Keevitamisest, põhiliselt.

Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 259
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Keevitamisest, põhiliselt.

Lugemata postitus Postitas Irual »

Turist kirjutas: 30 Juun 2023, 23:24
Vaatan/katsetan veel, kuidas teen, ilmselt peab veel prooviks tegema mõned ühendused kummagi variandiga. Ühes firmas töötav keevitaja ütles, et teevad kõik roostevabad torud elektroodiga ja enamasti on 2 mm seinapaksusega (torudes voolab aur/kondensaat), neil on seal omad tööstuslikud süsteemid, mida korras peavad hoidma, remontima ja vajadusel ümber ehitama. 2 mm roostevabale ei pidavat ka vahet sisse jätma, nagu tavatorude korral tehakse. Proovisin- TIG-ga pole probleem kui väike vahe jätta ja/või otsad on faasitud, elektroodiga oli siis aga peaaegu võimatu ilma auku sisse laskmata hakkama saada. Elektroodiks kasutasin 1,6 mm, vool oli kusagil 20-30 A vahel (pigem 20 lähedal).
Kui TIG-il peale reduktorit teha argooni väljavõte, siis ei saa enam gaasi kulu näha õigesti, ei tea kui palju põletile tuleb, sest mingil määral peaks seda jääma sisse jooksma ka keevitamise ajal kuna keevitamata otste vahelt tuleb välja/õhk läheb sisse? :roll:

Minul kunagi sarnane sellega tehtud, täiesti toimetab.


Edu, L

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”