Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Moderaator: Moded
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kui küsimus on veel aktuaalne, siis saan aidata. Võta ühendust PS.
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kirjutasin PS.
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
-
- Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Alati jääb lootus, et ei süveneta piisavalt märgistusse. Aga ma olen muidugi elu jooksul igasugu ülevaatajate otsa sattunud...ükskord hiina suunaka pealt ei leitud E-märgistust ja oli probleem näiteks.
Vana tulega on see jama, et reflektor on põlenud - ilmselt on sellega ka jama.
CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
- Tänanud: 114 korda
- Tänatud: 3 korda
-
- Postitusi: 53
- Liitunud: 27 Aug 2006, 16:20
- Asukoht: L-viru
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Triumph tiger 800xrx 2016. Tundub justkui käivitusel jookses täis , läheb kuidagi imelikult käima ja tihti ka tugev bensiini hais üleval ,just käivitamisel.
Mingi imelik hääl on ka mootris ,ketist v klappidest see ei tule. Tühikäigust kuni kuskil 3500 pöördeni on ja siis kaob ära.Foorumeid läbi kammides selgus et triumphi pihustid võivad ka imelikke hääli teha.inglise foorumitest muidugi jäi see ka silma,et tihti ei leitagi mingit põhjust erinevatele imelikele häältele mis mootorist tulevad.
Ega mul endal ka see tiks on olnud juba mingi 15000 km ja pole kuhugi suunas muutunud ei suuremaks ega vàiksemaks.
.Lekkeid pole. Ka strater on ka uuendus kuuri läbi teinud. Ega ise vist kuidagi sissepritse süsteemi vàga kontrollida ka ei saa,äkki kellegil mingeid mõtteid mida kontrollida või siis saaks kuskil juhtme sappa panna .ma ei tea muidugi kui palju selle nö dealer tooliga asju ja parameetreid näeb.
Mingi imelik hääl on ka mootris ,ketist v klappidest see ei tule. Tühikäigust kuni kuskil 3500 pöördeni on ja siis kaob ära.Foorumeid läbi kammides selgus et triumphi pihustid võivad ka imelikke hääli teha.inglise foorumitest muidugi jäi see ka silma,et tihti ei leitagi mingit põhjust erinevatele imelikele häältele mis mootorist tulevad.
Ega mul endal ka see tiks on olnud juba mingi 15000 km ja pole kuhugi suunas muutunud ei suuremaks ega vàiksemaks.
.Lekkeid pole. Ka strater on ka uuendus kuuri läbi teinud. Ega ise vist kuidagi sissepritse süsteemi vàga kontrollida ka ei saa,äkki kellegil mingeid mõtteid mida kontrollida või siis saaks kuskil juhtme sappa panna .ma ei tea muidugi kui palju selle nö dealer tooliga asju ja parameetreid näeb.
-
- Postitusi: 463
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 121 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Ma tahaks sind suunata kütusesüsteemi puhastamisele. Süsteem võib lihtsalt vaiku jms jama täis olla ning igasugused klapid ja pinnad ei tööta korrektselt. Kuigi ratas on ju suht uus.
5aastat 50+ vanuste ratastega (Iz jupiter3, Iz49, Iz Planeta Sport, Kovrovets K58, Jawa360) sõidud Balkanil ja selle lähistel https://www.facebook.com/groups/471167806998913
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
@zikklimees ma pole kindel, mida sa dealer tooli all silmas pead. Kas ametlikkus diileritele mõeldud tööriista või Dealer Tool (http://www.dealertool.co.uk/) nimelist vahendit või hoopis Tune ECU-t?
Ametlik töövahend ei näita minu mäletamist mööda just paljut, võimaldab tarkavarauuendust, hooldusintervallide nullimist jms.
Dealer Tool võimaldab hunniku erinevaid asju teha, vaata nende saidist täpsemalt. Tiigri omanikul, kes ise tahab oma tsikliga midagi teha on seeda mõistlik omada. Ja lõpuks on Tune Ecu, mis sobib kõige paremini sadadela erinevatele tsiklitele ja ka Triumphidele kuni 2015.
