Hälvik-autojuhid
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Hälvik-autojuhid
► Näita Spoilerit
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Hälvik-autojuhid
enam vähem õige.. ees pole kedagi... taga polnud ka enne kedagi...paremal real aeglasem mingi hele sõiduk, mis hakkab aktiivsemalt liikuma, kui kõik vasakule reale lähevad
https://www.facebook.com/groups/ezduni/ ... 9830571880
tagant ja eest vaade on ühe ja sama masina pealt filmitud
https://www.facebook.com/groups/ezduni/ ... 9830571880
tagant ja eest vaade on ühe ja sama masina pealt filmitud
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6745
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 684 korda
- Tänatud: 443 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Jumal pidi lolle ja joodikuid kaitsma!
M.O.T.T.
M.O.T.T.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Mul on natuke kahju, et nad viga ei saanud 

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7383
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1974 korda
- Tänatud: 568 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Mul on kahju,et meil seadused ei lase neile suurt midagi teha, viidi auto pelgalt ära, et nad edasi ei saaks sõita

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Edit:
Sama asi uudistes ka
https://www.delfi.ee/artikkel/120078590 ... restimajas
Loodan, et Liiklusjärelevalvekeskus ei pahanda, et nende lõustakaustukus avaldatud kirjatüki siia lugemiseks panen
Oli lihtsalt heas huumoris kirjutatud ning no juhi hälviklus (omale lisapasa peale tõmbamise osasas) on suisa meistriklass
Liiklusjärelevalvekeskus:
"Juba vanarahvas teadis rääkida , et kaks ilma kolmandata ei jää ja meie seekordse kiiruskaamera loo peategelaseks on 38-aastane meesterahvas.
Lähemas minevikus, ehk kroonikute arvepidamise kohaselt möödunud nädalavahetusel, jäi ühel roolikeerajal suures roolikeeramise tuhinas märkamata liiklusmärk, mis kannab määruses nr 12 järjekorranumbrit 559b. Tarkade klubi liikmed teavad seda liiklusmärki kui „Automaatkontroll“ ja osutab see automaatse liiklusjärelevalve teostamisele.
Juhi jaoks selgus tähelepanematus liiklusmärkide jälgimise osas aga alles siis, kui kiiruskaamera välk enda olemasolust meelde tuletas ja mõõteseade vajalike parameetritega täidetud fotojäädvustuse juba salvestanud oli. Kas põhjuseid tuleb nüüd otsida madalast õhurõhust või asjaolust, et roolikeerajale olid automaatsed kiiruskaamerad sellel aastal juba korduvalt meelde tuletanud, et liiklusmärkidel, mis kehtestavad lubatud suurima sõidukiiruse ja numbril, mida kuvatakse juhile spidomeetri osutiga, peab olema kokkulangevus, on meile teadmata, kuid sellel korral otsustas juht oma pahameele mõõteseadme peal välja elada.
Peale hetkeemotsiooni väljendamist, mille tulemusena mõõteseadme kaubanduslik välimus natuke kannatas, juht lahkus, kuid peeti kiirelt patrullide poolt kinni. Asjaolude täpsustamisel selgusid ka „lühikese süütenööri“ põhjused. Eelneval ööl tarvitatud alkohol, mille kangust mitmekümne kraadiga mõõta võis, oli teinud lihtsalt oma töö.
Harju Maakohtu otsuse kohaselt tuleb nüüd varasemalt karistama juhil kahekohalise arvu jagu päikesetõuse mööda saata Kinnipidamiskeskuses. Selleks, et kaasliiklejatel oleks turvalisem, võeti lisakaristusena ära ka juhtimisõigus ja enne uuesti rooli istumist saab juht kalendris mitmeid kordi lehti keerata. Loomulikult kuulub tasumisele ka mõõteseadme kaubandusliku välimuse taastamine.
Turvalist liiklemist!"
Sama asi uudistes ka

Loodan, et Liiklusjärelevalvekeskus ei pahanda, et nende lõustakaustukus avaldatud kirjatüki siia lugemiseks panen
Oli lihtsalt heas huumoris kirjutatud ning no juhi hälviklus (omale lisapasa peale tõmbamise osasas) on suisa meistriklass

