Enduro/krossi huvi (naine)
Re: Enduro/krossi huvi (naine)
siin eestis on neid traieliga sõitvaid naisi vist tõesti päris mitmeid...enduroga (metsas, karmilt) sõitvaid ma ei tea kas on, pole näinud ega kuulnud
kunagi üks neiu nimega Kerdi andis oma traieliga mulle ilusa naeratuse eest isegi sõita, kuskil seal murastes
tema aga vist enam sellega ei sõida ja tõmbas eestimaalt üldse tuult kuskile kaugele. muidu pikkus ka umbes 166, suurem enduro ratas oli tal samuti olemas ja sõitnud on ta ka nende mõlemaga juba natuke aega, võibolla oleks õige inimene kellelt nõu või arvamust küsida. aga noh, eks see traiel on jah pigem selline kivide ja kändude otsas kõõlumine (loe: puhas tasakaaluharjutus hästi väiksel kiirusel).
traieli suur eelis igasuguste krossikate ja endurokate, eriti just raskemate/suuremate endurode ees on see, et algajana sa võid seda 100 korda maha pillata ja ega temaga midagi ei juhtu. lisaks on ka väga kerge uuesti püsti tõsta. aga puudus on see, et ega mingit suurt adrenaliinilaksu sealt algaja või isegi edasijõudnuna sealt küll ei saa. maailmatasemel profina imlselt saad, sest siis juba hüppad sellega ühe lasnamäe maja katuselt otse teisele. kuidas, ma ei tea...aga seda nad teevad
kui katit ei ole ja eesmärk on sõita ikkagi sisuliselt ainult kuskil maastikel siis mina ei näe mingit pointi miks peaks ostma omale enduroka - ehk siis tulede ja viledega, NUMBRI JA DOKUMENTIDEGA masina. need on kohati pea poole kallimad, üsnagi arvestatavalt raskemad ning kui kukud siis lähevad igasugused tuled ja viled katki. krossikat ma olen metsavahel ja igasugustes karjäärides igasuguse hoo pealt käest ära ja alt ära lasknud vaat et kolmekohaline arv kordi ning katki on läinud üks (suht ebaoluline) asi kogu selle nalja peale. ausalt öeldes ma siiamaani ise hästi ei suuda uskuda, et kuidas see pill nii vastupidav üldse olla saab.
aga muidugi krossikaga on alati küsimus, et kuidas sa selle sinna maastikuni saad. selleks on mitmeid võimalusi ja vahel on maastik sul ka lihtsalt nii lähedal, et kasvõi võtad ja veeretad
aga paljud ilmselt siiski ostavad registris ratta ainult ja puhtalt ka selle pärast. ühesõnaga valikut on ja madalaid garaaze pakutakse ka juba hulgi.
aa jah, surron võib samuti pull asi olla...aga kuna ise sõitnud pole siis sügavat arvamust ei tahaks avaldama hakata. nii palju oskan öelda, et kõik sellised mida kasutatult müüakse on RÄIGELT üle hinnatud paraku. ehk siis ~4k, kui tema reaalsem väärtus kasutatuna ei ületa mitte mingi valemiga 2k'd. Elektrikate puhul on alati üks väga suur risk ka..et ega sa üldiselt täpsemalt ei tea mis staadiumis see akupakk seal on


traieli suur eelis igasuguste krossikate ja endurokate, eriti just raskemate/suuremate endurode ees on see, et algajana sa võid seda 100 korda maha pillata ja ega temaga midagi ei juhtu. lisaks on ka väga kerge uuesti püsti tõsta. aga puudus on see, et ega mingit suurt adrenaliinilaksu sealt algaja või isegi edasijõudnuna sealt küll ei saa. maailmatasemel profina imlselt saad, sest siis juba hüppad sellega ühe lasnamäe maja katuselt otse teisele. kuidas, ma ei tea...aga seda nad teevad

kui katit ei ole ja eesmärk on sõita ikkagi sisuliselt ainult kuskil maastikel siis mina ei näe mingit pointi miks peaks ostma omale enduroka - ehk siis tulede ja viledega, NUMBRI JA DOKUMENTIDEGA masina. need on kohati pea poole kallimad, üsnagi arvestatavalt raskemad ning kui kukud siis lähevad igasugused tuled ja viled katki. krossikat ma olen metsavahel ja igasugustes karjäärides igasuguse hoo pealt käest ära ja alt ära lasknud vaat et kolmekohaline arv kordi ning katki on läinud üks (suht ebaoluline) asi kogu selle nalja peale. ausalt öeldes ma siiamaani ise hästi ei suuda uskuda, et kuidas see pill nii vastupidav üldse olla saab.
aga muidugi krossikaga on alati küsimus, et kuidas sa selle sinna maastikuni saad. selleks on mitmeid võimalusi ja vahel on maastik sul ka lihtsalt nii lähedal, et kasvõi võtad ja veeretad

aa jah, surron võib samuti pull asi olla...aga kuna ise sõitnud pole siis sügavat arvamust ei tahaks avaldama hakata. nii palju oskan öelda, et kõik sellised mida kasutatult müüakse on RÄIGELT üle hinnatud paraku. ehk siis ~4k, kui tema reaalsem väärtus kasutatuna ei ületa mitte mingi valemiga 2k'd. Elektrikate puhul on alati üks väga suur risk ka..et ega sa üldiselt täpsemalt ei tea mis staadiumis see akupakk seal on
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.