Keevitamisest, põhiliselt.
-
- Postitusi: 378
- Liitunud: 05 Veebr 2023, 13:43
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 601 korda
- Tänatud: 38 korda
Re: Keevitamisest, põhiliselt.
Odavam täidistraat kipub sama tegema. Kord keevitab nagu siidi ja siis kord on tõesti nagu gaasi puudus ja auklik.mx77 kirjutas: ↑01 Juul 2023, 11:17Täidistraadiga keevitades tuleb polaarsus ära muuta. Seda tegid?ranel kirjutas: ↑01 Mär 2023, 20:57Võite ballooni välja ka osta. Odavama otsa vahetatava antakse ju ~120 eur eest.
Täidistraadiga pritsib nagu gaasipuudus oleks. Arvestades rulli hinda, siis ma ei näe mingit mõtet seda kasutada, kui just jube tuulises kohas keevitada pole vaja. 1kg täidistraati=5kg gaasiga keevitamiseks suurusjärk. Lisaks võibolla see oli ainult minul, aga täidistraat läks kuivas garaažis lisaks veel roostetama pooli peal olles. Cedost ostetud.
Aga jah soovitus on hea. Parem normaalne traat ja gaas.


Vahepeal keevitasin (üritasin keevitada) MIG'ga alumiinium kümblustünni kahekestalisi ahjusid. Seal küsisin ka, et miks MIG ja mitte TIG.
MIG kiirem ja keevitab tugevamalt liigselt läbi kuumutamata. Huvipärast lasime tükid samasuguse kiiruse juures kokku ja proovisime lahti murda. MIG keevituse kõrvalt andis materjal järgi, aga TIG murdus keevituse keskelt. Kiirus alla viia ja pedaaliga lasta, siis saaks ilusama/tugevama TIG tulemuse, aga 1000+ ahju aastas oleks TIG'iga ligi 3 aastat hoopis.

Jutu mõte, et võibolla meister teab ka miks elektroodiga roostevaba on parem keevitada teatud tingimustes.
Võibolla on torude keeviste kestvus parem.
Kui sa arvad, et su tööd suudaks teha ka mingi masin, siis me ehitame selle masina sulle!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.