Tsikliveo haagised
Re: Tsikliveo haagised
Esimest luuki pole ära võtnud, sinna vastu hea esiratas toetada (ei kasuta mingit muud raami). Kuna auto päris kõrge, siis vbl esimese luugi ära võtmine väga ei päästakski.
Tent ehk koormakate on jah kahe tugikaare abil kärul peal. Tsikli vedamise ajal muidugi katet ei kasuta, see on siis ette keritud ja katte hoidikusse keritud, nagu varasemalt pildilt paistab.
Mul muidu auto keskmine reaalne kulu umbes 5,8 (60% linnas). Väike mootor ja võrdlemisi kõrge auto, seitsmekohaline, seega maanteel alates u 110 km/h on selline maagiline piir, kust läheb kütusekulu märgatavalt üles, eriti käruga. 90-ga tiksutades saab alla 5 ilusti.
Tent ehk koormakate on jah kahe tugikaare abil kärul peal. Tsikli vedamise ajal muidugi katet ei kasuta, see on siis ette keritud ja katte hoidikusse keritud, nagu varasemalt pildilt paistab.
Mul muidu auto keskmine reaalne kulu umbes 5,8 (60% linnas). Väike mootor ja võrdlemisi kõrge auto, seitsmekohaline, seega maanteel alates u 110 km/h on selline maagiline piir, kust läheb kütusekulu märgatavalt üles, eriti käruga. 90-ga tiksutades saab alla 5 ilusti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.