Mutt mootorrattad
-
- Postitusi: 860
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 94 korda
- Kontakt:
Re: Mutt mootorrattad
Teeme väike täiendus:
Ütleme nii, et pigem ikka hiina asi: nupud, lülitid jms....
Tegu on põhimõtteliselt Shineray toodanguga. Shineray toodab erinevaid tsiklid ja nende põhikomponendid.
Nende levinud brandid on Lääne-Europas näiteks Mash, Jawa Moto, SWM ja Mutt.
Iga Euroopa “maaletooja” kasutab enda jaoks kõige “parem” müüdav brand ja kujundab detaillid. Nii on näiteks Mash pigem Prantsuse turu peale mõeldud, SWM Itaaliast, Jawa Moto müüakse sealt kus Jawa nimi rahvale veel midagi ütleb ja loogiline, et “Mutt” kasutatakse Inglismalt ja maaletooja kujundab välimus nii, et toode jälgib Inglise tsikli stiil. Mootorid, või vähemalt nende alumine osa, seda kraam tuleb kõik Kiinast. Kas tegu on Honda (SWM) või Suzuki (MUTT) koopiadega, seda otsustab jälle Europa maaletooja.
Juhul kui turg nõuab kõrgem heitgaaside standardit siis kasutatakse tihti Athena sissepritsusüsteemid ja nende ajude programmeerimist toimbi näiteks endises Husqvarna tehases Itaaliast (Vareses). Seda tehas osteti Shineray poolt nagu Euroopa hüppelaud ja arenguosakond.
Erandlik on osa toodetud mootorid (näiteks Mash 125 ja 250cm³), neid ostab isegi Shineray Jinan Qingqi tehasest.
Ristpidine müük toimib samuti, nii on nüüd Mutt ka Eestis, näiteks Mash müüakse ka Saksamaalt, jne.
Olen kokku puutunud Shinernay tehase toodanguga ja pean tunnistama, et kvaliteet on seinas seinani. Aga vähemalt on toodete edasiareng tagatud ja varuosad on suht soodsalt.
Vähemalt enamus mootorid on "bullet-proof" - seda ma saan küll õelda.
Ja kui “tsiklitoorik” maksab alibaba järgi Kiinas mingi 1000 kuni 1500 $ , mis me siis ootame?
Lihtne Kiina tarbekaup – vaevalt, et neid lükatakse 30 aasta pärast kuskil muusemuisse.
Ütleme nii, et pigem ikka hiina asi: nupud, lülitid jms....
Tegu on põhimõtteliselt Shineray toodanguga. Shineray toodab erinevaid tsiklid ja nende põhikomponendid.
Nende levinud brandid on Lääne-Europas näiteks Mash, Jawa Moto, SWM ja Mutt.
Iga Euroopa “maaletooja” kasutab enda jaoks kõige “parem” müüdav brand ja kujundab detaillid. Nii on näiteks Mash pigem Prantsuse turu peale mõeldud, SWM Itaaliast, Jawa Moto müüakse sealt kus Jawa nimi rahvale veel midagi ütleb ja loogiline, et “Mutt” kasutatakse Inglismalt ja maaletooja kujundab välimus nii, et toode jälgib Inglise tsikli stiil. Mootorid, või vähemalt nende alumine osa, seda kraam tuleb kõik Kiinast. Kas tegu on Honda (SWM) või Suzuki (MUTT) koopiadega, seda otsustab jälle Europa maaletooja.
Juhul kui turg nõuab kõrgem heitgaaside standardit siis kasutatakse tihti Athena sissepritsusüsteemid ja nende ajude programmeerimist toimbi näiteks endises Husqvarna tehases Itaaliast (Vareses). Seda tehas osteti Shineray poolt nagu Euroopa hüppelaud ja arenguosakond.
Erandlik on osa toodetud mootorid (näiteks Mash 125 ja 250cm³), neid ostab isegi Shineray Jinan Qingqi tehasest.
Ristpidine müük toimib samuti, nii on nüüd Mutt ka Eestis, näiteks Mash müüakse ka Saksamaalt, jne.
Olen kokku puutunud Shinernay tehase toodanguga ja pean tunnistama, et kvaliteet on seinas seinani. Aga vähemalt on toodete edasiareng tagatud ja varuosad on suht soodsalt.
Vähemalt enamus mootorid on "bullet-proof" - seda ma saan küll õelda.
Ja kui “tsiklitoorik” maksab alibaba järgi Kiinas mingi 1000 kuni 1500 $ , mis me siis ootame?
Lihtne Kiina tarbekaup – vaevalt, et neid lükatakse 30 aasta pärast kuskil muusemuisse.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.