiduauto kliirens jääb aegajalt madalaks, Länkar või mõni muu suurem 4x4 on jällegi mõtetu priiskamine. Ja lapsi turvatooli sättida ja välja võtta ka tunduvalt mugavam kui tavalisse "pereautosse".
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
https://epl.delfi.ee/artikkel/120271415 ... kkonnamoju
Mart Võrklaev, EPL kirjutas:...
Me ei loo erandeid jõukamale osale ühiskonnast, olgu selleks hinnatud ja mõistetavalt väärikad uunikumid või siis kallid sportautod, mis suvekuudeks talvekorterist välja aetakse. Või hooajaliselt kasutatavad mootorrattad, mille puhul on maks mootori mahu järgi kujundatud ja hooajaline kasutus arvesse võetud. Kõige võimsam ja kümneid tuhandeid maksev mootorratas maksab maksimaalset 95 eurot aastas. Linnakeskkonnas autole head alternatiivi pakkuv üle 50 cm3 võimsusega roller 30 eurot aastas. Korda tehtud uunikumide ülesehitamine ja pidamine on kümnetes või sadade kordades suurem kulu kui nende eest tasutav aastamaks 50 eurot. Kokkuvõttes soovime ära hoida olukorra, kus „suveporsched“ saavad maksuvabaks, aga memm maal, kes korra nädalas piima ja leiva järgi käib, maksab.
...
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Ma polegi väitnud, et crv laadseid nüüd üldse vaja pole aga fakt on see, et mõtetu on jahuda mingist rohepöördest igast asendist kui peaaegu kõikidele autodele pannakse alla suuremad rattad ja tõstetakse kliirentsit. Selge see, et osadel inimestel on see vajalik aga vaadake linna pilti. Tahate väita, et kõik sõidavad kuskil mülkas. Ja mis puudutab neid mahtuniversaale, siis saa 2 või 3 last ja tule targuta edasi. Fakt on see, et need autod on vajalikud aga enamus linnamaastureid on siiski mitte vajalikud.Maaks kirjutas: ↑20 Veebr 2024, 08:43Ma panin ju lingi, kus on toodud, mis komponent kui palju ja mida mõjutab, aga ikka panite õigest teeotsast mööda
Kui nüüd keegi vaevuks selles tabelis CRV kaalu vaatama, siis ehk saab aru, mis selle suure regamistasu põhjustab! NB see ei ole veoskeem ega auto kliirens
Analoogtoote (2022 RAV4) aastamaks 261€ ja regamistasu 3437.25 € sest registrimass on ainult 2105kg.
Mis vajadusest sa kogu aeg räägid @oxide ?
PS Normaalsetel inimestel ei ole mitte mingit vajadust diiselsharanide (või analoogtoodete) järgi, küll aga on igati normaalne, et (normaalsel) mehepojal on vajadus sportauto järgi (kahjuks mitte igaüks ei saa seda endale lubada). Ja Porsche säästab keskkonda - iga km Porsche roolis hoiab isendi eemal igasugustest diiselsharanidesPuhas kuld! Iga jumala kord, kui ma saan suvila kindlustuse või elektriarve mõtlen kui mitu päeva aastast ma seal veetsin, siis tahaks selle pulli koheselt ära lõpetada Riik võiks selle lausa natsionaliseerida (paras neile!)
-
- Postitusi: 1509
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 228 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Samas läbivus erinevate masinatega on palju ka sõitjates ja sõiduvõtetes kinni. Täna esiveolise autoga millel on all korralikud naelrehvid on läbivus väga okei.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Seesama diiselsharan kvalifitseeruks koheselt "tarbetuks linnamaasturiks" kui lapsed on salongist väljunud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 486
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 91 korda
- Kontakt:
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
https://amehitus.eu/
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Absoluutselt nõus, et mugavus maksab. Kastirattaga nüüd talvel koos 2 lapse ja naisega minna on vast natuke ekstreem ja ka eluohtlik meie liikluses ja kliimas.joel kirjutas: ↑20 Veebr 2024, 09:48Mugavus maksab! Käi maakodus ning metsas-looduses kastirattaga ja pole mingit sõidukimaksu vaja tasuda.M.T. kirjutas: ↑19 Veebr 2024, 22:21Samas maakodu on olemas, kuhu asfalttee ei vii, metsas-looduses tahaks ka käia, jne. Minu arust see pargimaastur just paras toode sellistele peredele. Tavalise sõiduauto kliirens jääb aegajalt madalaks, Länkar või mõni muu suurem 4x4 on jällegi mõtetu priiskamine. Ja lapsi turvatooli sättida ja välja võtta ka tunduvalt mugavam kui tavalisse "pereautosse".
