Enduro/krossi huvi (naine)
-
- Postitusi: 2038
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Enduro/krossi huvi (naine)
Loogiline. Aga pole vist mõtet võrrelda sinu kogemust krossirajal (aastad ja sõidutunnid) teemaalgatajaga.
Täpsustan oma mõtet - Männiku liivastel lainetel EXC pealt SX-i selga istudes oli MINU jaoks kõik loogiline, ootuspärane - kohati lõbusam (sx oli uuem) Aga EXC seljast WR-i selga istudes oli tunne nagu WR oleks "äsja vanglast välja saanud." Pean silmas juhitavust, WR on krossika raamil minu teada. Männiku kogemust oli siis 30-40 h. Kõik 3 ratast olid 4 takti ja piisava minekuga.
Ma ei väida, et algajale krossikas ei sobi. Tuleks julgelt proovida, võib sobida. Amordiseaded, ülekanded, sadula ja lenksu kõrgus, heeblite asend jne. Tahan öelda, et kogenud sõitja vaatenurk on teine. Ka kogenud suusataja valib reeglina jäigemad saapad ja suurema raadiusega suusad kui algajale sobilik.
2 takti on lihtsam kallutada, lõbusam sõita aga pead kohe õppima efektiivselt maha pidurdama. MX-saapaga see polegi nii lihtne kohe. 4t pidurdab mootoriga, mugav aga ka ohtlik - võimaldab ajutiselt kõrvale hiilida õigesti pidurdamisest. 2t soodustab õigeid sõiduvõtteid.
Täpsustan oma mõtet - Männiku liivastel lainetel EXC pealt SX-i selga istudes oli MINU jaoks kõik loogiline, ootuspärane - kohati lõbusam (sx oli uuem) Aga EXC seljast WR-i selga istudes oli tunne nagu WR oleks "äsja vanglast välja saanud." Pean silmas juhitavust, WR on krossika raamil minu teada. Männiku kogemust oli siis 30-40 h. Kõik 3 ratast olid 4 takti ja piisava minekuga.
Ma ei väida, et algajale krossikas ei sobi. Tuleks julgelt proovida, võib sobida. Amordiseaded, ülekanded, sadula ja lenksu kõrgus, heeblite asend jne. Tahan öelda, et kogenud sõitja vaatenurk on teine. Ka kogenud suusataja valib reeglina jäigemad saapad ja suurema raadiusega suusad kui algajale sobilik.
2 takti on lihtsam kallutada, lõbusam sõita aga pead kohe õppima efektiivselt maha pidurdama. MX-saapaga see polegi nii lihtne kohe. 4t pidurdab mootoriga, mugav aga ka ohtlik - võimaldab ajutiselt kõrvale hiilida õigesti pidurdamisest. 2t soodustab õigeid sõiduvõtteid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.