sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 700
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 71 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
8800 naist ja 88 000 meest, ehk tõesti natuke üle 10 000.

-
- Postitusi: 1087
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 44 korda
- Kontakt:
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Võimalik et ajasin sassi siis jah naismootoratturite osakaaluga, kuna see teema arendus oli hiljuti.
Transpordiameti statistikast näitab et rattaid ise on siiski vähem L3e, L4e, L5e, masinaid kokku 40 000.
Igatahes uuring on teretulnud, aga tulemus võib veidi subjektiivne olla ilmselt, nagu enamus statistiliste uuringutega, oleneb kuhu piirkonda osalejad suuresti jäävad omadega.
Transpordiameti statistikast näitab et rattaid ise on siiski vähem L3e, L4e, L5e, masinaid kokku 40 000.
Igatahes uuring on teretulnud, aga tulemus võib veidi subjektiivne olla ilmselt, nagu enamus statistiliste uuringutega, oleneb kuhu piirkonda osalejad suuresti jäävad omadega.
98% of the teenage population does or has tried smoking pot. If you're one of the 2% put this in your signature
kontakt nr. +372 52 58 244
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
Möhh...et load on 100000 tegelasel eestis, aga rattaid (kõikvõimalikke kokku) on vaid 40000? päris mage siis...eriti arvestades, et päris palju on ilmselt minusuguseid, kellel erinevatel hetkedel hinge all 3-4 ratast ühe lubadepaari kohta. no ja pluss siis veel ilmselt ports tegelasi ka selliseid, kellel lube veel/enam polegi aga rattaid ikka üks või mitu 
Näitab siis hästi kui palju neid riiulilube eestis tehakse. Ja noh, kõigist neist 40k rattast on päriselt aktiivses ja pidevas või semi-pidevas kasutuses ka ehk vast pooled. umbes nagu kõik need kolme kõrgharidusega keskealised naisterahvad...paistab, et samal põhimõttel ehk sisuliselt igavusest tehakse omale ka A lube
Aga artiklist enesest, no kohati kuidagi vastukäiv jutt seal "Vaid 3,5% vastanutest leidis, et ei peaks kandma täielikku motovarustust, valdav enamus saab varustuse vajalikkusest selgelt aru". Samal ajal "Tõusnud on ka muu varustuse kandmine – kaitsmetega kindaid kasutab pea 96% vastanutest, kolm aastat tagasi oli see näitaja 86%. Motojopet kannab 94% mootorratturitest. Ehk mõlema, ja peale kiivrit vast olulisemate tükkide puhul on ju mittekasutajaid uuringu/küsitluse tegija andmete järgi 5-6%. Ühesõnaga, hirmus suur osa vastanutest justkui väidab, et nad peavad kandma (ning ka kannavad?!) TÄIELIKKU varustust. Kuid samadest vastanutest tegelikult ikkagi ei kanna täielikku varustust hinnanguliselt siis kuskil nii 10+%
Üldiselt selline tavapärane mullijutt, nagu varemgi nähtud ja loetud. Kõik, kes on päriselt korralikult kukkunud...kasvõi vaid ühe korragi selle "suvise ja jahutava" ilgelt ägeda ja õhukese varustusega, teavad väga hästi et see ei kaitse suurt sittagi rohkem kui suvaline dressipluus. Mingid pagana kaitsmetega tennised ei asenda mitte ühestki otsast päris tsiklisaabast jne. Teisisõnu, kõva marketing käib.
Kui tahad olla kaitstud siis kannad PAKSU nahktagi, jõhkrate paksude elasto kaitsmetega õlgadel ja küünarnukil. Korralikke pakse NAHKKINDAID, tugeva ehitusega pikki saapaid jne. Kui aga sõidad lihtsalt hommikul tööle siis pole kõike seda huinjaad vaja, vaid paned kiivri pähe kindad kätte ning võibolla ka põlvekad pükste alla/sisse. Võtad need asjad sihtkohas seljast ära ja paned garderoobi ning ongi kogu pull.
Ja lõpuks, on suur hulk teatud tüüpi kukkumisi ja õnnetusi, mille puhul ükski varustus sind nagunii päästa ei saa/päästnud ei oleks. Surmaga lõppevate tsikliõnnetuste puhul ikka reegline pole mitte mingit suurt vahet, kas lõpetajal oli seljas "suvine õhuke spetsiaalne motojakk" või suvaline jope. Kas tal olid kindad käes või ei olnud.

