Mootorratta toomine Saksamaalt: transport ja korraldus (eetarga)
-
Teema algataja - Postitusi: 792
- Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
- Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
- Asukoht: Viitina
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 86 korda
- Kontakt:
Re: Mootorratta toomine Saksamaalt: transport ja korraldus (eetarga)
+40 000 km tuleb enamasti ära vahetada rattalaagrid, simmerid, pidurivoolikud, kontrollida klapivahed jms. Pikemale sõidule ei julgeks nagu minna sellise rattaga, kui pole tehtud. Üles jääb küsimus, kes tegi ja kas ikka tegi? Aasta number pole väga määrav, aga ilma ABS mootorratast ei puudutaks ma pika tokigagi (ABS muutus standardiks kuskil 2015 paiku)
Ei ole ammu siin sellist BS lugenud.
Tagasi transpordivaldkonnast palun - toome ikka täpselt seda mis klient soovib. Lihtne!
Antud hetkel toome näiteks:
1 * Ducati /(eritellimus)
2 * Kawasaki 1000 cm³ (pigem kollektsionääride värk)
1 * peaaegu uus BMW roller (C650 GT Highline)
jne.
Päike soovides - Viitina seltsimaja ja tema seltskond.
Ei ole ammu siin sellist BS lugenud.
Tagasi transpordivaldkonnast palun - toome ikka täpselt seda mis klient soovib. Lihtne!
Antud hetkel toome näiteks:
1 * Ducati /(eritellimus)
2 * Kawasaki 1000 cm³ (pigem kollektsionääride värk)
1 * peaaegu uus BMW roller (C650 GT Highline)
jne.
Päike soovides - Viitina seltsimaja ja tema seltskond.
Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.