Gasgas ES 700 '22
-
Teema algataja - Postitusi: 18
- Liitunud: 12 Apr 2022, 21:03
- Tsikkel: ES 700
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Gasgas ES 700 '22
Võib vist selle ratta hooaja lõppenuks kuulutada, jäi lühemaks kui esialgu arvatud. Kokkuvõttes ls 5500-6000 vahel kuskil.
Juuni lõpus, juuli alguses sai nädalane TETi tiir tehtud, mille käigus üks esiamort lekkima hakkas. Reisil sai veidi ka vanema 640 lc4ga sõidetud ja selle vedrustus oli kordades pehmem ja mõnusam sõites. Sealt hakkas idanema ka mõte, et kui juba esiamordid laiali käivad, võtta ära ka madalduskit, mis juba ostes peal oli. Lootuses, et sõidumugavus paraneb.
Mõeldud, tehtud, ratas laiali. Ette läksid asemele SKF dual compound tihendid ja nii esi kui tagavedrud sai originaalidega asendatud. Tagumisega oli veidi rohkem tegu, vedru vahetud ja juba ratta all kui taipasime, et seal sees on tegelikult veel ka üks puks, mis vaja eemaldada
Endal enam jaksu ega tööriistu polnud ja selle lasin esinduses ära võtta.
Üllatuseks (või siis mitte), ei saa öelda, et vedrustus paremaks kuidagi läks. Ikka sama jäik ja nüüd lisaks ratas kõrgem ka
Ehk 168 pikkusena, tükk tegu, et otsa ronida. Ebareaalselt kõrge ja ebamugav.
Paar korda sai veel sellega kuskil karjäärides ukerdamas käidud kui augustis tuli juba kergem ratas lisaks juurde (250 EXC 2019 six days). Peale seda see ratas seisnud ka. Ehk enamus sõidud sai juuli alguseks tegelikult juba tehtud. See ratas müüki hetkel ei lähe ja jääb uut hooaega ja uusi pikemaid otsi ootama.
Juuni lõpus, juuli alguses sai nädalane TETi tiir tehtud, mille käigus üks esiamort lekkima hakkas. Reisil sai veidi ka vanema 640 lc4ga sõidetud ja selle vedrustus oli kordades pehmem ja mõnusam sõites. Sealt hakkas idanema ka mõte, et kui juba esiamordid laiali käivad, võtta ära ka madalduskit, mis juba ostes peal oli. Lootuses, et sõidumugavus paraneb.
Mõeldud, tehtud, ratas laiali. Ette läksid asemele SKF dual compound tihendid ja nii esi kui tagavedrud sai originaalidega asendatud. Tagumisega oli veidi rohkem tegu, vedru vahetud ja juba ratta all kui taipasime, et seal sees on tegelikult veel ka üks puks, mis vaja eemaldada

Üllatuseks (või siis mitte), ei saa öelda, et vedrustus paremaks kuidagi läks. Ikka sama jäik ja nüüd lisaks ratas kõrgem ka

Paar korda sai veel sellega kuskil karjäärides ukerdamas käidud kui augustis tuli juba kergem ratas lisaks juurde (250 EXC 2019 six days). Peale seda see ratas seisnud ka. Ehk enamus sõidud sai juuli alguseks tegelikult juba tehtud. See ratas müüki hetkel ei lähe ja jääb uut hooaega ja uusi pikemaid otsi ootama.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.