Näitab siis hästi kui palju neid riiulilube eestis tehakse. Ja noh, kõigist neist 40k rattast on päriselt aktiivses ja pidevas või semi-pidevas kasutuses ka ehk vast pooled. umbes nagu kõik need kolme kõrgharidusega keskealised naisterahvad...paistab, et samal põhimõttel ehk sisuliselt igavusest tehakse omale ka A lube

Aga artiklist enesest, no kohati kuidagi vastukäiv jutt seal "Vaid 3,5% vastanutest leidis, et ei peaks kandma täielikku motovarustust, valdav enamus saab varustuse vajalikkusest selgelt aru". Samal ajal "Tõusnud on ka muu varustuse kandmine – kaitsmetega kindaid kasutab pea 96% vastanutest, kolm aastat tagasi oli see näitaja 86%. Motojopet kannab 94% mootorratturitest. Ehk mõlema, ja peale kiivrit vast olulisemate tükkide puhul on ju mittekasutajaid uuringu/küsitluse tegija andmete järgi 5-6%. Ühesõnaga, hirmus suur osa vastanutest justkui väidab, et nad peavad kandma (ning ka kannavad?!) TÄIELIKKU varustust. Kuid samadest vastanutest tegelikult ikkagi ei kanna täielikku varustust hinnanguliselt siis kuskil nii 10+%

Üldiselt selline tavapärane mullijutt, nagu varemgi nähtud ja loetud. Kõik, kes on päriselt korralikult kukkunud...kasvõi vaid ühe korragi selle "suvise ja jahutava" ilgelt ägeda ja õhukese varustusega, teavad väga hästi et see ei kaitse suurt sittagi rohkem kui suvaline dressipluus. Mingid pagana kaitsmetega tennised ei asenda mitte ühestki otsast päris tsiklisaabast jne. Teisisõnu, kõva marketing käib.
Kui tahad olla kaitstud siis kannad PAKSU nahktagi, jõhkrate paksude elasto kaitsmetega õlgadel ja küünarnukil. Korralikke pakse NAHKKINDAID, tugeva ehitusega pikki saapaid jne. Kui aga sõidad lihtsalt hommikul tööle siis pole kõike seda huinjaad vaja, vaid paned kiivri pähe kindad kätte ning võibolla ka põlvekad pükste alla/sisse. Võtad need asjad sihtkohas seljast ära ja paned garderoobi ning ongi kogu pull.
Ja lõpuks, on suur hulk teatud tüüpi kukkumisi ja õnnetusi, mille puhul ükski varustus sind nagunii päästa ei saa/päästnud ei oleks. Surmaga lõppevate tsikliõnnetuste puhul ikka reegline pole mitte mingit suurt vahet, kas lõpetajal oli seljas "suvine õhuke spetsiaalne motojakk" või suvaline jope. Kas tal olid kindad käes või ei olnud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6743
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 442 korda
Re: sõiduvarustuse kohta huvitav artikkel - eriti algajatele
100000+ A kati omajat..
Pool nendest on kontingent, kellel load NSVL ajal saadud/tehtud/ostetud paketina "ABC" ja sõidukogemus piirdubki "Mul kunagi ka oli IZ/DNEPR/JAWA" juttudega.....
PS! Turvalisus on illusioon!
Pool nendest on kontingent, kellel load NSVL ajal saadud/tehtud/ostetud paketina "ABC" ja sõidukogemus piirdubki "Mul kunagi ka oli IZ/DNEPR/JAWA" juttudega.....
PS! Turvalisus on illusioon!
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.