Kuidas leida vampiiri?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2466
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 205 korda
- Kontakt:
Re: Kuidas leida vampiiri?
Siin on jälle palju ülemõtlemist, peab laskuma natuke robustsemale tasemele. Aga et keegi ei saaks taas öelda, et mis targutate, siis proovin konkreetselt ja lihtsalt
1. Keegi ega miski ei suuda hinnata kaasaegse kiirmõõtevahendiga palju on akus jääkenergiat, seega väide 80% oli alles, on info mõttes tühine.
2. Maci arvutus ampertundide kasutusse on korrektne korrutades pideva voolutarbe 3,75mA (mitte mAh) ajaga ehk tundidega. Ja vastus kohe juurde - 3,75 mA on Harju keskmise mõttes palju, sest 24h neelab seega 0,09Ah ning 30 päeva ehk kuu juba 2,7 Ah. (Head signad võtavad kindlalt alla 1mA). Aku omab temale kirjutatud mahtuvust uue ja täislaetuna. Kasutatud isendi mahtuvust ei saa mõõta muudmoodi kui pika ja kestva koormustestiga, kus näiteks 24-ks tunniks ühendatakse akule koormus 1A ja lõpetatakse siis kui akupinge hakkab järsult kukkuma. Energiat andnud tunnid korrutatud 1A koormusvool võrdub aku mahtuvus. Ükski kaasaegne ja äge 10 või 100 või 500 eurone kiirmõõtevahend seda ei ütle.
3. Tsikli aku jaoks on vajalikud ampertunnid selleks, et peaks vastu jõude seismisele (Mac-i näide 2 kuud seisvast sõidukist)
4. Tsikli käivitamiseks ei ole ampertunnid kui sellised vajalikud, seal vaja käivitusoolu väärtust ehk ampreid, mida aku suudab anda lühiajaliselt. Vajalikud numbrid jäävad tüüpiliselt vahemikku 100-200A, kuid taas ei ole mina näinud ühtki mõõtevahendit, mis seda numbriliselt meile ütleks. Koormuse talumise hindamiseks on koormustester, mis imiteerib käivitusel tarbitavat voolu ning samal ajal näitab skaalal aku klemmipinget. Kui see langeb alla 10V, siis enamasti tsiklimootor ei käivitu. Aku koormustest StreetMotos võtab 20-30 sekundit ja on tasuta.
5. Kuidas leida vampiiri plaan on teoorias ülilihtne ja Maci poolt juba sisuliselt mingis osas teostatud ehk elektriahele mõõtmine alates akust ja eraldi iga hargnemise kohal. Itiinimesele vist lihtsam öelda, et see elektriskeem on nagu Windowsi failisüsteem oma kaustadega. Kui tahad teada, mis sul arvutis ruumi võtab, siis uuri iga kausta mahtu ja nii selle vampiiri leiadki. Aga nagu failisüsteemis on peidetud kaustad/failid ja kohustuslikult mahtu röövivad failid, siis sama on elektrüsteemis. Eeliseks on see, et elektrisüsteemile on võimalik lisada massilüliti, mis tarbimise konkreetselt nulli viib, arvutis võrdub see tegevus ilmselt Format C:-ga
6. Ahsoo, ja ampetunde voltidesse ümber arvutada ei saa
Need ikka kaks väga erinavat asja. Nagu koolitustel selgitan, siis voldid on need, mis võrduvad veesurvega teie kodus kraani ventiili taga (ehk kui kaugele kastmisvooliku veejuga purskub) ja ampertunnid on need, mis näitavad sisuliselt palju Ülemiste järves vett on (ehk mitu peenart te üldse kasta saate enne kui järv tühjaks saab)...
1. Keegi ega miski ei suuda hinnata kaasaegse kiirmõõtevahendiga palju on akus jääkenergiat, seega väide 80% oli alles, on info mõttes tühine.
2. Maci arvutus ampertundide kasutusse on korrektne korrutades pideva voolutarbe 3,75mA (mitte mAh) ajaga ehk tundidega. Ja vastus kohe juurde - 3,75 mA on Harju keskmise mõttes palju, sest 24h neelab seega 0,09Ah ning 30 päeva ehk kuu juba 2,7 Ah. (Head signad võtavad kindlalt alla 1mA). Aku omab temale kirjutatud mahtuvust uue ja täislaetuna. Kasutatud isendi mahtuvust ei saa mõõta muudmoodi kui pika ja kestva koormustestiga, kus näiteks 24-ks tunniks ühendatakse akule koormus 1A ja lõpetatakse siis kui akupinge hakkab järsult kukkuma. Energiat andnud tunnid korrutatud 1A koormusvool võrdub aku mahtuvus. Ükski kaasaegne ja äge 10 või 100 või 500 eurone kiirmõõtevahend seda ei ütle.
3. Tsikli aku jaoks on vajalikud ampertunnid selleks, et peaks vastu jõude seismisele (Mac-i näide 2 kuud seisvast sõidukist)
4. Tsikli käivitamiseks ei ole ampertunnid kui sellised vajalikud, seal vaja käivitusoolu väärtust ehk ampreid, mida aku suudab anda lühiajaliselt. Vajalikud numbrid jäävad tüüpiliselt vahemikku 100-200A, kuid taas ei ole mina näinud ühtki mõõtevahendit, mis seda numbriliselt meile ütleks. Koormuse talumise hindamiseks on koormustester, mis imiteerib käivitusel tarbitavat voolu ning samal ajal näitab skaalal aku klemmipinget. Kui see langeb alla 10V, siis enamasti tsiklimootor ei käivitu. Aku koormustest StreetMotos võtab 20-30 sekundit ja on tasuta.
5. Kuidas leida vampiiri plaan on teoorias ülilihtne ja Maci poolt juba sisuliselt mingis osas teostatud ehk elektriahele mõõtmine alates akust ja eraldi iga hargnemise kohal. Itiinimesele vist lihtsam öelda, et see elektriskeem on nagu Windowsi failisüsteem oma kaustadega. Kui tahad teada, mis sul arvutis ruumi võtab, siis uuri iga kausta mahtu ja nii selle vampiiri leiadki. Aga nagu failisüsteemis on peidetud kaustad/failid ja kohustuslikult mahtu röövivad failid, siis sama on elektrüsteemis. Eeliseks on see, et elektrisüsteemile on võimalik lisada massilüliti, mis tarbimise konkreetselt nulli viib, arvutis võrdub see tegevus ilmselt Format C:-ga

6. Ahsoo, ja ampetunde voltidesse ümber arvutada ei saa

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.