Liiklusjärelevalvekeskus:
"Juba vanarahvas teadis rääkida , et kaks ilma kolmandata ei jää ja meie seekordse kiiruskaamera loo peategelaseks on 38-aastane meesterahvas.
Lähemas minevikus, ehk kroonikute arvepidamise kohaselt möödunud nädalavahetusel, jäi ühel roolikeerajal suures roolikeeramise tuhinas märkamata liiklusmärk, mis kannab määruses nr 12 järjekorranumbrit 559b. Tarkade klubi liikmed teavad seda liiklusmärki kui „Automaatkontroll“ ja osutab see automaatse liiklusjärelevalve teostamisele.
Juhi jaoks selgus tähelepanematus liiklusmärkide jälgimise osas aga alles siis, kui kiiruskaamera välk enda olemasolust meelde tuletas ja mõõteseade vajalike parameetritega täidetud fotojäädvustuse juba salvestanud oli. Kas põhjuseid tuleb nüüd otsida madalast õhurõhust või asjaolust, et roolikeerajale olid automaatsed kiiruskaamerad sellel aastal juba korduvalt meelde tuletanud, et liiklusmärkidel, mis kehtestavad lubatud suurima sõidukiiruse ja numbril, mida kuvatakse juhile spidomeetri osutiga, peab olema kokkulangevus, on meile teadmata, kuid sellel korral otsustas juht oma pahameele mõõteseadme peal välja elada.
Peale hetkeemotsiooni väljendamist, mille tulemusena mõõteseadme kaubanduslik välimus natuke kannatas, juht lahkus, kuid peeti kiirelt patrullide poolt kinni. Asjaolude täpsustamisel selgusid ka „lühikese süütenööri“ põhjused. Eelneval ööl tarvitatud alkohol, mille kangust mitmekümne kraadiga mõõta võis, oli teinud lihtsalt oma töö.
Harju Maakohtu otsuse kohaselt tuleb nüüd varasemalt karistama juhil kahekohalise arvu jagu päikesetõuse mööda saata Kinnipidamiskeskuses. Selleks, et kaasliiklejatel oleks turvalisem, võeti lisakaristusena ära ka juhtimisõigus ja enne uuesti rooli istumist saab juht kalendris mitmeid kordi lehti keerata. Loomulikult kuulub tasumisele ka mõõteseadme kaubandusliku välimuse taastamine.
Turvalist liiklemist!"
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 28 Mai 2018, 10:18
- Tsikkel: Kawasaki ER6-f (2015)
- Tänanud: 10 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Hälvik-autojuhid
Paistab, et leidsin sobiva pealkirjaga teema. Et see juba olemas, ei hakka ise uut tekitama. Panen ka enda juhtumid ja tähelepanekud siia alla. Alustan kõige värskemast, ehk täna hommikusest, kus Tallinn-Pärnu maanaatel Arest veidi Pärnu poole oleks minu sõidureas vastu kihutanud Stokkeri kirjadega valge kaubik mu laiaks sõitnud kui ma poleks nii palju kui asfalt võimaldas paremale tee servale tõmmanud.
Mõne juhi käitumine liikluses on küll müstiline, minnakse möödasõitu tegema nähes (eeldusel, et juhil on ikka nägemine sedavõrd korras, et võib üldse roolis olla), et sulle tuleb vastu teine sõiduk. Või on siis nii pohhui, et arvestataksegi sellega, et omas reas sõitev vastutulija peaks ruumi tekitama. Aga kui oma reas sõitja vaatab sel hetkel parajasti kõrvale või korraks näidikublokile (või ka temal on pohhui) vms?
Saatsin Stokkeri juhatajale ka sõnumi, et mis "toredad" tüübid neil kaubikuid tüürivad.
Üldse, see on veider, aga minu tähelepanek liiklusest on selline, et kõige kiirem tundub olema just valgete kaubikute juhtidel kellele järgnevad siis teised heledamat tooni kaubikud.
Mõne juhi käitumine liikluses on küll müstiline, minnakse möödasõitu tegema nähes (eeldusel, et juhil on ikka nägemine sedavõrd korras, et võib üldse roolis olla), et sulle tuleb vastu teine sõiduk. Või on siis nii pohhui, et arvestataksegi sellega, et omas reas sõitev vastutulija peaks ruumi tekitama. Aga kui oma reas sõitja vaatab sel hetkel parajasti kõrvale või korraks näidikublokile (või ka temal on pohhui) vms?
Saatsin Stokkeri juhatajale ka sõnumi, et mis "toredad" tüübid neil kaubikuid tüürivad.
Üldse, see on veider, aga minu tähelepanek liiklusest on selline, et kõige kiirem tundub olema just valgete kaubikute juhtidel kellele järgnevad siis teised heledamat tooni kaubikud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3139
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 487 korda
- Tänatud: 590 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Halli kärakaga hälvik, kes sa hommikul Keilas telefon suurelt püsti näo ees vastassuunavööndisse kaldusid, sure teiste turvalisuse huvides vähki näiteks.




Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Rekkajuhid ja kõrvalmaanteed. Pärnu inimestele tuttav, kui Urge-Kilksamaa-Sauga. Värskelt pinnatud ning puhastatud tee ning rekka tuleb kurvis vastu vägagi vastassuunas ning telefon kõrva ääres. Autoga sõites oleks ilmselt kokku ka pannud temaga. Seal ikka pidevalt need rekkavennad kihutavad keset teed.
Autojuhid ning kruusateed. Ei või hoogu maha tõmmata, täis hälvik on 90ga sõita kruusateel suure kaubikuga ning teistega mitte arvestades. Praegu tolmab isegi 10km/h sõites või isegi koera jooksmisel on tolm üleval.
Autojuhid ning kruusateed. Ei või hoogu maha tõmmata, täis hälvik on 90ga sõita kruusateel suure kaubikuga ning teistega mitte arvestades. Praegu tolmab isegi 10km/h sõites või isegi koera jooksmisel on tolm üleval.
XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 528
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 176 korda
- Tänatud: 98 korda
- Kontakt:
Re: Hälvik-autojuhid
Siis peaks päris seisma jääma ja vihma ootama?

Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
https://amehitus.eu/
-
- Postitusi: 215
- Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
- Tsikkel: Ühe pütane porgand
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 25 korda
Re: Hälvik-autojuhid
See paistis täiesti isiklik kraam olevat.
Ei pea, kuid vahe on sees normaalsel kiirusel ja 90ga sõitmisel

XT600->XT660Z Tenere->KTM 690->Beta 250RR->Husaberg TE250->DR650->XT660R->KTM 690
-
- Postitusi: 515
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Ma valgete kaubikute fänn ei ole, kaugel sellest.
Aga antud hetkel ma ei saa probleemist aru, mis ta valesti tegi? Oli seal 90 ala? Ja tema raibe sõitis 90ga? On ikka pätt.
Ja mis vahet seal on, kelle pakke ta kohale toimetab. Reeglid on ühed, teed töösõitu või mitte. Kellelgi pole teisest kiirem ja seadus kehtib võrdselt.
Aga antud hetkel ma ei saa probleemist aru, mis ta valesti tegi? Oli seal 90 ala? Ja tema raibe sõitis 90ga? On ikka pätt.
Ja mis vahet seal on, kelle pakke ta kohale toimetab. Reeglid on ühed, teed töösõitu või mitte. Kellelgi pole teisest kiirem ja seadus kehtib võrdselt.
-
- Postitusi: 506
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R, T7
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 47 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Tegelikult sätestab Liiklusseadus selle:
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?leiaKehtiv
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?leiaKehtiv
§ 13. Keskkonnakaitsenõuded
(1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida.
...
-
- Postitusi: 515
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Hälvik-autojuhid
zorten22 kirjutas: ↑15 Juun 2023, 09:42Tegelikult sätestab Liiklusseadus selle:
https://www.riigiteataja.ee/akt/117032011021?leiaKehtiv§ 13. Keskkonnakaitsenõuded
(1) Juht ei tohi kahjustada keskkonda sõiduki mootori või teiste seadmete põhjustatud liigse müra, tolmu või heitgaasiga, mida oleks võimalik vältida.
Mis on "liigne"? Terve tsikliga sõit on "liigne" ju? Seda saab vältida.
Julge 50% tsiklitest teeb ka "liigset" müra oma sportsummutitega, mida oleks võimalik vältida.
Kruusatee tolmamist aga põua ajal vältida...
-
- Postitusi: 1824
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 117 korda
Re: Hälvik-autojuhid
Mõned liiklejad arvestavad liikluses teistega. Mõned loevad liiklusseadusest, mis on nende õigused ja nõuavad, nui neljaks, et nad peavad oma õiguse saama. Kolmandaid ei huvita liiklusseadus üldse ja sõidavad, nagu ise tahavad. Reeglina kõigi nende kolme grupi veendunud liikmed peavad ülejäänud kahte gruppi hälvikuteks.
Joel
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.