Keevitamisest, põhiliselt.


KXBTVL
Postitusi: 87
Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Keevitamisest, põhiliselt.

Lugemata postitus Postitas KXBTVL »

Teema valgub laiali nn.aiast ja aiaaugust.Turistile ütleks et need 2mm. seinapaksusega detailid oleks otstarbekas kokku praadida ilma lisametalli lisamiseta.Kui oli nn.tugevama õmbluse soov,siis kasutatud lisatraat oli kindlasti liiga jäme.2 mm.traadi otsast langevad sellise voolutugevuse puhul SUURED tilgad.Lisametalli kasutamisel peavad detailide servad ja traat sulama uheaegselt ja traadi ots ei tohi vannist eemalduda ega vastu elektroodi puutuda..See nõuab päris pikka praktikat.Nüüd kraapsusüütest.Oskuslikul kasutamisel jääb alguskohta must täpp ja elektroodi tuleb ka pisut tihedamini teritada.Ossi süütega ja 4takt ning pulsi aparaadiga on muidugi lihtsam toimetada,aga kas hobimeistrimehel on selle soetamisel mõtet.Tavaline alalisvoolu inverter ja käsiventiiliga käpp ajab ka asja ära.Õmbluse lõpus kraatri vältimiseks pisut üle keevitada jne.Al Tig keevitus on hoopis omaette teema.Seadmete maksumus teisest ooperist.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”