Ei sobi Tuaregi vedrustusega
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1945
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: Ei sobi Tuaregi vedrustusega
Mb silla regull on nii jube töö, et kohalik Vianor ei tahtnud kuidagi ette võtta. Mõned teevad sportliku huviga aga tingimusel, et kõik neetud vardakesed oleksid uued ja sedagi nurina saatel.
Kolmandad on asja-armastajad, margi fanaatikud ja seal saab kõige parema tulemuse.
Veho on viimane koht kuhu raha kinkida.
Auto mälus olevad kütusekaardid ei ole mingi raketi teadus. Sisuliselt sarnane exeli tabelile, kus pihustite ja andurite mäng käib teatud numbrite järgi. Kui nüüd täpsemalt kütusekaarte sättida, saab teha valikuid, kuhu rohkem jõudu ja väänet suunata. ( näiteks madalatele pööretele, linna sõidul jne )
Mul hakkab kõvem vääne juba 1500 pöördest pihta ja pihustid järgivad turbo rõhku. Turbo ise on ehituselt VNT ja kui sobiv koormus leidub, laeb kasvõi 1000 pöördest alates.
Hetkel oleks vaja cooler ära vahetada. Max rõhk on 1,8 bari. 2'ga lendaks algupärane vahejahuti otstest laiali. Map andur originaal, st 2 bari. Kui paneks 3bar'ise oskaks auto ka rohkem suruda. ECU ja pihustid on võimelised söötma rohkem aga ta lihtsalt ei näe anduri tõttu suuremat rõhku kui 2bari.
Ah et miks tehased ei tee kohe sellist?
Neil on vaja teisi autosid müüa. Ja mõned maad maksustavad mootori mahu ja võimsuse järgi. Näiteks itaalia, Jaapan.
On loomulikult mootorite risti kasutamist ja osade sobivust, need kes teavad, kasutavad juhust ära.
Näiteks Mersu OM611, Om612 ja Om613 on suht sarnased.
Enda 220 cdi'le panin 2.7 turbo ja ksp. 3.2l mootori turbo ootab veel riiulis oma aega.
Natuke muljeid, mida mersudega tehakse.
Kolmandad on asja-armastajad, margi fanaatikud ja seal saab kõige parema tulemuse.
Veho on viimane koht kuhu raha kinkida.
Auto mälus olevad kütusekaardid ei ole mingi raketi teadus. Sisuliselt sarnane exeli tabelile, kus pihustite ja andurite mäng käib teatud numbrite järgi. Kui nüüd täpsemalt kütusekaarte sättida, saab teha valikuid, kuhu rohkem jõudu ja väänet suunata. ( näiteks madalatele pööretele, linna sõidul jne )
Mul hakkab kõvem vääne juba 1500 pöördest pihta ja pihustid järgivad turbo rõhku. Turbo ise on ehituselt VNT ja kui sobiv koormus leidub, laeb kasvõi 1000 pöördest alates.
Hetkel oleks vaja cooler ära vahetada. Max rõhk on 1,8 bari. 2'ga lendaks algupärane vahejahuti otstest laiali. Map andur originaal, st 2 bari. Kui paneks 3bar'ise oskaks auto ka rohkem suruda. ECU ja pihustid on võimelised söötma rohkem aga ta lihtsalt ei näe anduri tõttu suuremat rõhku kui 2bari.
Ah et miks tehased ei tee kohe sellist?
Neil on vaja teisi autosid müüa. Ja mõned maad maksustavad mootori mahu ja võimsuse järgi. Näiteks itaalia, Jaapan.
On loomulikult mootorite risti kasutamist ja osade sobivust, need kes teavad, kasutavad juhust ära.
Näiteks Mersu OM611, Om612 ja Om613 on suht sarnased.
Enda 220 cdi'le panin 2.7 turbo ja ksp. 3.2l mootori turbo ootab veel riiulis oma aega.
Natuke muljeid, mida mersudega tehakse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.