Tsikliveo haagised


morse
Postitusi: 1455
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 291 korda
Tänatud: 233 korda

Re: Tsikliveo haagised

Lugemata postitus Postitas morse »

Haagiste plusse ja miinuseid saab kaaluda nii, et server ulub aga tõepoolest - buss on lõpuks kiirem ja mugavam.

Juunis sõitisime kusagil Euroopa kiirteel mööda ühest (minu arust Eesti märkidega) Land Roverist, millel oli E-kat plate peal 4 KTMi mammutit.

Kindlasti oli autos hea muss ja sõit tuli mõistliku hinnaga aga ma sain kaubikuga ilmselt päev varem kohale (s.h.
jääb ära minnes ja tulles 2 hotelliarvet).

Kiirteel oleks 90ga ikka julmalt nutune sõita.
IMG_5373.jpeg
Experti mahub 2 sellist ratast:
IMG_5372.jpeg
Kuna sõidan nüüd sedaaniga, siis on reaalsus selline, et mu kõrge portega haagis tõstab muidu superöko masina küttekulu suuremaks kui kaubikul. Kolm aastat jutti Experdiga Euroopas käind ja pole kahetsenud, et haagise ja sõiduauto koju jätsin.
IMG_5371.jpeg
PS! Oleme ka seda teinud, et suur buss ja kolm tsiklit. Selles variandis tuleb üks juht lennukiga aga see oli ebamugav. Kokkuvõttes on 2 kahest Experdi ekipaaži super lahendus neljakesi reisimiseks, kui sõit on lähedale (Rumeenia, Horvaatia vmt). Expert võtab vähe kütust ka.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”