Keevitamisest, põhiliselt.
Re: Keevitamisest, põhiliselt.
Kui ikka metall õmblusest välja tilgub, siis tuleb muidugi ajaühikus õmblusesse suunatavat energiat vähendada kas keevituskiirust suurendades või voolutugevust alandades. Seda viimast saab muidugi sõltuvalt aparaadist teha kasutades teise vooluastme valikut, pedaali, pulssi jne.will111 kirjutas: ↑03 Aug 2023, 15:46mopple, kui aga auk hakkab detailile sisse sulama (selle suurema vooluga tehes nagu soovitad)? ma olen 1mm'st paar korda proovinud ~40a teha ja no vägisi kipub materjal minema tilkuma. pidin ikka kuskile sinna 25 peale keerama. muidugi ega mu masina "ampermeeter" ei pruugi nüüd ka eriline täppis mõõteriist olla.
kas sel juhul tuleks alustada nii, et süüdates on kohe tigi ots filleri peal ja fillerit hoiad vajalikus kohas õmbluse kohal? või peaks siis proovima kasutada mingisugust pulse reziimi hoopis?
kas alumiiniumi puhul on ka oluline mingit teatavat tüüpi või teatava suurusega gaasiläätse kasutamine (keevitan tavaliselt kuskil sellise 60-120a vooluga)
Jällegi sõltub aparaadist aga keerulisema tsüklogrammi seadistamisega aparaatidel saab 4-taktirežiimis algusvoolu seadistada algse vajutuse ajaks.
Alumiiniumi puhul on kaks erinevat koolkonda, et kas kasutada nr 7 või 8 gaasiläätse või nr 5 tavalist tsangi ja tavalist suudmikku. Ise kasutan nr 5 tavalist tsangi/suudmikku ning kõigil muudel juhtudel gaasiläätse.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.