Husky 701, KTM 690 Enduro
Moderaator: Moded
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
ah selle jaoks siis on seal hammakatel need kummist ketikandurid...olen vahel ikka mõelnud, et huvitav mis nende peamine funktsioon on 

-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Juurde panid ikka 2(kaks) lüli ketti....
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Mul 15/47. Olen rahul ja peale mahtus orig mõõdus kett. Lahendas ära minu jaoks 2 ja 3 käiguga töristamise mure, kus ühel oli pöörded üleval ja teisel jälle liiga all.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
1 hammas taga juures andis tuntava vahe?
Gearing Commanderi järgi peaks mõnikümmend pööret olema erinevus nt 20km/h ca 2 %
-
- Postitusi: 282
- Liitunud: 29 Okt 2015, 18:32
- Tsikkel: T7
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 35 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
15/45 on stock ehk 2 juures, vahe on tuntav.
HRRRRR, click click, tock tock, HHHHHH, ZIIIIIII POK POK POK!
-
- Postitusi: 1071
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 193 korda
- Tänatud: 119 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
aa vabandust, ma ei teadnudki, et PRE 2019 oli 14/45. 2019+ on 15/46 stock
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Mina vahetan oma LC4 (625 ja 640) õli iga 500km tagant - siis ei jookse mootor kokku.
-
- Postitusi: 1453
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 291 korda
- Tänatud: 233 korda
Re: Husky 701, KTM 690 Enduro
Minu arust 625 ja 640 jookseb alati kokku 
Sellepärast inimkond leiutaski 690ne
Aga tegelt on lahe, kui on omanikke, kes suudavad vanu mudeleid hästi hooldada ja saavad mõistlikku hinna eest tegelikult väga kiire tsikliga sõita.

Sellepärast inimkond leiutaski 690ne

Aga tegelt on lahe, kui on omanikke, kes suudavad vanu mudeleid hästi hooldada ja saavad mõistlikku hinna eest tegelikult väga kiire tsikliga sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.