Ma teeks seda, mida @hmm soovitas ja puhastaks kütusesüsteemi alustuseks ära, kui seejärel probleem ei kao siis tasub edasi uurida. Enne seda vaataks üle besiinipaagi tuulutuse ja ülejooksu, need on ka sellised kohad, kus võib hakata imelikke asju juhtuma. Võib täiesti olla, et paagi all pole mõni nendes korralikult ühednatud. Paagi korgis peaks ka olema vent ava, vaata ka see üle, et see umbes pole.
Ametlik töövahend ei näita minu mäletamist mööda just paljut, võimaldab tarkavarauuendust, hooldusintervallide nullimist jms.
Dealer Tool võimaldab hunniku erinevaid asju teha, vaata nende saidist täpsemalt. Tiigri omanikul, kes ise tahab oma tsikliga midagi teha on seeda mõistlik omada. Ja lõpuks on Tune Ecu, mis sobib kõige paremini sadadela erinevatele tsiklitele ja ka Triumphidele kuni 2015.
Ma teeks seda, mida @hmm soovitas ja puhastaks kütusesüsteemi alustuseks ära, kui seejärel probleem ei kao siis tasub edasi uurida. Enne seda vaataks üle besiinipaagi tuulutuse ja ülejooksu, need on ka sellised kohad, kus võib hakata imelikke asju juhtuma. Võib täiesti olla, et paagi all pole mõni nendes korralikult ühednatud. Paagi korgis peaks ka olema vent ava, vaata ka see üle, et see umbes pole.
-
- Postitusi: 53
- Liitunud: 27 Aug 2006, 16:20
- Asukoht: L-viru
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kas see tune ecu enam2016 aasta mudelil ei tööta.Olen proovinud erinevate softi versioonidega seda katsedada,aga alati saan vastuseks et ecu not responding.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
► Näita Spoilerit
https://www.tiger800.co.uk/index.php/topic,28260.0.html
https://www.bmdiag.co.uk/bmdiag-obd-int ... tiger-tool
-
- Postitusi: 53
- Liitunud: 27 Aug 2006, 16:20
- Asukoht: L-viru
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Äkki on kellegil pakkuda ,tigertooliga kokku sobivat obd2 adaptrit.Nagu ma aru olen saanud,siis iga suvalisega see tööle ei hakka.Välismaaalt saaks tellida ,aga võibolla õnnestuks kuskilt Eestimaalt ka see hankida.
Ja kui kellegil huvi on siis mul jäi üle tune ecu kit.
Ja kui kellegil huvi on siis mul jäi üle tune ecu kit.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Kas keegi Tiger 800 omanikest (soovitavalt kuni 2014 mudel) viitsiks ära mõõta, mis on sõiduki voolutarve väljalülitatud süütega? Ma saan tulemuseks 3.6-3.7mAh ja mulle tundub seda palju olevat.
-
- Postitusi: 53
- Liitunud: 27 Aug 2006, 16:20
- Asukoht: L-viru
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Oleks huvitatud sellest,mis sa selle eest tahad muidu.
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Süütevõti lukust väljas näitas 0,39 mAh, nendel hetkedel kui immo tuli spidos vilgub lööb korra ka sinna 3-4 mAh kanti.
Hiina tel laadija sisselülitatuna (ilma telefonita) hüppab lekkevool kohe 8 mAh peale
2013 aasta 800XC
Fototõestus ka
https://www.upload.ee/image/15442776/20 ... 175752.jpg
Aprilia Rs 125 '01-> Aprilia Rs 125 '04-> Z750-> FZ1S-> Tiger 800XC
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Briti kaslased: Tiger 800 / XC / XR / Explorer
Voolu mõõdetakse amprites (A), väikest voolu milliamprites (mA)3m kirjutas: ↑13 Juul 2023, 22:02Süütevõti lukust väljas näitas 0,39 mAh, nendel hetkedel kui immo tuli spidos vilgub lööb korra ka sinna 3-4 mAh kanti.
Hiina tel laadija sisselülitatuna (ilma telefonita) hüppab lekkevool kohe 8 mAh peale
2013 aasta 800XC
Fototõestus ka
https://www.upload.ee/image/15442776/20 ... 175752.jpg

https://www.rapidtables.org/et/electric/ampere.html
Ah on mahtuvuse ühik.
Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.