Abimootoriga jalgratta ost?
Re: Abimootoriga jalgratta ost?
ma ise kahtlustan hoopis seda, et ette on pandud väiksema läbimõõduga rehv kui taga (noh, seal pole tegelt midagi kahtlustada, eks ta nii ongi) ja ilmselt kahvli vedrud on lihtsalt vanadusest pisut väsinud ka...lisaks see akupaki lisamass ilmselt vajutab esivedrusid pisut rohkem kokku nagu sa mainisid. taga ju vedrustust ei ole ning seal pole seega midagi vajutada, nii et asi lähebki tasakaalust välja. aga no see on kõik kuidagi (tegelikult üsna lihtsalt) fixitav, viitsimise ja kättevõtmise asi. samas nägin müügil hiljuti ühte jube ägedat carbonist pikakäigulist race esiamorti...20 euri eest peaks vist ühendust võtma ja küsima, kas on alles. see sobib, või siis hakkab sobima nagu rusikas silmaauku ma usun.
kui seda ei saa siis ilmselt panen lihtsalt olemasoleva kahvli sisse natuke preload spacerit (juurde) ja mure peaks lahendatud saama. või tõstan esimese ja tagumise rehvi ringi, nii olekski ilmselt turvalisem tegelikult...ja samas just praegu lõi pähe mõte, et peakski selle sileda rehvi tagumiseks vahetama ning minema proovima kuskil metsas või kruusa peal mootori jõu pealt kerget powerslide'i vot see oleks juba illegaalne!
kui seda ei saa siis ilmselt panen lihtsalt olemasoleva kahvli sisse natuke preload spacerit (juurde) ja mure peaks lahendatud saama. või tõstan esimese ja tagumise rehvi ringi, nii olekski ilmselt turvalisem tegelikult...ja samas just praegu lõi pähe mõte, et peakski selle sileda rehvi tagumiseks vahetama ning minema proovima kuskil metsas või kruusa peal mootori jõu pealt kerget powerslide'i vot see oleks juba illegaalne!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.