Tsehhi teed ja muud head asjad...
-
Teema algataja - Postitusi: 235
- Liitunud: 20 Nov 2016, 19:11
- Tsikkel: Suzuki VZ 800, DL1000, DL650
- Asukoht: Saaremaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 16 korda
- Kontakt:
Re: Tsehhi teed ja muud head asjad...
Tšehhi teed olid valdavalt head... aga järekorras... viimasest reisist Lätist kaugemale juba 6 aastat, Läti mõnes lõigus edasi läinud, aga suht sama. Bauskast suunab Waze mind E67 pealt maha sest seal käib Leedu poolel ehitus ja ülipikad foorisabad ilmselt ka järgnevatel aastatel.
esimese päevaga Elkist kaugemale ei jõua, majutus Horekas , sisehoov, hotell lisaga spa, aga tegelt aint saun ja soolakamber. kui teel märjaks saanud, siis abiks seegi (lisaraha eest)...
Poola Tšehhi 90% 2+2 kiirteed. Elkist Lomzani super, siis Lomzast peab läbi tiksuma. aga kui viitsida kaarti vaadata, siis mööda kõrvaltänavaid saab linnast kiiremini läbi. esimest motikat nägingi alles enne Warssawit ja järgmisi alles Tšehhis.... järgmise peatuse teen Wroclawis hotell Wodnik , sisehoov, hea asukoht, parima hommikusöögiga reisi ajal, ilusast kesklinnast 15...20 min jalutamist, Hüdropolise veemaailm kohe lähedal,.... edasi Prahasse, kuigi plaan on kiiremat teedpidi jõuda linna, siis waze arvates peaks ikka külaelu ka nägema ja Liberecist alates liigun paralleelselt kiirteega, aga ei miskit erilist ka teede suhtes, Škoda tehasest ka mööda. , kiirteel lubatud 130 ja laskumistel vasakpoolsetes kurvides ettevaatust!!! , liilus suht tihe ja eksimise ruumi vähe... Prahasse sisenemine kella 5 ajal õhtul trafikutega umbne. oleks alumise tee variandi valinud, siis saanuks poole kiiremini kohale. linnas majutus Luis Legeri hotellis, sisehoov, ööseks kinni. personal kõik toredad abivalmis noored Ukrainast. kesklinna jalutamine 20 min, Kaarli sillani 35... linnas jalavaeva lihtne vähendada Bolti tõuksidega.. võrreldes Poolaga tublisti kallim linn., kui tulla novembris, siis kindlasti Metallica kontserdile, iga-aastane kindel värk. tagasiteel saan ka aru, miks Waze nö ülemise tee E65 Wroclaw-Praha valis, seal olid teeremondid sümboolsed, kiirusepiirangute alas vaid korraks 90. alumise variandi peal tuleb ikka kiirelt maha keerata ja loodust täiega nautida. Trutnovi juurest kiirteelt maha, esiti suht jama , auklik külatee, aga mõne km pärast juba väga lahedad mägiteed, ilus loodus, palju kurvilist, tõuse-laskumisi, palju raudtee ületusi mägedes ja oktoober on lehtede langemise kuu- ettevaatust kurvides!!!. . tagasi tulles otsustan peatuda linnas, kust ilmselt kõik alati mööda sõidavad- Lodzis. hotell-apartment Arche residence, uus ehitis, maa-alune parkla maksis 4zlotti öö. ainus suurema valikuga söögi ja shoppamise koht Manufaktura, Bolti taksoga hotellist 15 min =5 euri tasub igal juhul võtta, sest teed on VÄGA suurte aukudega ja taksojuhtidel on slaalom peas. küte on Poolas soodsaim, kiirteel tankides ka kallim nii 10...20 senti isegi. Wazega oli tegelt hea sõita, väga palju hoiatusi, isegi lühiajalised takistused teedel olemas. mõned kiirteelt maha keeramise käsud jäid mõistatuseks, vahel ignoreerisin ka neid ja ei saanudki aru, milleks oleks see hea olnud.
esimese päevaga Elkist kaugemale ei jõua, majutus Horekas , sisehoov, hotell lisaga spa, aga tegelt aint saun ja soolakamber. kui teel märjaks saanud, siis abiks seegi (lisaraha eest)...
Poola Tšehhi 90% 2+2 kiirteed. Elkist Lomzani super, siis Lomzast peab läbi tiksuma. aga kui viitsida kaarti vaadata, siis mööda kõrvaltänavaid saab linnast kiiremini läbi. esimest motikat nägingi alles enne Warssawit ja järgmisi alles Tšehhis.... järgmise peatuse teen Wroclawis hotell Wodnik , sisehoov, hea asukoht, parima hommikusöögiga reisi ajal, ilusast kesklinnast 15...20 min jalutamist, Hüdropolise veemaailm kohe lähedal,.... edasi Prahasse, kuigi plaan on kiiremat teedpidi jõuda linna, siis waze arvates peaks ikka külaelu ka nägema ja Liberecist alates liigun paralleelselt kiirteega, aga ei miskit erilist ka teede suhtes, Škoda tehasest ka mööda. , kiirteel lubatud 130 ja laskumistel vasakpoolsetes kurvides ettevaatust!!! , liilus suht tihe ja eksimise ruumi vähe... Prahasse sisenemine kella 5 ajal õhtul trafikutega umbne. oleks alumise tee variandi valinud, siis saanuks poole kiiremini kohale. linnas majutus Luis Legeri hotellis, sisehoov, ööseks kinni. personal kõik toredad abivalmis noored Ukrainast. kesklinna jalutamine 20 min, Kaarli sillani 35... linnas jalavaeva lihtne vähendada Bolti tõuksidega.. võrreldes Poolaga tublisti kallim linn., kui tulla novembris, siis kindlasti Metallica kontserdile, iga-aastane kindel värk. tagasiteel saan ka aru, miks Waze nö ülemise tee E65 Wroclaw-Praha valis, seal olid teeremondid sümboolsed, kiirusepiirangute alas vaid korraks 90. alumise variandi peal tuleb ikka kiirelt maha keerata ja loodust täiega nautida. Trutnovi juurest kiirteelt maha, esiti suht jama , auklik külatee, aga mõne km pärast juba väga lahedad mägiteed, ilus loodus, palju kurvilist, tõuse-laskumisi, palju raudtee ületusi mägedes ja oktoober on lehtede langemise kuu- ettevaatust kurvides!!!. . tagasi tulles otsustan peatuda linnas, kust ilmselt kõik alati mööda sõidavad- Lodzis. hotell-apartment Arche residence, uus ehitis, maa-alune parkla maksis 4zlotti öö. ainus suurema valikuga söögi ja shoppamise koht Manufaktura, Bolti taksoga hotellist 15 min =5 euri tasub igal juhul võtta, sest teed on VÄGA suurte aukudega ja taksojuhtidel on slaalom peas. küte on Poolas soodsaim, kiirteel tankides ka kallim nii 10...20 senti isegi. Wazega oli tegelt hea sõita, väga palju hoiatusi, isegi lühiajalised takistused teedel olemas. mõned kiirteelt maha keeramise käsud jäid mõistatuseks, vahel ignoreerisin ka neid ja ei saanudki aru, milleks oleks see hea olnud.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.