Yamaha MT-10, 2017, indumen
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Seniks väike hooaja alguse update.
Muus osas kõik kena, aga ikka peab tilka tõrva sisse viskama.
Kuna esituled on full LED, kaitsekile paigalduse eel sattusin valet puhastusainet kasutama ja üks tuledest tõmbas äikese sisse kuna lääts on plastikust, aitäh atsetooni sisaldusele


Teine jura mis hetkel käsil, eelmainitud aju käis progemises ja sain tagasi lõpuks ikka, jõudu ja sujuvust tuli juurde küll.
Aga nüüd on kadunud quickshifter/blipper funktsionaalsus, jauran selle aftermarket shifteri pakkujaga praegu, kes väidab et ainult nende spets flashiga toimib asi.
Mis on siis mingi teine seadistus mitte fuelmapi korrigeerimine jne jne.
Häda selles et nad on itaalias omadega

Kehvemal juhul peab uue pädeva tüki ostma, mis on eraldiseisev üksus, selle mugavusega harjus ikka väga ära, et ilma sidurita sai kiirendada ja aeglustada käiguga.

EDIT:
tundub et tuleb uut süsteemi otsima hakata, itaalastega on võimatu normaalselt mingit tehnilist tuge saavutada.

kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
jah on parasjagu kole tükk aga sõidumugavus maksab ka midagi. Järgmine lisa on plaanis väike LED bar paigaldada
Hetkel leitutest võiks sobida esitule alla hargi vahele Strands Siberia DR 8" 28W
Uus quickshifter/blipper peaks ka kätte saama juuni alguses,
VS
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
See kevad vahetasin rehvid ja lasin ka sellised ventiilid panna. Kõvemal kiirendusel (3-4-5) käik tõmbab lenksu vibama ja suurel kiirusel ka ebamugav viba,nagu hakkaks tankslappima. Ainus muutus olid ventiilid ja Michelini asemel Pirellid. Ennem sellist probleemi polnud
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
-
- Mode
- Postitusi: 888
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 39 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Vahetasid rehvid, muutus rehvi kõrgus ja kuju ja nähtavasti ka geomeetria.pyta kirjutas: ↑30 Juul 2023, 12:43Küsin nende 90 kraadist ventiilide kohta. Kas oled täheldanud mingeid muutusi juhitavuses?
See kevad vahetasin rehvid ja lasin ka sellised ventiilid panna. Kõvemal kiirendusel (3-4-5) käik tõmbab lenksu vibama ja suurel kiirusel ka ebamugav viba,nagu hakkaks tankslappima. Ainus muutus olid ventiilid ja Michelini asemel Pirellid. Ennem sellist probleemi polnud
Neil ratastel suhteliselt tundlik raam, nii, et vabalt võib olla, et asend läks piisavalt äärmusesse, et põhjustada juba ebastabiilset juhitavust.
Lisaks võib ju olla ka juba algselt midagi väga paigast ära, lihtsalt rehvide vahetus võimendas seda muret.
Ventiilidest nüüd vaevalt midagi muret tekib. vb 300km/h juures.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Postitusi: 24
- Liitunud: 22 Mai 2017, 23:20
- Tsikkel: Z900
- Asukoht: Harjumaa
- Tänatud: 3 korda
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen

Sai ka hiljuti rehvivahetus üle elatud, ise vahetasin ja tasakaalustasin, paras nikerdamine on tagumist koos abs anduriga tagasi alla saada aga kokku ta sai ja kõik sõitis nagu ennemuiste. Ventiilid on siiski velje keskel ju mitte nagu autol ühes servas.
Kõrvalise märkusena kui sai proovitud tuuleklaasi vahetatud originaal pisikese "bug spoileri" vastu siis kiirendusrajalt üles tulla et liiklusega ühineda võttis imelikult vedelaks olukorra küll kõva kiirendamise hetkel, jõudu on ja ju tuul ei surunud enam nina maha suurest klaasist niipalju

Tehnilise poole pealt veel et uue Quickshifteri sain ka kätte ja külge, allavahetus ehk blipper on ainult natuke liiga sportlik, ehk toimib ainult 4500rpm ja ülespoole.
Ja vahepeal pildi taustal nähtav punane rakett asendus MT-07 nüüd on MT Family


suurem aur hetkel läheb sinna jubinate leidmiseks, tegu täiesti uue ja tehase base mudeliga, et vaja kohandada ja kaitsta veidi sedagi.
Heeblid, kukkumisrauad/punnid, mingi tuuleklaas, kohver juba küljes.
Üks vahva fakt selle kohvri raamiga ka, yamaha ei müü eraldi originaal kinnitus polte seibe, õnneks oli treial sõber kes paar kraega seibi meisterdas, nimelt raami ja kohvri leidsime järelturult 3 korda odavamalt kui letis oleks komplekt läinud.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
Hetkel endale dokumenteerimise jaoks lihtsalt siia ka kirja.
Gilles tooling OEM alumiiniumist esimese ketiratta kate, ühtlasi puhastatud paari aasta jagu ketimääret, see oli päris kole, peab tihedamini ette võtma ikka,
mis silma alt ära see ju ei kipita kohe. Tehase kate on täiesti kinnine plastik.
Tagumise porilaua pikendus sai külge, aliexpressi eri.
MT10 kommuunis keegi hea tegelane teeb 3D prinditud raami aukude korke ka, sai logoga võetud, esimese sõiduga küljest ära ei kukkunud isegi.
Sigareti süütaja pesa sai vahetatud usb pesa vastu. QuickCharge nii tavaline USB + TypeC pesa kõrvuti, tagant poolt klemmid said kaetud silikooniga, aga eks ole näha kuidas see hiina kummilutt pealtpoolt vett hoiab või ei. Saab ehk nüüd normaalselt quadlockis telefoni laadida pikemal sõidul.
Lenksu kodukootud kõrgendus seibide hunnik sai asendatud treiali tehtud hülssidega, 25mm tõstet siis nüüd.
Õlivahetus ka tehtud, garaazi põrand jälle õliga niisutatud

Eelmise hooaja lõpus tekkis ka madalam WRS tuuleklaas mis hoiab piisavalt, aga ei mühista kiivrisse ning mahutab ka originaal käekaitsmed.
Ostu ajal peal olnud custom sadul sai ka lastud seest veidi ringi teha, lisaks on ka olemas tehase comfort sadul, aga vajab nüüd katsetamist kumb siiski vähem tagumiku kondi peale hakkab.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: Yamaha MT-10, 2017, indumen
kontakt nr. +372 52 58 244
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.