Adveturerally2024
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 20 Mär 2013, 10:11
- Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 60 korda
Re: Adveturerally2024
Tundub nagu äge ettevõtmine. Paar märkust, kust paistab läbi esimese korra avaliku ürituse korraldamise sündroom:
Eriti ebaaus on see mootorratturile: autoga reisijad saavad vajadusel magada autos, aga mootorrattur peab kogu oma telkimisvarustuse kaasa võtma ja iga päev telgi püsti panna ja maha võtma? Isegi kui on külm ja vihmane?
Samas:
Pigem võiksid olla boonuspunktid tiimidele, kes kunagi hotelli ei satu (kuidas sa seda üldse kontrollid, kusjuures?). Või siis eraldi MalleMoto-kategooria arvestus neile. Muidu tundub jälle et korraldajatele on tähtis et oleks raju võistlus tippmeeskondadele (=endale), mitte nauditav kogemus kõigile.
Lisaküsimus: mis juhtub kui üks ratas paarist ei saa jätkata? Kas tema paariline on sunnitud katkestama?
Miks? Ma saan aru et võistluse korraldus nõuab et iga teine öö oleks konkreetses bivouacis, aga kui vahepealne ööbimine on täiesti enda korraldada, siis miks ei saa viimase hetke hotelli endale leida? Ainult selleks et oleks rajum?Keelatud on: Ööbida hotellides, rendi majades- korterites jne
Eriti ebaaus on see mootorratturile: autoga reisijad saavad vajadusel magada autos, aga mootorrattur peab kogu oma telkimisvarustuse kaasa võtma ja iga päev telgi püsti panna ja maha võtma? Isegi kui on külm ja vihmane?
Samas:
Okei, milles on siis hotellipiirangu mõte? Kui peab niikuinii õhtu lõpus otsima kämpingut, selle kinni maksma ja lootma et ruumi on?Telkimine on enamus riikides lubatud ainult selleks ettenähtud kohtades ja telgi püstitamine looduses võib minna kalliks maksma.
Pigem võiksid olla boonuspunktid tiimidele, kes kunagi hotelli ei satu (kuidas sa seda üldse kontrollid, kusjuures?). Või siis eraldi MalleMoto-kategooria arvestus neile. Muidu tundub jälle et korraldajatele on tähtis et oleks raju võistlus tippmeeskondadele (=endale), mitte nauditav kogemus kõigile.
Kui teete võistlust kus on eraldi kirjas et mootorratturid peavad sõitma paaris turvakaalutlusel, siis minimaalselt peab olema kaasas saateauto, mis saab motovõistlejale appi tulla. Nõustamist telefoni ja neti teel saab sama hästi siit biker.eest.Osalustasu sisaldab:
4. 24/7 tuge ja nõustamist nii telefoni kui neti teel

Lisaküsimus: mis juhtub kui üks ratas paarist ei saa jätkata? Kas tema paariline on sunnitud katkestama?
Ma saan aru elektrisõidukitest (laadimine võtab kaua aega, seega meeskond on automaatselt mittekonkurentsivõimeline ja korraldajatele jääb nende äraootamise vaev) ja haagissuvilatest (raske manööverdamine, aeglane sõit jne). Aga mis on viga pistikhübriidil, mis saab sama hästi tanklas paagi täis panna ja ei nõua ilmtingimata kiirlaadijat? Ja mis on viga matkaautol, kui 1) rada on üles ehitatud nii et oleks tavaautole ligipääsetav ning 2) kaubikud on lubatud? Kus on kaubiku ja matkaauto vaheline piir? Kas kaubikus võib olla madrats? Veebilehe piltidelt on kaubiku-tüüpi matkaauto selgelt näha.Keelatud on osaleda pistikühendusega hübriidsõidukitel, elektrisõidukitel, matkaautodel ja haagissuvilatel.
Kas on mõned autoga ligipääsetavad riigid, kuhu on vaja rahvusvahelist juhiluba, aga mitte kaugelt ette tellitavat viisat?5. Rahvusvahelised juhiload, väljastab transpordiamet (Rahvusvaheline juhiluba on A6-formaadis vihik ning selle vormistus vastab kõikidele konventsiooni nõuetele. Rahvusvaheline juhiluba võib osutuda vajalikuks mootorsõiduki juhtimisel riikides, mis ei kuulu Euroopa Majanduspiirkonda. Tuleb meeles pidada, et rahvusvaheline juhiluba kehtib ainult koos Eesti siseriikliku juhiloaga)
SFV650>CBR600F3>VFR800>FZ1S>Crossrunner
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.