ER6N 2010 plärin esitule juures
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 5
- Liitunud: 16 Juun 2023, 12:04
- Tsikkel: Kawasaki ER6-N 2010
- Tänanud: 1 kord
ER6N 2010 plärin esitule juures
Kuskil 3500-4000 pöörde vahemikus (ükskõik mis käik peale N) tekib mingi plärin esitule juures. Praeguseks olen kõik plastikud eemaldanud ja proovisõidu teinud, dr google läbi kamminud, lahtisemad ja kinnisemad asjad ära fikseerinud ning tsiklile müügikuulutuse ära teinud. Äkki keegi on oma kawaga sama jura otsas olnud ning leidnud põhjuse või on kellelgi mõtteid, et mida veel edasi vaadata? Sidenote, et ma pole eemaldanud esituld ise, sest keegi tark eelmine omanik on ühe poldi keerme suutnud üle keerata ja selle peaksin läbi puurima ning jätan talvise tööde nimekirja, et saaks sõita kasvõi selle häiriva plärinaga.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: ER6N 2010 plärin esitule juures
Kas sellel tule sees nt.mingeid pistikuid pole?VTX-l on neid seal mitu ja need plärisevad.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Re: ER6N 2010 plärin esitule juures
eks seal mingi lahtine/liikuv/osaliselt liikuv asi resoneerima hakkab jah. raske uskuda, et keegi täpselt siin öelda oskab mis see olla võiks aga täitsa realne ilmselt küll, et kui miski muu seal tule ümber just ei ole siis tõesti mingi connector tule korpuse sees näiteks. muidugi nende plärinatega on tihtipeale ka see teema, et koht kust sulle tundub, et see tuleb...ei ole tegelikult päris täpselt see koht kust plärin reaalselt pärineb. aga kui on kõvasti kuulda siis arvatavasti miski ikka koputab vastu väheke suuremat pinda ja tule korpus on kindlasti seal ees otsas üks võimalik kandidaat. teine on vast porilaud ja siis veel ehk mingi plastikud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: ER6N 2010 plärin esitule juures
Hoi!
Tule korpuses on pistikuid, mis tapab aga et need pläriseksid.....
Teinekord on kõrvaline helin seal, kust seda kõige vähem otsida oskad: võtme rõngas vmt asi tema küljes, ise paigaldatud nipukas, mille ots ära lõikamata, mingi silt kaabli ümber või lahtine isolatsioon laperdamas...
Ise avastasin korra, et paagi korgi võtmeava kate teeb sellist häält, nagu oleks mootoris tiks sees
edu
Tule korpuses on pistikuid, mis tapab aga et need pläriseksid.....
Teinekord on kõrvaline helin seal, kust seda kõige vähem otsida oskad: võtme rõngas vmt asi tema küljes, ise paigaldatud nipukas, mille ots ära lõikamata, mingi silt kaabli ümber või lahtine isolatsioon laperdamas...
Ise avastasin korra, et paagi korgi võtmeava kate teeb sellist häält, nagu oleks mootoris tiks sees

edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 5
- Liitunud: 16 Juun 2023, 12:04
- Tsikkel: Kawasaki ER6-N 2010
- Tänanud: 1 kord
Re: ER6N 2010 plärin esitule juures
Tõesti neid asju on suht palju, mis plärisevad. Miskit sain korda, aga tundub, et on mitme komponendi sümfoonia. Praegu olen kõik omavahel hõõrduvad esitule ümber olevad detailid võimalikult viisakal viisil läbipaistva kahepoolse teibiga ära tuuninud ning kuna on parem kui varem, siis annan hetkel alla ning rohkem ei kaeva.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.