Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Postitusi: 463
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kaks mobiilset seadet = kaks EU ühendust ka, samas see maht on piisavalt väike, et vabapiiri ei ületa.
Ka minu midland btx2pro kiivriside võimaldab kahte telefoniühendust. Telefoni paned prioriteediks ning lenksu pealse n.ö. teiseks. Gpsi bluetoooth väljund kasutab teistsugust protokolli ning kiivriside tunneb selle ära ning käitub ka vastavalt.
Eks see telefoni kõne suunamine aitab, kuid siis pead iga kord suunamist välja lülitama kui gps e lenksutelefonist eemale lähed ja sellega kaob kohe ka mugavus ja eesmärk mida soovisid.
Mida rohkem on sul vidinaid reisil kaasas, seda rohkem vajavad tähelepanu ning aega nendega eraldi tegeleda/näppida.
Kuna sellest midland (mul sarnane) hoidjast kiiruga ühekäega telefoni kätte, siis mina ei näinud pointi teist nutikat kaasas vedada. Ainuke point on ehk kindlus, kui asi kaduma-katki läheb on taskus teine olemas.
Ma soovitaks ikkagi ühte telefoni kasutada navigeerimiseks ning helistamiseks. Varu võib olla kaasas igaks juhuks kui tunned, et seda kindlust vajad.
Ka minu midland btx2pro kiivriside võimaldab kahte telefoniühendust. Telefoni paned prioriteediks ning lenksu pealse n.ö. teiseks. Gpsi bluetoooth väljund kasutab teistsugust protokolli ning kiivriside tunneb selle ära ning käitub ka vastavalt.
Eks see telefoni kõne suunamine aitab, kuid siis pead iga kord suunamist välja lülitama kui gps e lenksutelefonist eemale lähed ja sellega kaob kohe ka mugavus ja eesmärk mida soovisid.
Mida rohkem on sul vidinaid reisil kaasas, seda rohkem vajavad tähelepanu ning aega nendega eraldi tegeleda/näppida.
Kuna sellest midland (mul sarnane) hoidjast kiiruga ühekäega telefoni kätte, siis mina ei näinud pointi teist nutikat kaasas vedada. Ainuke point on ehk kindlus, kui asi kaduma-katki läheb on taskus teine olemas.
Ma soovitaks ikkagi ühte telefoni kasutada navigeerimiseks ning helistamiseks. Varu võib olla kaasas igaks juhuks kui tunned, et seda kindlust vajad.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.