Tsikli füüsiline turvamine?

Kasutaja avatar

Teema algataja
indumen
Postitusi: 1087
Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
Asukoht: Tallinn / Imavere
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Tsikli füüsiline turvamine?

Lugemata postitus Postitas indumen »

Ain kirjutas: 03 Jaan 2024, 14:22
Minuarust sellise mõttelaadiga,et kui akureakaga ja polditangidega või kangidge saab lahti kõik uksed, autod, lukud jne. siis võiks kõik lukud ja uksed lahti jätta.. Et milleks siis need? Kõik need asjad hoiavad ju ära esimesed pahatahtlikud inimesed. See on kõigile selge, et see mida väga ära tahetakse viia see ka viiakse. Aga selliseid juhuseid on ju ikka väga vähe! Pahalste elu saab erinevate asjadega keerulisemaks teha. Paned mingi lüliti kuhugi vahele, lukud jms asjad peale.. see kõik võtab aega ja vajab spetsasju. Tavaline joobes vend kes jalutab mööda tänavat selliseljuhul seda ära ei vii.. jah lükkab külili heal juhul.
Teoorias täitsa võib ilmselt jah, kui on viitsimist ja võimalusi/kupüüri kõike kindlustada, siiski enamus kindlustustel on ka nõuded mis eeldavad juhtumi katmist jne.
Elu on niigi keeruline ja lõppeb kõigi jaoks ühtemoodi, pidev muretsemine pidavat seda lõppu ainult lähemale tooma.

Tsikli kasko puhul ei küsitud isegi pilte rattast minu käest, ilmselt on eesti turul liiga värske toode või vähe juhtumeid et vaev ära tasuks neile.

Eesti tingimustes, ainuke elementaarne abivahend on vast jah, et pikalt silma all ei vedeleks kellelgi, igasugu lukke kaasa vedada ja lüliteid ja lisaalarme peale toppida on peavalu ainult endale iga kord sõitma minnes neid maha ja peale rookida, lisaks veel midagi kui elektrivärgis nihu läheb siis istud õnnetult võtmed peos ja ikka sõita ei saa ning palume foorumis abi pädevalt elektrikult :bsmile: Suvaline joobes vend ei oska ~200kg kaaluva lukus rooliga aparaadiga midagi peale hakata peale selle, et peale ronida ja ümber kukkuda kohe.

Kõige jaoks on oma koht ja vastavad meetmed, nagu targemad reisisellid siin teavad kindlasti juhtumeid jne.
Omakorda mängib rolli ka elukeskkond, minu silmis endiselt pole võrreldavad magala rajoonid mõne eramajade piirkonna nagu viimsi või nõmmega, lukustatud era aiad versus pimedal tänavanurgal parkimine.

Samuti on ka suhtumine oma sõiduvahendisse erinev, mõni ei luba sõbral isegi peale istuda teine annab nädalaks kasutada, et jagatud rõõm olevat suurem jne.

Ei võta isiklikult ega ei olnud mõeldud isiklikult @Ain vastu, lihtsalt teema jätkuks et ka nii saab mõelda :) (w)
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature

kontakt nr. +372 52 58 244

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kõik, mis mootorratta parkimise/ garaažiga seotud”