Tuuletümitamine ehk wind buffeting
Re: Tuuletümitamine ehk wind buffeting
Parim lahendus võib olla ongi korralik kiiver ja madal klaas, mis ei suuna tuult kiivrisse, vaid näiteks rindkeresse.
Endal oli Honda Crossrunner ja sel 2 klaasi, madal ja kõrgem. Madal suunab kuhugi rinna ja lõua vahemikku, tiba tüütu ning natuke ennast n.ö. pikemaks venitades on mugavam ja vaiksem ning püsti ainult tuulekohin. Kõrge klaas aga lükkas tuule kiivril kuhugi totaalselt valesse kohta ja juba 60 km/h juures oli paras turbulents ja pea loperdas ning kõrvus triangel, see klaas kadus kiirelt eest.
Endal oli Honda Crossrunner ja sel 2 klaasi, madal ja kõrgem. Madal suunab kuhugi rinna ja lõua vahemikku, tiba tüütu ning natuke ennast n.ö. pikemaks venitades on mugavam ja vaiksem ning püsti ainult tuulekohin. Kõrge klaas aga lükkas tuule kiivril kuhugi totaalselt valesse kohta ja juba 60 km/h juures oli paras turbulents ja pea loperdas ning kõrvus triangel, see klaas kadus kiirelt eest.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.