Tsikliveo haagised
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 154
- Liitunud: 26 Dets 2003, 17:14
- Tsikkel: k175b, Riga 13,
- Asukoht: Paide-Ardu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 10 korda
Re: Tsikliveo haagised
mõeldes teemale - 2 mammutit ja haagis...tõenäoliselt on eetarga viidatud haagis ideaalne lahendus, kuid masside numbrid jäävad valemis tundmatuks.
Vedasin olematu võimsusega fabiaga (44 kW) tühja 3x1,5 haagist esimene luuk kinni (h-400) - kulu 8+l.
Esimene luuk tiislil - kulu 6+.
Vedasin mullu olematu võimsusega puntoga (57kW) tühja 3x1,25 haagist esimene luuk kinni (h-300) - kulu 7+l.
Tagumine luuk küljes - kulu 8+l
Luugid küljes,kaartega madal tent ning haagis lubatud maks koormusega - 7+l
Esimene luuk tiislil - kulu 6+.
Jutu point - haagis, mis jääb minul auto mõõtudesse ja millest tuul läbi jookseb on olematu lisa kulu.
Madal tent ja mõistlik koormus ning auto mõõtudes haagis - pole hullu kulud.
Tagumine luuk üleval ja katteta haagis ja/või autost mõõtudelt kõrgem/laiem haagis - nõrga autoga ei ole mõistlik pikemaid otsi sõita.
Sellele mõeldes tundub ratta vedamisel eetarga lahenduse moodi asi justkui kõige mõistlikum - tuul jookseb läbi.
Acclerista härrade katsetatud 1 teljelise auto haagisega saab mammuti kaaludega ka hakkama...kas ja kuidas rataste paigutus, seda saab aretada. https://www.tiki.ee/product/as1600-rb/
Vedasin olematu võimsusega fabiaga (44 kW) tühja 3x1,5 haagist esimene luuk kinni (h-400) - kulu 8+l.
Esimene luuk tiislil - kulu 6+.
Vedasin mullu olematu võimsusega puntoga (57kW) tühja 3x1,25 haagist esimene luuk kinni (h-300) - kulu 7+l.
Tagumine luuk küljes - kulu 8+l
Luugid küljes,kaartega madal tent ning haagis lubatud maks koormusega - 7+l
Esimene luuk tiislil - kulu 6+.
Jutu point - haagis, mis jääb minul auto mõõtudesse ja millest tuul läbi jookseb on olematu lisa kulu.
Madal tent ja mõistlik koormus ning auto mõõtudes haagis - pole hullu kulud.
Tagumine luuk üleval ja katteta haagis ja/või autost mõõtudelt kõrgem/laiem haagis - nõrga autoga ei ole mõistlik pikemaid otsi sõita.
Sellele mõeldes tundub ratta vedamisel eetarga lahenduse moodi asi justkui kõige mõistlikum - tuul jookseb läbi.
Acclerista härrade katsetatud 1 teljelise auto haagisega saab mammuti kaaludega ka hakkama...kas ja kuidas rataste paigutus, seda saab aretada. https://www.tiki.ee/product/as1600-rb/
sõidan võrriga!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.