Tsikliveo haagised
Re: Tsikliveo haagised
Hmm blogis oli mingi number tsiklite veo kohta Balkani-Bulgaaria suunal. Aga seal oli komakoht paigast ära või mingi muu jama. 2022 oli veo hind Tallinn-Zagreb 700 +km üks ots. Balkanisse ei taha keegi vedada eriti. Ise transiiti kangutada tuleb ikkagi odavam. Haagise kujust sõltub väga palju. Urmase XC90 ei jõudnud tenti tõmmata ja XC60 sama mootoriga tõmbab veidi voolujoonelisemat haagist rõõmuga.Macintosh kirjutas: ↑11 Sept 2023, 12:16Ma olen korduvalt vedanud mammuteid (kahte) nii kinnnises, kui ka lahtises haagises. Kordagi pole kasutanud spetsiaalselt tsikliveohaagist. Mingit stabiilsuprobleemi pole küll suutnud nelja reisi baasil (a 4000-5000 km) tuvastada. Haagise põhja on läinud 50*100 prussist raam esiratta fikseerimiseks. Sellise teeb kodus ja möödaminnes valmis 10-15 minutiga. Kõikide sõitude baasil eelistan kinnist haagist.► Näita Spoilerit
Klaas tuleb maha võtta aga see pole teab mis raske töö. Üks tsikkel läheb sisse edaspidi ja teine tagurpidi. Veetud on korduvalt Volvo X60 taga, kütusekulu 9-10L/100km, roolis istudes küll tunnet polnud, et haagis taga oleks. Haagisesse sai lükatud üks Triumph Tiger 800 ja üks BMW GS1200.
image.png
Saad natuke odavama aga tulemus on parasjagu nii vähe odavam, et mina küsisin endalt, kas see 5 päeva transiiti tegelikult on seda kokkuhoidu väärt. Minu vastus oli, et pole. Võimalik, et sa saad erineva tulemuse. Mina tegin arvutuse algandmetega: 2 tsiklit, 4 sõitjat, sihtkoht Milaano/Bergaomo (5000km).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.