Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Ma polegi väitnud, et crv laadseid nüüd üldse vaja pole aga fakt on see, et mõtetu on jahuda mingist rohepöördest igast asendist kui peaaegu kõikidele autodele pannakse alla suuremad rattad ja tõstetakse kliirentsit. Selge see, et osadel inimestel on see vajalik aga vaadake linna pilti. Tahate väita, et kõik sõidavad kuskil mülkas. Ja mis puudutab neid mahtuniversaale, siis saa 2 või 3 last ja tule targuta edasi. Fakt on see, et need autod on vajalikud aga enamus linnamaastureid on siiski mitte vajalikud.Maaks kirjutas: ↑20 Veebr 2024, 08:43Ma panin ju lingi, kus on toodud, mis komponent kui palju ja mida mõjutab, aga ikka panite õigest teeotsast mööda
Kui nüüd keegi vaevuks selles tabelis CRV kaalu vaatama, siis ehk saab aru, mis selle suure regamistasu põhjustab! NB see ei ole veoskeem ega auto kliirens
Analoogtoote (2022 RAV4) aastamaks 261€ ja regamistasu 3437.25 € sest registrimass on ainult 2105kg.
Mis vajadusest sa kogu aeg räägid @oxide ?
PS Normaalsetel inimestel ei ole mitte mingit vajadust diiselsharanide (või analoogtoodete) järgi, küll aga on igati normaalne, et (normaalsel) mehepojal on vajadus sportauto järgi (kahjuks mitte igaüks ei saa seda endale lubada). Ja Porsche säästab keskkonda - iga km Porsche roolis hoiab isendi eemal igasugustest diiselsharanides
Puhas kuld! Iga jumala kord, kui ma saan suvila kindlustuse või elektriarve mõtlen kui mitu päeva aastast ma seal veetsin, siis tahaks selle pulli koheselt ära lõpetadaRiik võiks selle lausa natsionaliseerida (paras neile!)
![]()
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.