Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"
kui reaalselt midagi paremat tahetaks teha siis oleks pidanud alustama juba AMMU AMMU selle realiseerimisega, kasvõi kilpkonnatempos. mingite pagana ummikumaksude väljamõtlemine retardide poolt on vaid üks suur nali ja eestlastele sõna otseses mõttes pähe laskmine laia naeru saatel.
(suhteliselt) hästi toimiva ja päriselt ka efektiivse ning kasuliku ühistranspordi näite ja võrdluse saamiseks ei pea just kaugele vaatama ega minema. 80km. trammid möllavad kenasti kesklinnas ja neid on suhteliselt palju. bussid katavad keskusest pisut kaugelmale ning rongid käivad VÄGA efektiivselt, tihedalt, täpselt ja sõidavad suht kiirelt keskusest kaugemale välja - a'la tallinna mõistes kohad nagu mingid jürid, loo, maardu, viimsi, saue, keila jne. ja kõigele sellele paneb punkti metroo ning kõikide erinevate transpordiliikide puhul on loogilised ja läbimõeldud ristumiskohad.
inimesed kasutavad hea meelega, ise kasutasin väga hea meelega...isegi hind oli VÄGA mõistlik, natuke vähem kui 2 euro eest päevas sai ühistransporti kasutada lõputult ehk siis ühtse kuupiletiga. praktiliselt igale poole, igasse suunda jõudis igati mõistliku ajaga, masinad liikusid...ei mäletagi, et helsingis kuskil/kunagi oleksin pidanud ühistransporti näiteks ootama kauem kui 10m. keskmine oli vast selline 3-5min.
tallinnas ei ole suudetud aastakümnetega sisuliselt mitte midagi teha. midagi natuke on vist üritatud aga loomulikult inimesed ei kipu seda viletsat ühistransporti kasutama kui masinad ei pea sõiduplaanidest kinni, tihti mingid asjad jäävad üldse vahele??? schedulid on ropult ebaloogilised (5 erinevat bussi osaliselt kattuvate liinidega tulevad peatusesse üksteisel perses) jne jne jne. millest me kurat siin räägime. selle aasta suvel ÜHE KORRA üle pika aja mõtlesin olla "roheline" ja kasutada ühistransporti. ei olnud väga kaugele, ega keerulisse kohta üldse vaja minna. Sisusliselt võib öelda, et mingi 4 peatust kodust. Kokkuvõttes võttis kogu see "roheline" tiir mul aega vist ligi poolteist tundi. autoga oleksin ära käinud 5+5min +see üsna lühike aeg mis kulus poes kuhu läksin, ehk kokku mitte üle poole tunni. seega sisuliselt tund aega kaotasin täiesti tühja.
ja ma pidin sõitma vaid ühe ühissõidukiga. ma ei taha mõeldagi kui peaks tegema mingeid ümberistumisi ja läbi päris kesklinna sõitmisi. ummikumaks
millal linnaelanikele oma aja raiskamise kompensatsioon tuleb? 
(suhteliselt) hästi toimiva ja päriselt ka efektiivse ning kasuliku ühistranspordi näite ja võrdluse saamiseks ei pea just kaugele vaatama ega minema. 80km. trammid möllavad kenasti kesklinnas ja neid on suhteliselt palju. bussid katavad keskusest pisut kaugelmale ning rongid käivad VÄGA efektiivselt, tihedalt, täpselt ja sõidavad suht kiirelt keskusest kaugemale välja - a'la tallinna mõistes kohad nagu mingid jürid, loo, maardu, viimsi, saue, keila jne. ja kõigele sellele paneb punkti metroo ning kõikide erinevate transpordiliikide puhul on loogilised ja läbimõeldud ristumiskohad.
inimesed kasutavad hea meelega, ise kasutasin väga hea meelega...isegi hind oli VÄGA mõistlik, natuke vähem kui 2 euro eest päevas sai ühistransporti kasutada lõputult ehk siis ühtse kuupiletiga. praktiliselt igale poole, igasse suunda jõudis igati mõistliku ajaga, masinad liikusid...ei mäletagi, et helsingis kuskil/kunagi oleksin pidanud ühistransporti näiteks ootama kauem kui 10m. keskmine oli vast selline 3-5min.
tallinnas ei ole suudetud aastakümnetega sisuliselt mitte midagi teha. midagi natuke on vist üritatud aga loomulikult inimesed ei kipu seda viletsat ühistransporti kasutama kui masinad ei pea sõiduplaanidest kinni, tihti mingid asjad jäävad üldse vahele??? schedulid on ropult ebaloogilised (5 erinevat bussi osaliselt kattuvate liinidega tulevad peatusesse üksteisel perses) jne jne jne. millest me kurat siin räägime. selle aasta suvel ÜHE KORRA üle pika aja mõtlesin olla "roheline" ja kasutada ühistransporti. ei olnud väga kaugele, ega keerulisse kohta üldse vaja minna. Sisusliselt võib öelda, et mingi 4 peatust kodust. Kokkuvõttes võttis kogu see "roheline" tiir mul aega vist ligi poolteist tundi. autoga oleksin ära käinud 5+5min +see üsna lühike aeg mis kulus poes kuhu läksin, ehk kokku mitte üle poole tunni. seega sisuliselt tund aega kaotasin täiesti tühja.
ja ma pidin sõitma vaid ühe ühissõidukiga. ma ei taha mõeldagi kui peaks tegema mingeid ümberistumisi ja läbi päris kesklinna sõitmisi. ummikumaks


Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.