Savipoti-Tobi Wild Star 1600
-
Teema algataja - Postitusi: 50
- Liitunud: 01 Apr 2019, 14:15
- Tänatud: 6 korda
Re: Savipoti-Tobi Wild Star 1600
Juhtus nii nagu tavaliselt. Ühe asja teed korda ja teine kas laguneb ära või avastad veel midagi, mis tegemist vajab.
Uus jupp paigas. Mainimist väärib, et kütusepumba poolsed 2 kinnituskruvi olid näpuga lahti keeratavad ja võiks isegi öelda et "logisesid". Kui pikalt juba ei oska öelda. Aga vaadates sisselaske ehitust, siis tegu on kahe alumiinimist tükiga mis on seest ja väljast kummiga kaetud ja ühendatud omavahel kummiga. Ainuke täiskummist osa tundus karpa poolne ots. Ehk, et kaks silndripoolset haru on alumiiniumist ja karpa poolne kolmas haru on kummist. Ning piltidelt paistvad mõrad ei ole nö. läbivad, et sealt kaudu lisaõhku peale ei jooksnud. Pigem võis võtta lisa õhku silindri ja kinnituse vahelt kuna poldid olid lahti.
Aga mõned pildid. Uus kolle paigas. Vana mõrane. Nendelt piltidelt on näha et sisepinnal mõrasid ei ole. Ja nüüd uue probleemi juurde. Millegi pärast on Yamaha insenerid arvand, et jumala hea idee oleks teha õhkjahutusega mootori vahetus läheduses asuv "tooreklapi" kinnitus plastmassist, mitte metallist. Ilmselt lootes, et plastik ajapiku rabedaks läheb ja kinnitus katki ning ratta elujooksul äkki õnnestub mõned uued trossid müüa. Äri peab käima... Ma ei tea kas ta oli juba varasemalt katki või "ausõna peal kinni" aga lahti keerates see kinnitus igal juhul pooldus. Kiire otsing näitab uue tüki hinnaks 37.- euri.
Ilmselt vaatan enne tellimist kriitilise pilguga kogu ratta üle, sest silma on hakkanud mõned voolikute otsaklambrid, mis ajapikku on jalutama läinud ja kevadiseks hoolduseks filtrid ja nipet näpet pudinaid äkki veel. Pildi järgi saan aru, et see mis vaja on detaili nr.33, mis peaks välja nägema selline ja mis trossiga tõmbab karpa sees klappi nr38. Võiks olla eraldi vahetatav.
Uus jupp paigas. Mainimist väärib, et kütusepumba poolsed 2 kinnituskruvi olid näpuga lahti keeratavad ja võiks isegi öelda et "logisesid". Kui pikalt juba ei oska öelda. Aga vaadates sisselaske ehitust, siis tegu on kahe alumiinimist tükiga mis on seest ja väljast kummiga kaetud ja ühendatud omavahel kummiga. Ainuke täiskummist osa tundus karpa poolne ots. Ehk, et kaks silndripoolset haru on alumiiniumist ja karpa poolne kolmas haru on kummist. Ning piltidelt paistvad mõrad ei ole nö. läbivad, et sealt kaudu lisaõhku peale ei jooksnud. Pigem võis võtta lisa õhku silindri ja kinnituse vahelt kuna poldid olid lahti.
Aga mõned pildid. Uus kolle paigas. Vana mõrane. Nendelt piltidelt on näha et sisepinnal mõrasid ei ole. Ja nüüd uue probleemi juurde. Millegi pärast on Yamaha insenerid arvand, et jumala hea idee oleks teha õhkjahutusega mootori vahetus läheduses asuv "tooreklapi" kinnitus plastmassist, mitte metallist. Ilmselt lootes, et plastik ajapiku rabedaks läheb ja kinnitus katki ning ratta elujooksul äkki õnnestub mõned uued trossid müüa. Äri peab käima... Ma ei tea kas ta oli juba varasemalt katki või "ausõna peal kinni" aga lahti keerates see kinnitus igal juhul pooldus. Kiire otsing näitab uue tüki hinnaks 37.- euri.
Ilmselt vaatan enne tellimist kriitilise pilguga kogu ratta üle, sest silma on hakkanud mõned voolikute otsaklambrid, mis ajapikku on jalutama läinud ja kevadiseks hoolduseks filtrid ja nipet näpet pudinaid äkki veel. Pildi järgi saan aru, et see mis vaja on detaili nr.33, mis peaks välja nägema selline ja mis trossiga tõmbab karpa sees klappi nr38. Võiks olla eraldi vahetatav.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.