Eks autode puhul olegi, et me teeme oma valikud mugavusest, mitte vajadusest lähtuvalt. Mul ka pole tegelikult 4 uksega sedaankerega autot tarvis, sest enamus sõite üksi, vahel 2 inimest autos ja väga harva on 3 ning haruharva 4 inimest. 5 pole vist kunagi. Seega tegelikult peaks sõitma max. miski Toyota Yaris suguse punniga ning mitte kurtma automaksu kui sellise üle. Aga h.i ma seda pisikest kökatsit ostan.
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Nõus. Paljud, kes pole enam 20-aastased, eelistavad autot, millel ukseava ja iste asuvad mugaval kõrgusel.701 kirjutas: ↑20 Veebr 2024, 12:06Need tänapäeva pargimaasturid ongi normaalse auto kõrguseks laskunud. See mida osa seltskonda sõiduautoks peab on pigem sportauto kõrgus. Lihtsalt see pargikas on mugavate mõõtudega. Selle pärast neid müüaksegi üheveolisi üsna hea hooga. Ja seitsmesest BMWst pole siin mõtet võrdlust teha.
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Vabas ühiskonnas ei nügita kodaniku maksude, hullumeelsuse, rohheabsurdi ja krt veel teab milliste ideoloogiatega suustama või siis kastirattale!
Nii lihtne see ongi.
See mida praegune viletsus meil siin korraldab ei allu mingisugusele kriitikale (eesotsas võrklaev/veregaatja/jt).
Nii lihtne see ongi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 180 korda
- Kontakt:
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
-
- Postitusi: 749
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
[ ]
Kuule aga siis võiks teha nagu meie banaanivabariigis ikka kombeks - keelame lapsed ja diiselsharannid üldse ära ning probleemid kaovad.., kui mitte varem, siis paari inimpõlve jooksul kindlasti.
[/ ]
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 1509
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 87 korda
- Tänatud: 228 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Selgita väheke laiemalt seda oma mõtet "meie banaanivabariigist" palun..Tuuletallaja kirjutas: ↑21 Veebr 2024, 22:34[ ]
Kuule aga siis võiks teha nagu meie banaanivabariigis ikka kombeks - keelame lapsed ja diiselsharannid üldse ära ning probleemid kaovad.., kui mitte varem, siis paari inimpõlve jooksul kindlasti.
[/ ]
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Ega sa ometi pole kuulnud Jokkidest ja Mottidest (vana ossinovski 770 milli rauamaagi suslavedu, suguvõsa kallaste diilid millest keegi mitte midagi ei mäleta, Kapu eriload- juhuslikult väljastati no nii ehk läheb vaja, lehtme dusiness - isegi ei uurita organite poolt, jne, jne)
Kõige ehtsam banaania.
Ma ei tea kas just teemas aga .... , kas pole mitte?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2611
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 188 korda
- Tänatud: 376 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Ei Ossinovki ega Kallas(ed) EI TEINUD mitte midagi seadusevastast!
Slava Ukaraina uurimine alles käib https://news.err.ee/1609254642/slava-uk ... r-s-office
EDIT: SEE on banaanivabariik!
https://et.wikipedia.org/wiki/Banaanivabariik
https://www.transparency.org/en/cpi/2023 Eesti = 12 koht
-
- Postitusi: 95
- Liitunud: 12 Veebr 2024, 08:14
- Tsikkel: KTM 380 2t, Suzu 450, KTM
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 22 korda
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Ukrainlased kaevikus kindlasti rõõmustavad et Veremaal majandus kasvab ja äri käib hoolimata EL sanktsioonidest (ei mäleta enam mitmes pakett ))
Loosungid selle eest on ka meil vägevad.
Ahh olgu, ei viitsi
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.