Rumalad või segased küsimused jms

Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 215
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Ühe pütane porgand
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas renx »

Irual kirjutas: 05 Nov 2023, 19:42
Miks ikka veel autode ja mootorrataste võimsust/ökonoomsust piiratakse õhuvõtu kohitsemisega? Just leidsin uuematsorti auto snorkli otsast vaheseina, mis piirab läbilaset silma järgi 1/4 kuni 1/3 võrra :evil:

Edu, L
Euronõuded/Heitgaasid.
Mitte ükski endurokas ei saaks muidu norme täidetud. Kui sa kastis tsiklit koju ei telli, siis sa ei näegi neid piiranguid kuna maaletooja võtab kõik küljest ära. 5cm diameeter muudetakse 2cm suuruseks. 2t summuti näeb välja peaaegu nagu 4t oma.
Autodel on olnud üsna tihti KW erinevusega versioone(tavaliselt on Austria autod olnud väikema KW'ga kuna tarkvaraliselt on nii tehtud ning kajastub passis).
Enne õhulugejat autoodel seib ette lükata... ei teagi miks see parem lahendus on, kui tarkvaraliselt.
Tsiklitel on kindlasti lihtsam seda teha õhuvõtuga.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”