Tsikliveo haagised
-
- Postitusi: 464
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Tsikliveo haagised
Oleme juba 4 korda kaubikuga käinud Tatratest lõunapool ratastega sõitmas.
Planeerisime alguses kasutada sõiduauto + furgoonhaagist (furgoon ühe sillaga, 4x1,6x1,7 sisemõõtudega, täismass 1100kg, tühi 430kg, piduritega), kuid kaubik on oluliselt efektiivsem, sest asulates lihtsam sõita ning kergem leida parkimist.
Kütusekulus vahet pole, kas haagis või buss. konkreetse furgooni miinus on sirge esisein, sinna oleks vaja tuulesuunaja ehitada, siis sõiduauto kütusekulu langeks tohutult (nt mazda 6 2.0 bensuka kulu 90km/h sõites ~12l/100, 2017a. Mazda6 2.0 diisliga 10 L/100km).
Bussi (nt Vivaro) taga haakes olles probleemi pole.
Meie buss on olnud alati kõrge ja kiirteedel 120km/h on kulu korralik (VW crafter: 4486km, 467L: 790€ e). Jah, meil pole lastiks olnud mammutid, vaid sulgkaalus masinad ~150kg/tk, aga ka need on olnud juba korralikuks lastiks kaubikule - eriti transitile.
Viimanekord VW crafterile need eriti tunda ei andnud, sest crafter oli pikem ja tummisem. Crafteris oli ka kolmekesti lahedam olla ning sõidajal sai kolmas mees korralikult puhata. Kuid Ford Transit oli nõks ökom.
Selle aasta reis ja masin(ad) ja kulud: http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php ... 45#p107545
Planeerisime alguses kasutada sõiduauto + furgoonhaagist (furgoon ühe sillaga, 4x1,6x1,7 sisemõõtudega, täismass 1100kg, tühi 430kg, piduritega), kuid kaubik on oluliselt efektiivsem, sest asulates lihtsam sõita ning kergem leida parkimist.
Kütusekulus vahet pole, kas haagis või buss. konkreetse furgooni miinus on sirge esisein, sinna oleks vaja tuulesuunaja ehitada, siis sõiduauto kütusekulu langeks tohutult (nt mazda 6 2.0 bensuka kulu 90km/h sõites ~12l/100, 2017a. Mazda6 2.0 diisliga 10 L/100km).
Bussi (nt Vivaro) taga haakes olles probleemi pole.
Meie buss on olnud alati kõrge ja kiirteedel 120km/h on kulu korralik (VW crafter: 4486km, 467L: 790€ e). Jah, meil pole lastiks olnud mammutid, vaid sulgkaalus masinad ~150kg/tk, aga ka need on olnud juba korralikuks lastiks kaubikule - eriti transitile.
Viimanekord VW crafterile need eriti tunda ei andnud, sest crafter oli pikem ja tummisem. Crafteris oli ka kolmekesti lahedam olla ning sõidajal sai kolmas mees korralikult puhata. Kuid Ford Transit oli nõks ökom.
Selle aasta reis ja masin(ad) ja kulud: http://foorum.motokuur.ee/viewtopic.php ... 45#p107545
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.