Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"


701
Toetajaliige
Postitusi: 543
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 182 korda
Tänatud: 102 korda
Kontakt:

Re: Väärt mõtteid teemal "Sõidukimaks kaks tuhat kakskümmend kolm/neli"

Lugemata postitus Postitas 701 »

urmas66 kirjutas: 07 Veebr 2024, 21:06
Ainuke auto,millel mina meie kliimas ei leia praktilist vajadust on pika kabiiniga kastikad. Va otseselt tööülesanded rasketes oludes ja siis pigem lühikes kabiiniga, aga millekski muuks ebapraktilised. Kast on neil nagu sadul sea seljas, sest näiteks mingi 4x4 bussilaadne masin on palju parem sõita ja sellega saab ka midagi vedada.
Mina jälle ei saa aru, mida teha nelja ukse ja pagasnikuga autoga. :D Midagi sinna ei mahu, sõita on s**t enamast. Mul on elus 1 olnud, töölt anti, mingi Volvo, täieti kasutu peldik.
Kastikas, eriti pika kabiiniga on üks praktilisemaid asju, mis välja mõeldud. Saad terve pere või brigaadi peale võtta vajadusel. Need on 4x4 enamasti, mida kaubikud on harva ja hullu hinna eest. Pika kabiiniga kaubiku kaubaruum ei ole oluliselt suurem, kui kastika kast. Kastika saad mõistliku hinna eest piisavalt võimsa mootoriga, et käru vedada. Kastis saad vedada kõike, mis määrib, haiseb, tolmab ilma, et kogu kabiini ära lagastama peaks. Näidetena tuleb kohe pähe, surnud sead, tsemendikotid (ja kõik muu kraam, mida ehituspoes saab kahveltõstukiga kasti tõsta) alusega, jahikoerad, naftaplännud, kanasõnnik, rehad, labidad, pinnasetihendajad, motikad. A veel tuli meelde, klaasvill! No kui tuleb kuskilt 3..4 pakki puudu. Sõiduautosse ei topiks seda mingil tingimusel. Kastikal on korralik kandevõime ja korralik haagise veovõime koos. Kastikaga saad sõita igasugustel teedel suhteliselt muretul ilma kinni jäämise ohuta. Kastkaga ei pea igal kevadel linnavahel aukude üle kiunuma. Surnud miilitsaid, kõnnitee ääri ja kaevuluuke ei pea üle mõõtma pilguga, et kas saab üle või jääb õlirida maha. Kastikasse saab suht mõnusalt sisse istuda, mitte ei pea pugema nagu mõnda madalamasse sõiduautosse. Seal saab istme vastavalt tahtmisele lösakile lasta, mitte ei istu tikksirge seljaga nagu vaheseinaga kaubikus. Kastika saad kuludesse panna ja käiveka tagasi. Sama tarvikute ja kütusega.
Kastikas on selline 3in1 , et ideaalne ta ei ole enamasti aga sobib igale poole. Mina alternatiivi ei näe. Piisavalt sageli on olnud, et lähen perega maale, kast on ääreni erinevat kola täis ja treila on järel mingi masinaga.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”